Etienne

Zeer vriendelijke mensen, zowel verkoper als bezorger en communicatieverantwoordelijke. Sneller bezorgd als voorzien. Fijn om het bezorgmoment zelf te kunnen kiezen. Top.

Komen hun beloftes na

Mastercard of visa aanvaarden ivm te hoog saldo voor gewone debetkaart

Marco van Zoest

Super echt super
En ook een Super bezorger.

Eigenlijk was alles top.

Nvt

Lubbers

Wat de voorwaarden waren zijn ze nagekomen

duidelijke weergave type sauna's

Degezelle Veerle

De mensen die de levering deden waren uitmuntend.!

Zit prijs kwaliteit zeer goed

De lange levertermijn, van in okt 2020 besteld?

Liesbeth Vanhooren

Leveringstermijn van de infraroodcabine was sneller dan verwacht en de plaatsing werd gedaan door zeer vriendelijke vakmannen. Al elke dag genoten van onze infraroodcabine.

Prijs - kwaliteit. Snelle levering.

Bereikbaarheid en bijhouden van de status van uw bestelling op hun website

praktijk peizel

Ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed... Ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed aangegeven dat er soms problemen met het bv de trap omhoog vervoeren konden zijn en dus heb ik voor de optie gekozen om het voor en achterpaneel door midden te laten " zagen". Dit is keurig gedaan waardoor het plaatsen eenvoudig was. Een middag werk.
Ook had advies voor de keuze van de korte golf stralen was goed waardoor de sauna niet alleen ter ontspanning maar vooral ook therapeutisch kan worden ingezet. Het geheel uitgerust met muziek en lichttherapie, dus heel compleet. Een mooi rustiek geheel

Veel goede foto's en tekeningen met de juiste afmetingen. Telefonische controle van de offerte door het bedrijf of zij goed hadden begrepen wat mijn wensen waren

ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed... ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed aangegeven dat er soms problemen met het bv de trap omhoog vervoeren konden zijn en dus heb ik voor de optie gekozen om het voor en achterpaneel door midden te laten " zagen". Dit is keurig gedaan waardoor het plaatsen eenvoudig was. Een middag werk.

Louis H.

Degelijke constructie

Makkelijk op te bouwen, maar de bijgeleverde full-spectrumlampen moesten nog ingebouwd worden. Dit is vrij simpel maar vergt wel enige elektrotechnische kennis. In de manual staat niet waar de... Makkelijk op te bouwen, maar de bijgeleverde full-spectrumlampen moesten nog ingebouwd worden. Dit is vrij simpel maar vergt wel enige elektrotechnische kennis. In de manual staat niet waar de zakjes met bijgeleverde schroeven voor dienen. Het bedieningspaneel werkt simpel, echter wordt de radiozender niet onthouden dus moet bij elke sessie weer worden opgezocht. Cabine is snel op temperatuur en geeft prima warmte. Ik ben tevreden!

Giovanni Hautekiet

Vlotte manier van werken, zeer correct, belangrijk

service bij alles

alles goed verlopen, door corona iets langere wachttijd, wat logisch is

C.H.J. Grob

Na dat wij eerst in Rotterdam naar een sauna waren wezen kijken, doorgereden naar Veenendaal. De ontvangst daar door Peter was een openbaring, fantastische uitleg, geduldig en ter zake kundig. Een... Na dat wij eerst in Rotterdam naar een sauna waren wezen kijken, doorgereden naar Veenendaal. De ontvangst daar door Peter was een openbaring, fantastische uitleg, geduldig en ter zake kundig. Een 1000 procent beter gevoel dan eerder die middag en zonder dat men de indruk kreeg dat men bij super sauna een order wilde scoren.
Kortom wij gingen met een meer dan goed gevoel huiswaarts.
Folders thuis nog eens bekeken en advies omtrent de keuze laten meewegen, bij de beslissing een combi sauna te bestellen.
Wij kunnen een ieder aanraden beslist eens bij Super Sauna te kijken in hun showroom als je op zoek bent naar een onfra rood of traditionele sauna.
Super sauna was voor ons een openbaring, en Peter in het bijzonder.

Deskundige en up to date technische kennis.

Locatie in het westen van het land openen.

DEBRUYNE GINA

PERFECTE LEVERING MAAR HEEL SLECHT PLAN OM IN ELKAAR TE STEKEN. VERWARMING EEN LATERE LEVERING WACHTEN DAAR NOG OP

OP TIJD EN UUR GELEVERD

BETER PLAN OM TE MONTEREN