9.5/10
9.7/10

philippe.vincke

Reeds twee sauna's besteld, 2 x prima levering en service

Sterke prijzen, vlotte afhandeling van de bestelling

Nihil

Mira Jansen

Goed geïnformeerd in de showroom Veenendaal, vriendelijke dame aan de telefoon tijdens bestellen en hele aardige bezorger incl. tekst en uitleg!

Professioneel

Geert Vandendriessche

Op de demo-dag (19/10/2019) te Roeselare, kregen wij alle nodige info, waarna we onmiddellijk een 'Infraplus 110 Fysio' bestelden. De levertijd zou 2 tot 4 weken in beslag nemen.
Na exact 2...
Na exact 2 weken (ondanks de feestdag van 1 november) werd de infra-rood cabine geleverd op zaterdag 02/11/2019.
De Nederlandse man die aan zijn laatste levering van de dag toe was, moest nadien nog huiswaarts richting Maastricht, maar vond toch nog de tijd voor wat extra uitleg over de installatie en gebruik van de cabine. Super !!!
De installatie verliep vlotjes, en ook het audio-systeem is Super !!!
Ondertussen gebruiken we onze 'Infraplus 110 Fysio' 2 à 3 keer per week, en is een echte meerwaarde.
Zopas nog een half uurtje 'geïnfrarood', en je voelt je nadien heel goed.
Super van SuperSauna !!!

zeer goede service
correcte levering
vriendelijke mensen

de nalevering van het bijbestelde 'led kleurenpaneel' duurde wel wat langer dan voorzien

Appeltans

Super vriendelijke mensen helpen wanneer je bij een vraag zit . Sauna goed geleverd en makkelijk in elkaar te zetten .

Goede service , wanneer je een vraag heb helpen ze dadelijk . Ook na levering . Gemakkelijk in elkaar te zetten . Levering heel juist verlopen

Misschien een Nederlandse uitleg bij de sauna doen . Heb deze wel onmiddellijk gekregen na het sturen van een mail.

heidi

De installatie van de sauna liep wat moeizaam.
sauna is gemakkelijk te bedienen en werkt goed

sauna is eenvoudig

een plankje zat los

Jan Dekeyser

Prima info in de shop, geleverd op het afgesproken moment! Top!

Info en levering

Vriendelijk, goede info en correcte afhandeling

Van informatie tot aankoop, afleverdatum volgens onze wens en correcte aflevering: alles als een goed geoliede machine

Ik kan niets bedenken

:Mónica.

Supersauna zorgt ervoor dat de klant zich koning voelt!

Zeer overzichtelijke website, boordevol zeer informatieve video's, zodat de klant op basis van volledige informatie en weloverwogen keuze kan maken in de aanschaf van het product.

Ik heb over dit bedrijf geen negatief oordeel. Alles is volledig naar wens gegaan, derhalve is hier geen sprake van verbeterpunten of tips.

Vidar Last

Wat een geweldige kwaliteit zowel in service en in de kwalitatief hoogwaardige producten van Supersauna!
Van harte aanbevolen!!

Goede kwaliteit qua producten en de montage service is super!

Moesten lange tijd wachten qua levering, maar het was het wachten dik waard

Math Sauren

Zeer klantvriendelijke verkoper; anticipeert voortreffelijk op de noodzaak tot aanschaffing. Goede administratieve afhandeling. Aflevering was top.

Informatie geven, klant overtuigen, goede communicatie met klant, perfecte aflevering

uitstraling pand in heusden-Zolder