Ds. C. de Ridderchool

Aardig goed

Op de website aangeven of het patroon in de breedte of in de lengte van de plaat loopt.
Nu heb ik de verkeerde platen en heeft de conciërge8 van die 10 platen er al in gemaakt, maar wel met een patroon dat de verkeerde richting op loopt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

looprichting patroon

Henk

Plafondplaten met ledplafondplaat besteld. Exact op tijd bezorgd. Voordelig geprijsd.

Ik kreeg wat ik wilde op de afgesproken tijd.

Na betaling kreeg ik geen reactie via de mail. Nadat ik gebeld had, werd dit direct opgelost

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Nvt

H.A. de Wit

Bestelling is nog niet geleverd.
Op website stond 1-2 weken dit worden er nu voor 1 product meer.
Bestelling is nog niet geleverd.
Op website stond 1-2 weken dit worden er nu voor 1 product meer.
Op zich geen probleem en begrijpelijk. Echter als ik deel levering vraag dan wordt hier moeilijk over gedaan en zou ik terug gebeld worden echter laat niemand meer wat van zich horen. Zit nog steeds op telefoontje te wachten.

Nog niet

Terug bellen en niet moeilijk doen over deel leveringen als de leveringen afwijken van hetgeen op de website is aangegeven.

Bouwbedrijf Fred Buur

Plafond platen besteld

Timmer- en onderhoudsbedrijf

Goede service snelle levering

Huisartsenpraktijk

Prima bezorgd op afsaak!

Garant Klus Bedrijf

Zeer positief! Persoonlijke benadering, goede informatie, correcte en snelle afhandeling

Persoonlijke benadering, goede informatie, correcte en snelle afhandeling

geen, ga vooral zo door.

wilfred Klaasse Bos

Prima,

Breede assortiment

De vitrinefabriek en Sdb

Goede services en perfecte opvolging na problemen.

Telefonisch onderhoud professioneel en klantgericht

Timmerbedrijf Blansjaar

Na mijn bestelling geen bevestigings e-mail gehad en er is ook niet op de afgesproken dag geleverd.
Ik heb na telefonisch contact geregeld dat het die week daarop geleverd zou worden en dat is gelukt.
Bevestigings e-mail en factuur heb ik nog niet ontvangen.
De factuur wil ik alsnog ontvangen!!!

Netjes geholpen bij de klanten service.

zie bovenstaande