L. van den Bos

Marco

Snelle levering, gunstige prijzen

Snelle levering, gunstige prijzen

Maarten

Het juiste pakket voor de beste prijs

Uw ervaring

Legopakket Volkswagen Transporter busje besteld als cadeau. Wel jammer was dat op de verpakking staat wat er in zit; daarmee is de verrassing er gelijk af.

Prima levering

Uw ervaring

Snelle levering en goed verpakt

Bestelling niet volledig

Uw ervaring

Ik heb mijn bestelling heel snel ontvangen, jammer genoeg ontbraken 2 zaken die ik besteld en betaald heb.
Daarom heb ik via mail contact met dit bedrijf opgenomen, dit is vandaag 11 dagen geleden en ik mocht nog steeds geen antwoord/oplossing ontvangen.
Ik heb zojuist nogmaals een mailtje gestuurd en ik hoop dus dat ik binnenkort een antwoord en oplossing krijg.

Reactie Superspeelgoed.nl:

Excuus dat we uw mail gemist hebben. We gaan deze kwestie onmiddellijk oplossen.

Super(speelgoed) winkel met een super assortiment lego!!

Uw ervaring

Groot assortiment lego. Je kan hier ook voor kleine pakketjes terecht wat bij de grote ketens steeds minder wordt. Voor kinderen dus ook betere mogelijkheden om voor hun zakgeld nog eens een leuke uitbreiding te kopen wat niet gelijk flink in de euro's loopt. Tevens erg vriendelijk geholpen en regelmatig voor de kinderen een leuke workshop. Al met al top!

Leonard Bos

Zoals ik gewend ben.

Uw ervaring

Goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Van der Zee Tjerk

Aankoop LegoTechnic container Yard.

Uw ervaring

Produkt keurig verpakt en opgehaald bij een DHL pakketpunt

Hamers

Volkwagen Kever Lego.

Uw ervaring

Komt afspraak na! Levering optijd en men wordt op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

dave

Alles in orde!