Symbol

Jurrit Brahorst

Lean Green Belt

Wat is uw ervaring met Symbol?

Zeer leuke lean green belt training gehad. De trainer heeft ons overtuigd en met hands-on voorbeelden kennis laten maken met de voordelen die lean heeft wanneer wij dit in onze bedrijfsprocessen doorvoeren. Wij gaan hier zeker een vervolg aan geven!

Ellen ten Dam

Lean Six Sigma Green Belt

Wat is uw ervaring met Symbol?

Wij vonden deze Green Belt training zeer interessant. De vlotte trainer heeft ons de Six Sigma methodiek door middel van praktijkvoorbeelden prima uitgelegd. De game die je in teamverband moest uitvoeren zorgde ervoor dat je de methodiek nog beter kon begrijpen. Kortom, een leuke training, en wie weet doen we ook nog de upgrade naar de Black Belt.

Michiel

Six Sigma Green Belt

Wat is uw ervaring met Symbol?

Ervaren en in de stof LSS opgeleide cursusleiders (ik had 3 verschillende) . Didactisch gericht op alle sheets behandelen en wijzen op welke vragen in het examen. Dik boek, kleurrijk maar wel veel tekst met bijzinnen, Map met sheets die beknopt zijn maar na een week weinig meer zeggen. Gefragmenteerd een verbetercyclus van een casus doorlopen. Qua tijd is de focus op six sigma. Er moest veel tijd worden gestoken in uitleg minitab tussendoor (welke knop is nu waarvoor). Er werden vele (reken)voorbeelden behandeld uit rekenboek waarvan ik het gevoel kreeg dat het meer ging om zoveel mogelijk voorbeelden dan om de context te leren begrijpen.

Adiss Allagich

Lean Six Sigma Black Belt Industrial

Wat is uw ervaring met Symbol?

Zeer bekwame trainer (Theo de Goede) met duidelijk lesmateriaal. Je krijgt alle vrijheid en mogelijkheden om te leren en zich te ontwikkelen in een echte LSS expert. Ook al was ik meer dan 10 jaar bekend met LSS heb ik toch veel nieuwe dingen geleerd.

Wouter Susamma

Green Belt Manufactoring

Wat is uw ervaring met Symbol?

Ervaren trainers, goede koppeling praktijk en theorie. Goed toepasbaar!

Leo de Jong Thales Nederland

Lean Six-Sigma Green belt - Enschede

Wat is uw ervaring met Symbol?

Goed gestructureerde cursus en cursusmateriaal.
Praktijk en theorie worden leuk afgewisseld in de cursus zelf.
Omdat de docenten ook gedetacheerd worden bij diverse bedrijven zijn hun praktijkervaringen een rijke toevoeging aan het theoretische materiaal.

C. Staal

Automotive Quality Management

Wat is uw ervaring met Symbol?

De opdrachten ter ondersteuning aan de theorie waren waardevol en gaven diepgang.
Zeer goede trainers, prettige sfeer, goede locatie.

Robert H.

Greenbelt

Wat is uw ervaring met Symbol?

Goede faciliteiten met duidelijke literatuur en zeer bekwame trainers.

R Kuipers Etnl

Green belt

Wat is uw ervaring met Symbol?

De trainers van symbol geven de training op een zeer betrokken manier.Geregeld worden er voorbeelden uit de praktijk aangehaald afgewisseld met wat video's.Het is een interactieve cursus waarbij iedereen zich betrokken voelt en er is altijd ruimte / tijd voor vragen.

Vincent van Rooij

Green Belt (industrie)

Wat is uw ervaring met Symbol?

Een duidelijke en overzichtelijke training met ervaren en betrokken trainers. De kennis die is opgedaan tijdens de cursus kan direct gebruikt worden in de dagelijkse bezigheden. Ik kijk uit naar het Black Belt gedeelte!