Hebben we je goed geholpen met eventuele vragen?
Ben je tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden?
9.5/10
Wat vond je van het contact met ons?

LN

Wij zeggen: " De prijs die je per offerte ontvangt is ook het uiteindelijke factuurbedrag, geen verrassend meerwerk nadien tenzij ernstig afwijkende situatie t.o.v. overeengekomen situatie", klopt dit?

Goede prijs, goed werk!

Onnes Coiffures

We zijn perfect door jullie geholpen, snel, adequaat en mocht ik ooit weer een plafond nodig hebben dan benader ik jullie sowieso weer!

Ja

VDR-IT BV

Net werk geleverd en hard gewerkt.
Afspraak is afspraak.

Klopt 100%

Snel en vakkundig.

Ampia

Prima samenwerking op de bouwplaats, ondanks de hektiek van een winkelverbouwing met veel disciplines op hetzelfde moment.

dit klopt helemaal

Salet Uitvaartverzorging

Aardige jongens en niet te beroerd om advies te geven.

Ja

J. Hielkema

Alles soepel verlopen en fijn contact. Goed voor elkaar en prima advies.

F. Migchelbrink

Zie boven

Snap ik niet zo goed! Echter, offerte zeer snel en correct, contact tussentijds prima, montage in vier uur pico bello, dus smetteloos!

BBLD

Ga zo door

We hebben zeker waar voor ons geld gekregen

Femme-vitaal

Ja klopt