Usine Surprise

Beaucoup de possibiliter d'achats et de sucggestion.

Rapidité de livraison.

Tout me convient

Claes

Wij waren super blij met onze surprise bon die wij hadden gekregen( garnalen vissen). Maar die hebben we mogen ruilen omdat deze activiteit was gestopt. We hebben gekozen voor “ beleef... Wij waren super blij met onze surprise bon die wij hadden gekregen( garnalen vissen). Maar die hebben we mogen ruilen omdat deze activiteit was gestopt. We hebben gekozen voor “ beleef Spanje….tapasdiner voor 2 (2x) We hebben het tekort bij betaald, maar ook terug de verzendingskosten vermoed ik wat normaal niet kan, omdat wij niet de oorzaak zijn dat de activiteit niet door kan gaan. Kijk het eens even na.

Snelheid en duidelijkheid.

Bedankt voor je review.
Bedankt voor je review.
Bij een ruiling hoef je geen verzendkosten te betalen, enkel het prijsverschil tussen de arrangementen! Indien je hier vragen over hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice: info@surprisefactory.com.

Goede beschrijving van surpise

Daarvoor heb ik te weinig ervaring met bestellen

Femke Van Thienen

Ik heb mijn cadeaubon nog steeds niet ontvangen.

Ik heb niks aangehad

Hi Femke,
Hi Femke,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bon niet ontvangen hebt! Jammer dat je niet even contact op hebt genomen met onze klantenservice, zij willen graag met je meekijken en de cadeaubon opnieuw versturen. Heb je de bon alsnog ontvangen? Anders horen wij het graag!

Tutenel

Alles ging goed

Zeer duidelijk

Wauters

Zeer overzichtelijk op de site groot aanbod

Snelle levering ook met persoonlijke tekst

Bon valt snel er uit

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad op onze website. We zullen je tip zeker meenemen!
Fijne dag,

Dagmar Goossens

Was op zoek naar unieke belevenis, even googelen et Voila, keuze was gemakkelijk en snel gemaakt

Heel overzichtelijk en aantrekkelijke site

Niets op aan te merken

Hi Dagmar,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je ons gevonden hebt en dat alles naar wens verlopen is.
Hopelijk tot een volgende keer en een fijne dag,

CLB-Kempen

OK, snel ontvangen

Sanne

Ok, jammer van de late levering.

Duidelijke site en instructies

Levering. Zet er niet bij dat het 2 werkdagen levertijd is, want het waren 4 werkdagen… hierdoor kado te laat toegekomen.
Jammer dat er sowieso kosten verbonden zijn, ook indien enkel via mail..

Hi Sanne,
Hi Sanne,
Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bezorging vertraging had! Zodra wij de cadeaubon hier verzenden, zijn wij helaas afhankelijk van Bpost wanneer zij de levering doen. Fijn om te lezen dat de bon toch nog binnen is gekomen en we nemen je verbeterpunt zeker mee!

Caroline Deloof

SUPER

Ogenblikkelijk antwoord aan telefoon.
Mooie verpakking

Hi Caroline,
Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent.
Fijne dag,