Aankoop Lego

goede prijs

Van Leerdam

Uw ervaring

Snelle levering zoals belooft, zonder problemen

Natalie

Snelle levering rond de kerstdagen

Uw ervaring

Wij bestelden vlak voor de kerstdagen en waren bang dat het heel lang zou duren. Maar het was binnen 2 werkdagen al afgeleverd. Topservice.

Super service

Uw ervaring

Ik deed een aankoop bij superspeelgoed van een product dat ik ook al ergens anders gekocht had, maar na 1,5 week niet ontvangen had.
2 uur nadat ik de bestelling plaatste, werd de bestelling door de andere firma uiteindelijk toch geleverd.
Ik stuurde een mailtje naar Superspeelgoed met de vraag of ik nog van de aankoop kon afzien, kreeg bijna onmiddellijk antwoord dat ze de bestelling onderschept hadden en bedrag zouden terugstorten... dit is ondertussen ook gebeurd.

Volgende keer dat ik nog eens speelgoed nodig heb, dat nergens in de winkel te vinden is, weet ik waar ik mijn bestelling zal plaatsen.

Trage verzending

Uw ervaring

Klantvriendelijke site. Alleen verzending duurde wat langer. Op zaterdag besteld en pas op woensdag verzonden. Bij andere winkels heb je de bestelling de volgende werkdag al in huis. Dus dat is wel voor verbetering vatbaar.

Compleet assortiment Hama strijkkralen

Compleet assortiment Hama strijkkralen

Heel goed

Uw ervaring

Heb mijn pakket snel ontvangen dus ik ben blij XD

Superspeelgoed supergoed

Uw ervaring

Zeer snelle levering, chapeau!!

Sint kadi's voor de kleinste jeugd bij vv Alkmaarsche Boys

Uw ervaring

Voorraad beperking werd moeiteloos aangepast zodat ik de gewenste hoeveelheid kon bestellen.