Susteen

Erik

Adviseur heeft alles duidelijk uitgelegd en bekeken. Communicatie was helder en offerte was zeer snel na het bezoek opgestuurd. Offerte is duidelijk en uitgebreid opgesteld. Echter in mijn situatie... Adviseur heeft alles duidelijk uitgelegd en bekeken. Communicatie was helder en offerte was zeer snel na het bezoek opgestuurd. Offerte is duidelijk en uitgebreid opgesteld. Echter in mijn situatie relatief dure operatie omdat men niet gemakkelijk bij mijn zijmuur kon komen met standaard ladders en mijn gasverbruik al veel lager dan gemiddeld is. Geen opties van meerdere partijen die het werk uit kunnen voeren.

Hans

Goede intake; duidelijk advies

R.Noordegraaf

Goede ervaring, deskundig persoon, netjes, kortom zeer tevreden

M.Rijsdijk

Heel goede ervaring.

Linda

Prima en snelle service. Afspraak binnen 2 weken en volgende dag label ontvangen via de email

Heleen

Goede ervaring.
Vriendelijke man.

MGM Luyt-bak

Perfects

Gilian

Energielabel is aangemeten maar valt veel lager uit dan verwacht. Vergeleken met dezelfde huizen in de straat terwijl daar geen acties zijn ondernomen m.b.t. isoleren etc.

Reactie Susteen:

Beste Gilian,
Beste Gilian,
Woningen worden opgenomen door onze adviseurs volgens de door de overheid opgestelde NTA 8800 eisen/methodiek. Deze bepalingsmethode is sinds Januari 2021 de nieuwe methode om de energieprestatie van woningen te meten.
Mogelijkerwijs is dit de verklaring dat andere woningen in uw straat daarom nog een ander (oud) label hebben wat volgens een andere methodiek is berekend.
Zoals telefonisch besproken zal de adviseur u nog bellen voor wat additionele uitleg, echter zal dit geen effect hebben op de uiteindelijke uitkomst van het label.
Robbert

Harm

Wacht al weken op het definitieve rapport...

Reactie Susteen:

Beste Harm,
Wij hebben het rapport op 04-03 J.L. naar u verzonden. Is het mogelijk dat het in uw spam filter terecht gekomen is?
Wij sturen u het advies vandaag nogmaals toe. Mocht u het...
Beste Harm,
Wij sturen u het advies vandaag nogmaals toe. Mocht u het dan nog niet ontvangen hebben kan u altijd eerst even contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@susteen.nl of telefoonnummer: 085-8085119
Robbert