8.5/10
8.5/10

Goede communicatie, duidelijke website, product helaas niet meer op voorraad

goede communicatie, duidelijke website, snel mijn geld teruggekregen.

actualiseren voorraad :-) product was niet meer op voorraad, ondanks weergave op website.

Top service!!

Makkelijke site

Neen

Grote collectie.

Grote diversiteit qua assortiment.

Even een berichtje sturen wanneer de bestelling verzonden is.

Prima. Reageren meteen bij het niet volledig kunnen leveren van bestelling.

Snelle reactie

BTW factuur mee sturen

Netjes dat ze mailde over t produkt

Online bestelling gedaan en zonder problemen ontvangen

Makkelijke website en snelle levering. Vanmorgen door onze zoon op zn verjaardag uitgepakt. Mooie producten, alleen de tractorberging is wat beschadigd

Annette

Mijn ervaring is super met dit bedrijf!

zeker ik had een manege voor mijn dochter besteld ,ik werd keurig gebeld of dit een manege voor schleich paaarden betrof waarop ik ja zei.Toen werd mij keurig uitgelegd dat de manege die ik nu besteld had niet was voor dat soort paarden en dat ze wel andere konden leveren in goed overleg hebben we toen wat anders gekozen en was ik blij dat meneer gebeld had anders was mijn dochter op haar verjaardag erg teleurgesteld geweest dat haar paardjes er niet in pasten.

nee alles was top goede communicatie en erg snel geleverd overal werd rekening mee gehouden

Hendrik

T-Toys biedt topkwaliteit speelgoed aan. In mijn geval zo goed dat de miniaturen in de vitrine belanden en er niet mee gespeeld wordt.

In mijn bestelling was er nog een kleine onduidelijkheid. Een medewerker nam de moeite mij te bellen om na overleg mij het gewenste model te sturen om zo teleurstelling te voorkomen.

Gewoon zo doorgaan. Top.