pizzeria alforno den haag

Rotim verpakkingen/ Reinier van Amerongen

Prima, snel en duidelijk

snelheid

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

vond direct wat ik nodig had, dus niet echt een oordeel over

fauconnier

Vriendelijk en behulpzaam

ik kreeg telefoon om na te gaan of het klopt wat ik besteld heb

misschien de vervoerskosten

Gerard De kok

Makkelijke internetwebshop

Levertijd kan veel beter

Levertijd kan veel beter

AJM Ketels

Prima ervaring, alles helder en duidelijk, goede prijs en snelle keurige levering

Nee, alles klopte eigenlijk wel

Nee, hou dit niveau vast

n.v.t.

Van rijn

Groot assortiment alleen de levering kwam niet op de afgesproken datum , beetje jammer om een hele dag voor Jan ... te zitten wachten

Goed product

Zie boven zorgen dat de leverings afspraken worden nagekomen

Woonstichting Gendt

Goede en snelle service

zoals gezegd: ivm wens snelle levering, alle moeite gedaan om dit waar te maken.

Roy

Vrij slecht.
Vrij slecht.
Ik heb 20-08 een bestelling gedaan met aanvraag levering 06-09 en bevestiging leveringsdatum, netjes gekregen. Uiteindelijk op de dag van levering rond 14.00 gebeld hoe laat ik de levering kon verwachten, het was druk en ze zouden terugbellen. Om 16.00 geen telefoon gehad en opnieuw in de telefoon geklommen, toen was er om 15.40 uur een mail verzonden dat mijn bestelling een dag later zou komen. Aan de telefoon excuses over vakantie en drukte enz.

Wat mij stoort is dat ik er zelf achteraan moest, dan ook nog eens niet goed en netjes geholpen wordt. Vervolgens diezelfde avond een mail stuur over de gang van zaken en daar geen enkele reactie op krijg. Ik had mensen staan om een plafond te maken op de dag na levering die vervolgens zonder materiaal stonden wat ruim vooraf besteld is (ook gezien de beloofde levertijden) met bevestiging levering enz.

Aan de telefoon enkel wat excuses en geen reactie op een mail van ontevredenheid. Ik betaal flink voor de leveringskosten en uiteindelijk krijg ik in ieder geval zeker geen waar voor mijn geld. Gelukkig was het product verder prima maar de gang van zaken is ronduit schandalig. Het geld is binnen, dagje later leveren jammer dan (de ingehuurde mensen kosten me geld) en verder kijken we er niet meer naar om.

Ja, niet reageren

Op tijd leveren en communiceren met je klanten en fouten recht zetten

Dijkman Bouw BV

Helaas klopt de kreet " uit voorraad geleverd" niet.... Binnen een paar uur werden we gebeld dat de levering van onze bestelling een week later zou worden. Een actuele voorraad bij een webshop is... Helaas klopt de kreet " uit voorraad geleverd" niet.... Binnen een paar uur werden we gebeld dat de levering van onze bestelling een week later zou worden. Een actuele voorraad bij een webshop is essentiel in deze tijd.

Zorg er voor dat de voorraden kloppen. Dit voorkomt teleurstellingen.

Romkema online administratie

voor 1 doos werd er een hele pallet meegeleverd, welke niet meer door de chauffeur teruggenomen werd.