Uw feestavond
Eten & Drinken
Muziek
Prijs / Kwaliteit verhouding

Slagmolen

Een geweldige avond gehad, voledig volgens de corona regels. Voor iedereen daar petje af. Groetjes en snel fam. Slagmolen uit Nieuwegein

Gastvrij, snelle bediening goed gevuld programma.

26-9 2020

Gastvrijheid

7 maart bokkenrijders

50 _ 69

Reactie t Tunneke:

Fijn te horen, een mooie pluim voor ons team! Dat is waar wij het voor doen met hoog in het vaandel onze Brabantse gastvrijheid!

Witteman

Leuke avond

Aardige bediening

29 februari

4 en rond de 50

Eric de Wolf / Yamaha Yzf-R Club

Gewoon een feestelijke en fijne avond gehad

De mensen doen uitstekend hun best om je een fantastische avond te geven.

29 Feb 2020 Bourgondisch Roosterfeest

aantal gasten 32 / gemiddelde leeftijd 45/40

Ronduit slecht! Allereerst hebben wij een van jullie aan de telefoon gehad met de vraag of wij de zaal beneden konden bespreken. Dit ging alleen voor een minimum aantal van 100 personen, nadat wij... Ronduit slecht! Allereerst hebben wij een van jullie aan de telefoon gehad met de vraag of wij de zaal beneden konden bespreken. Dit ging alleen voor een minimum aantal van 100 personen, nadat wij aan hadden gegeven dit niet helemaal te halen was dit volgens jullie geen enkel probleem; 'het was deze tijd toch niet zo druk'. Helaas is er bij jullie binnen niet goed naar elkaar gecommuniceerd en moesten wij toch voor 100 personen betalen... Maar ach, als het dan een leuk feest wordt nemen we dit wel voor lief! Onze verwachtingen waren natuurlijk hoog voor bijna 70€ p.p.! Maar eenmaal aangekomen werden we ontvangen door 2 personen die gebrekkig Belgisch spraken en vervolgens konden gaan zitten waarna we een biertje wilde bestellen, dit moesten we zelf gaan halen aan de bar. Waarna we de tweede ronde gingen halen kregen we van een nog al chagrijnige en directe dame de mededeling of we onze eigen glazen niet konden opruimen.. Voor €70 vind ik het al raar dat ik zelf mijn drankje moet gaan halen, laat staan de vieze glazen moet opruimen.. Ondertussen werden we nog 'entertainment' door een aantal gasten waar ik niets van mee kreeg omdat ik aan de laatste tafel zat achter een muur. Ondertussen werd er nog muziek gedraaid van de jaren stilletjes. En als we vroegen om een verzoek nummer mocht dit niet omdat er ook andere gasten waren. Ander gasten in een zaal die we konden afhuren voor 100 man, bijzonder?

geen.

8 februari 2020

90 personen, van 15 tot 60 jaar

Reactie t Tunneke:

Wat jammer dat uw ervaring zo teleurstellend is geweest. Graag geven wij vooraf, bij voorkeur tijdens een persoonlijke afspraak op locatie, de informatie betreft de invulling en de sfeer van de... Wat jammer dat uw ervaring zo teleurstellend is geweest. Graag geven wij vooraf, bij voorkeur tijdens een persoonlijke afspraak op locatie, de informatie betreft de invulling en de sfeer van de avond. Het is immers van groot belang dat duidelijk is wat wij u bieden en wat u van ons kunt verwachten. Het is onze insteek om een informele sfeer te creëren door zelfbediening aan de bar aan te bieden. Wij hebben u de begane grond besloten aangeboden om controle te kunnen houden op het nuttigen van alcohol onder het jongere publiek met een extra bar met personeel. Helaas is de avond niet gegaan zoals u in gedachten had.

E. van Houwelingen

Super leuke foute avond , gezellig met 12 vriendinnen voor de verjaardag van één van ons .
Gezellig en terug in de tijd 😄

Gezelligheid staat voorop, en ze besteden echt aandacht aan de klanten.

Vrijdag 14 februari verjaardag van vader 65 jaar

12 meiden van 50 tot 50+

Marian van der Heijden

Heel erg leuk, gezellige zaal, lekker eten , en worden op een leuke manier vermaakt

Is duidelijk en volledig

15 februari , de bokkenrijders

9 personen , jongste 24 de oudste 65 jaar

Stef

Het was enorm lekker, leuk, gezellig en voor herhaling vatbaar. Bediening is super leuk, de animatie voor, tijdens en na de maaltijd is luchtig en met momenten super grappig. De muziek was ook top,... Het was enorm lekker, leuk, gezellig en voor herhaling vatbaar. Bediening is super leuk, de animatie voor, tijdens en na de maaltijd is luchtig en met momenten super grappig. De muziek was ook top, en de zangeres was super goed.

Animatie, zang, eten

14 februari, Ons Pa zijne verjaardag

2 personen, 40+

M. Huijberts

Viel tegen

8 februari

Van de Ven

Het was weer TOP!

Bediening. Acteurs. Eten en drinken.

7 februari. Vlaamsche kermis