Maes Robby

Na de bijzonder duidelijke uitleg in de toonzaal in Heusden-Zolder waren wij meteen overtuigd om een IR sauna aan te schaffen. Ik heb dit als cadeau aan mijn vrouw gegeven voor haar 50ste... Na de bijzonder duidelijke uitleg in de toonzaal in Heusden-Zolder waren wij meteen overtuigd om een IR sauna aan te schaffen. Ik heb dit als cadeau aan mijn vrouw gegeven voor haar 50ste verjaardag. En het toeval wilde dat de sauna ook nog net op haar verjaardag werd geleverd. We hadden vooraf op website al info ingewonnen.

Duidelijk en overzichtig

Niet direct

Jopie Haartsen

Goede voorlichting waardoor ik over de streep werd getrokken voor de aanschaf van een infraplus Valerio sauna. Alles naar tevredenheid verlopen en keurig geïnstalleerd met uitgebreide... Goede voorlichting waardoor ik over de streep werd getrokken voor de aanschaf van een infraplus Valerio sauna. Alles naar tevredenheid verlopen en keurig geïnstalleerd met uitgebreide gebruiksvoorlichting. Erg enthousiast over de weldadige warmte voor de spieren in mijn benen en rug die ik veel moet trainen. Veel minder spierpijn achteraf. Jammer dat ik dit niet eerder heb geweten!

Goede voorlichting, correcte aflevering, goede installatie en communicatie

Een slag om de arm houden bij het afspreken van een afleveringsdatum

Annerieke Plijter

Deskundig personeel,neemt ondanks dat hij alleen stond en er meerdere klanten in de winkel waren de tijd voor al je vragen en goede uitleg,echt super,je koopt per slot van rekening geen half broodje... Deskundig personeel,neemt ondanks dat hij alleen stond en er meerdere klanten in de winkel waren de tijd voor al je vragen en goede uitleg,echt super,je koopt per slot van rekening geen half broodje en daar was de verkoper zich echt van bewust,chapeau hoor

Wij waren in Veenendaal, daar zeer deskundig personeel met tijd en aandacht voor al je vragen.
Ook via de telefoon word je goed en met aandacht geholpen met je vragen

Alleen maar ga zo door

Mw Schouten

Prima! Professioneel, veel kennis en ervaring!

Vriendelijke en deskundige mensen

Guy Raeymaekers

Ik mocht in de winkel in de sauna zitten om te proberen of het me lag , na een zeer goede uitleg over gegaan tot aankoop , ook de afgesproken levertermijn is gerespecteerd en de chauffeur was zeer... Ik mocht in de winkel in de sauna zitten om te proberen of het me lag , na een zeer goede uitleg over gegaan tot aankoop , ook de afgesproken levertermijn is gerespecteerd en de chauffeur was zeer vriendelijk

de verkoper wist waar hij over sprak , heel duidelijke info gekregen

meer personen om te helpen in de winkel , op die dag dat wij geweest waren 6 wachtenden , de verkoper liep de benen onder zijn lijf vandaan

P. Bergmann

Zeer professioneel

De oplossing toen er iets mis ging

Duidelijkere montage handleiding

Van Heukelom Eveline

Super vriendelijke mensen. Geven zeer goede uitleg.

Zijn zeer eerlijk en duidelijk in hun uitleg.

Geen, houden zo.

J. Zilverberg

Ongeveer 5 jaar geleden kocht ik een IR-sauna. Ik heb er zo'n 300 keer in gezeten. Heerlijk. In het begin was er iets mis met het geluid. Er kwam meteen een monteur. Nu was de afstandsbediening van... Ongeveer 5 jaar geleden kocht ik een IR-sauna. Ik heb er zo'n 300 keer in gezeten. Heerlijk. In het begin was er iets mis met het geluid. Er kwam meteen een monteur. Nu was de afstandsbediening van de kleurentherapie gesmolten. Ik informeerde naar de kosten van een nieuwe, maar kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Super!

Uitstekende service

Geen!

Diterwich

SuperSauna super!
Correcte levering en afhandeling.
Zijn Superblij met onze therapeutische infrarood sauna trendy!
Goed tegen spier- en gewrichtspijnen, maar ook ontspanning en...
SuperSauna super!
Correcte levering en afhandeling.
Zijn Superblij met onze therapeutische infrarood sauna trendy!
Goed tegen spier- en gewrichtspijnen, maar ook ontspanning en opbouwen van weerstand!

Goede producten en goede service

Snelle levering was helaas niet mogelijk ivm Corona

Arjan

Prima. Voor de verlichtings-lamp, die stuk was, heeft men een nieuwe geleverd. Het 5 minuten-alarm werkt niet altijd. Daar zijn we nog over in contact.

Goede uitleg in de winkel, mooi en goed product.

We hebben geen verbeterpunten of tips.