232 beoordelingen

232 Reviews

Van der Meij

10/10

Uitstekende service.

8/10

Goed geholpen met de gratis reparatie, goed geinformeerd dat rechtervoorband vervangen moest worden (niet goedkoop). Na ophalen auto moest ik wel terug vanwege te lage bandenspanning en... Goed geholpen met de gratis reparatie, goed geinformeerd dat rechtervoorband vervangen moest worden (niet goedkoop). Na ophalen auto moest ik wel terug vanwege te lage bandenspanning en kallibratiemelding.

M. Lodewijks

10/10

U heeft een probleem wij lossen het op met uitstekende service

10/10

Efficiënte bandenwissel

Astrid Landman

10/10

Zoals altijd weer keurig netjes geholpen,ook fijn dat je op zaterdag je auto een beurt kan laten geven.

10/10

Vriendelijk personeel. Kopje koffie terwijl je wacht van de vriendelijke Claus. Service om je bij het station af te zetten terwijl er aan de auto kan worden gewerkt. Lekke band, ik kon dezelfde dag... Vriendelijk personeel. Kopje koffie terwijl je wacht van de vriendelijke Claus. Service om je bij het station af te zetten terwijl er aan de auto kan worden gewerkt. Lekke band, ik kon dezelfde dag terecht en is gelijk de bandenwissel gedaan (volgende keer alleen graag een stukje plastic op de bekleding als de andere banden in de auto worden gelegd). Heel tevreden en blij met mijn Volvo!

T.M. Verhagen

9/10

Snelle goede service en vriendelijk

Jeroen Stive

8/10

Onderhoud wordt prima uitgevoerd. Met het vervangen van de banden zijn de velgen niet op dezelfde plek terug gezet, hierdoor heb ik nu velgen zonder schade aan de kant waar de kans op het raken van... Onderhoud wordt prima uitgevoerd. Met het vervangen van de banden zijn de velgen niet op dezelfde plek terug gezet, hierdoor heb ik nu velgen zonder schade aan de kant waar de kans op het raken van een stoeprand het grootst is.