Sweeburg

Ik heb de trainingen van Chainworks als positief ervaren. Wel heb ik gemerkt dat er een groot verschil zit in welke trainer je hebt.

Marc van der Meijden

Ik vond chainworks een best goeie ervaring,in het begin met Helen was het wat te zakelijk/controllerig maar verder was het best leuk,later met wilco vond ik het nog wat leuker(zie meer onderaan) .

Hoi Marc,
bedankt voor je review. We hebben er ivm privacy een zin uitgehaald.
Mark van Roemburg

Door goede trainers was het een prettige manier om gevarieerde stof te behandelen en inzicht te krijgen als het gaat om eigen functioneren en het samenwerken. Er was respect en aandacht voor... Door goede trainers was het een prettige manier om gevarieerde stof te behandelen en inzicht te krijgen als het gaat om eigen functioneren en het samenwerken. Er was respect en aandacht voor iedereens wensen, waardoor de training op een aangename manier is verlopen.

Hoi,
bedankt voor je terugkoppeling.
Groet
Mark

Zeer prettig ervaren, wanneer het nodig is geven de trainers extra aandacht per individu, over studie, werk en privé, wat ik heel belangrijk vindt. Je ei kan je altijd kwijt.

Reactie Sweeburg:

Bedankt voor deze feedback!

Ik heb de tweedaagse cursus Nederlands heel prettig ervaren. Goede afwisseling tussen uitleg en opdrachten, hierdoor kon ik me goed blijven concentreren. Daarnaast hebben we een aantal interactieve... Ik heb de tweedaagse cursus Nederlands heel prettig ervaren. Goede afwisseling tussen uitleg en opdrachten, hierdoor kon ik me goed blijven concentreren. Daarnaast hebben we een aantal interactieve digitale spellen gedaan, dat was erg leuk!

Floortje Houdijk / CSU

Prima, maatwerk (er werd goed geluisterd naar de vragen vanuit de groep) training.

Ontzettend leerzame training gehad. Goede trainer waarvan we enorm veel hebben geleerd.

Paul Staal

Goede opfriscursus Nederlands gevolgd! De soms wat droge lesstof werd leuk gebracht en de trainer heeft de moeite genomen om de oefeningen toe te spitsen op onze branche. De online quizzen waren... Goede opfriscursus Nederlands gevolgd! De soms wat droge lesstof werd leuk gebracht en de trainer heeft de moeite genomen om de oefeningen toe te spitsen op onze branche. De online quizzen waren leerzaam, spannend en leuk tegelijkertijd!

Sylvia Maaskant Redkiwi

Het leuke aan de training was het interactieve deel.

Mark

Prima, een nieuw vakgebied voor mij waarin ik enorm heb kunnen leren.