Susteen

Karin Dieleman

Susteen heb ik leren kennen via de inkoopactie voor Tilburg. Ze hebben mij voor de zonnepanelen gekoppeld aan Solarnrg, een bedrijf uit regio Den Haag. De zonnepanelen zijn gelegd en na de eerste... Susteen heb ik leren kennen via de inkoopactie voor Tilburg. Ze hebben mij voor de zonnepanelen gekoppeld aan Solarnrg, een bedrijf uit regio Den Haag. De zonnepanelen zijn gelegd en na de eerste set van 5 hebben wij er nog 3 bij besteld. Aangezien de Solarnrg in Den Haag zit vragen ze wel enorm hoge voorrijkosten, bijvoorbeeld voor de extra windkappen die wij nog hebben bijbesteld. Liever had ik een bedrijf in de buurt gehad. Ik zou Susteen op zich wel aanbevelen, maar niet voor mensen in Zuid Nederland

Reactie Susteen:

Geachte mevrouw Dieleman,
Geachte mevrouw Dieleman,
Zoals ik de review nu lees heeft u er zelf voor gekozen een nabestelling te doen bij SolarNRG. Dit staat dan toch los van de dienstverlening die wij als Susteen hebben geleverd? Wij werken zoveel mogelijk met lokale partijen, maar wel altijd in combinatie met andere criteria zoals een scherpe prijs, kwaliteit, snelheid van uitvoering, service en garantie voor de klant.

Sven Maas

Goed voorbereid, netjes, eerlijk, duidelijk

Maurice

Goed, duidelijk advies zonder onzin

F. Ludwig

Na het bezoek van een medewerker ontvingen wij een uitvoerig verslag met duidelijke adviezen m.b.t energiebesparing. We hebben dienovereenkomstig actie genomen. We zijn zeer tevreden over de... Na het bezoek van een medewerker ontvingen wij een uitvoerig verslag met duidelijke adviezen m.b.t energiebesparing. We hebben dienovereenkomstig actie genomen. We zijn zeer tevreden over de verleende service.

Hans Tomesen

Prima energie advies

Henk

Klantvriendelijk. Duidelijk advies. Eigen wensen tellen mee. Verbeteringen in het eindrapport zijn in overleg aan te passen.

Willemsen

Zorgvuldig,netjes

Sanwiradi

Nav goede ervaring in 2014 met Susteen voor vloer- en muurisolatie via een link op Susteen.nl naar slimwoner.nl (Natuur & Milieu ) een energieadvies aangevraagd. Eergieadviseur Theo Visser heeft... Nav goede ervaring in 2014 met Susteen voor vloer- en muurisolatie via een link op Susteen.nl naar slimwoner.nl (Natuur & Milieu ) een energieadvies aangevraagd. Eergieadviseur Theo Visser heeft volgens onze wensen een prima advies en offerte samengesteld.

Andries Bouma

Vanwege Corona duurde het (begrijpelijk) lang voordat een gesprek plaats vond. Het gesprek was informatief en vrij snel daarna kregen een correct verslag en een offerte.