Vermeulen Mireille

Mijn infracabine geleverd en geplaatst zoals afgesproken ….super vriendelijk plaatser .

Ik zou aan iedereen aanraden !

Spijtig dat ik mijn cabine al geen jaren heb !

Ik zou aan iedereen aanraden !

Spijtig dat ik mijn cabine al geen jaren heb !

Alhoewel het nu het volop zomer is heb ik mij toch al een paar keer in mijn cabine gezet om mijn pijnen wat te verzachten en na een Corona besmetting doet het ferm deugt de warmte straling!

Mvg Vermeulen Mireille

Goede uitleg en niet opdringerig en correcte prijs !

Bas

Prima ervaring !!!

service

misschien nog duidelijker informatie voor opbouw en aansluiting

Jos T

Na een orienterend bezoek aan de website naar de vestiging in Antwerpen geweest. Prima geholpen en gelijk bestelling geplaatst. Perfect service en zeer correcte levering

ruim aanbod en zeer vakkundig

geen verbeterpunten kunnen vinden nog

Tony Van de Velde

Goede en correcte service

Duidelijke uitleg

M. Funk

Uitstekende zakelijke informatie in de zaak in Veenendaal. Helaas duurde de levering iets langer dan verwacht / gehoopt. Hierover had de informatie beter gekund. Sauna is netjes geleverd met... Uitstekende zakelijke informatie in de zaak in Veenendaal. Helaas duurde de levering iets langer dan verwacht / gehoopt. Hierover had de informatie beter gekund. Sauna is netjes geleverd met voldoende materialen en ondersteuning om deze op te bouwen.

relatief snelle levering

Eerder informeren over vertraging in levering

Fam de Meij / Wasbaarenzo

Super bedrijf. Van begin tot eind perfect geholpen!

Rustig en vakkundig

Geen idee

Rene Vrieswijk

Van de informatie in de showroom tot aan de levering aan huis niets dan warme 😉 complimenten voor SuperSauna...als de sauna net zo warm is gaan we er heel vaak van genieten!!

Goede informatie in de showroom, de website, de communicatie en de levering

Hugo Huygebaert

SuperSauna is super! Zeer correcte informatie ontvangen in de toonzaal (Antwerpen), levering werd zeer goed gecommuniceerd en was zeer stipt, vriendelijke chauffeur, kortom geen enkel minpunt.

Vriendelijk ontvangen in toonzaal, niet opdringerig en correcte informatie gekregen.

Aangezien je toch tijdje bezig bent met verkoper in geval van aankoop misschien drankje voorzien (water, koffie)??

C. van der Ven

Deskundig en klantvriendelijk, zowel bij verkoop als bij aflevering en installatie.

Voorlichting en uitleg over de werking op basis waarvan de keuze goed geargumenteerd kon worden.

Eerder koffie aanbieden

SUPERSAUNA.BE WEST-VLAANDEREN Noordlaan 17 8800 ROESELARE TELEFOON BE 03 227 0307

Snel geleverd vriendelijk chauffeur en op tijd geleverd volgens afspraak we waren onmiddellijke verkocht bij zien van de sauna
Uitleg van de verkoper was buitengewoon goed niet opdringen

Snel geleverd