9.5/10
9.7/10

De Roeck Eric

Alles nagekomen zoals afgesproken.Levertermijn, materialen etc.Prima !!

Vriendelijk en behulpzaam.

Voorlopig GEEN

Rik Van de walle

Heel correcte informatie over het product en correcte prijs/kwaliteit zetting!

Een heel sterke product kennis van de verkoper tijdens de demo dag

op een demo dag misschien een persoon extra voorzien

Ghoos-Haex

We zijn super tevreden over dit bedrijf!!!
We zijn super tevreden over dit bedrijf!!!
Bij de aankoop een grondige uitleg gekregen , uitgestelde levering zonder voorschot (owv verbouwing), levering en plaatsing door vriendelijke en bekwame kerel (Erik).

Ptijs-kwaliteit

Geen enkel verbeterpunt!

Alain Galle

Wij hebben Supersauna leren kennen op de opendeurdag te Roeselare. We werden vakkundig geholpen. Omdat we beiden vaak last hebben van stramme rugspieren bij koud weer en na het sporten vonden we het... Wij hebben Supersauna leren kennen op de opendeurdag te Roeselare. We werden vakkundig geholpen. Omdat we beiden vaak last hebben van stramme rugspieren bij koud weer en na het sporten vonden we het een goede beslissing een sauna in huis te halen. De bestelling hebben we online geplaatst en we waren aangenaam verrast te zien dat er een extra pakket gratis werd aangeboden, een geurtje, kleur-led-verlichting en usb-radio. Na enkele weken werden we gecontacteerd voor de levering. De chauffeur kwam reeds 's ochtends vroeg. Zo konden we onmiddellijk de sauna installeren, wat overigens zeer simpel was. Na 1,5 uur rustig de stappen volgen konden we reeds genieten van onze sauna. We zijn nu een week later en hebben al alle dagen genoten van de heerlijke weldaad voor ons lichaam.

Zeer simpele montage, vlotte levering, goed product

Doe zo verder

Walter Peeters

In Antwerpen was de verkoper zeer voorkomend en gaf ons alle correcte informatie die we vroegen . De levering was zoals afgesproken en ik heb met mijn zoon de cabine in een 2 tal uur gemonteerd .... In Antwerpen was de verkoper zeer voorkomend en gaf ons alle correcte informatie die we vroegen . De levering was zoals afgesproken en ik heb met mijn zoon de cabine in een 2 tal uur gemonteerd . Dezelfde avond was ze al in gebruik . Wij zijn ( de zoveelste ?) tevreden klanten zowel wat de service als de kostprijs betreft. Doe zo verder in 2020.

duidelijke foto"s en uitleg

De telefoon vermeld in de brochure en offerte is niet altijd bemand voor vragen .

Thonnard Romain

Uitstekende service! Punctuele, warme levering. Zeer tevreden over de service. Taal was geen probleem (nederlands-frans).

nauwgezetheid

Niets bijzonders

Frederik Lievens

Heel vriendelijke verkoper in de toonzaal die 100% op de hoogte is van zijn producten. Nadien ook verkoopster aan de lijn gehad voor bijkomstige vragen en idem dito. Ondertussen is de... Heel vriendelijke verkoper in de toonzaal die 100% op de hoogte is van zijn producten. Nadien ook verkoopster aan de lijn gehad voor bijkomstige vragen en idem dito. Ondertussen is de infraroodcabine ruim binnen de afgesproken termijn geleverd, dus een tevreden klant hier!

Productkennis van de verkopers.

Doe gewoon zo verder zou ik zeggen, jullie manier van werken moet iedereen kunnen bekoren!

Patrick van Gorkom

Prettig bedrijf met eerlijke adviezen gericht op de gebruiker. Goede service en levering van de sauna.

Uiteindelijk hebben we in de winkel de koop gesloten. Een persoonlijke toelichting en het ervaren van de sauna in de winkel, was heel prettig. Het kunnen plaatsnemen in de sauna en uitleg daarbij... Uiteindelijk hebben we in de winkel de koop gesloten. Een persoonlijke toelichting en het ervaren van de sauna in de winkel, was heel prettig. Het kunnen plaatsnemen in de sauna en uitleg daarbij bevestigde ons gevoel dat de aanschaf van een sauna voor ons een juiste keuze was. De persoon die ons geadviseerd heeft, heeft naar onze wensen geluisterd en daarop zijn advies uitgebracht. Top!
Het kunnen plaatsen van de sauna heeft ivm bouw woning nog even op zich laten wachten. Dat was geen enkel probleem. Uiteindelijke plaatsing verliep uiterst correct. Aanvankelijk een verkeerde kachel geplaatst, maar dat is ook correct opgelost.

De plaatsing is goed verlopen. De man was zeer vriendelijk en correct. De persoon was alleen. Er moest hulp vanuit onze kant komen. Beter is om 2 personen de plaatsing te laten uitvoeren.

D. Rosier

Uitstekende prijs/kwaliteistverhouding

Vriendelijke en erg behulpzame medewerkers van bij de aankoop tot de levering.

De handleiding voor de wat grotere sauna's mag iets duidelijker, en/of vermelding/nummering op de verschillende panelen indien voor zelfbouw wordt gekozen.

Zeer goed .

klik systeem.aales oke.