9.5/10
9.7/10

Van Boven - Stockx

Topklasse

Vlotte service. Heel goede uitleg gekregen. Bijgevoegd plan makkelijk op te volgen. Een aanrader!

Verlent Cris

Positieve ervaring

correcte afspraken, vlotte service ! Correct prijs voor een TOP sauna !

als ik dan toch iets negatief moet zeggen zou ik een extra persoon in de toonzaal plaatsen.

Bieke Claessens

De sauna werd geleverd zoals afgesproken, op het juiste tijdstip en vakkundig in elkaar gestoken volgens afspraak. we hebben hem onmiddellijk in gebruik genomen en alles was prima in orde

stipte levering, vriendelijk personeel en alles zoals afspraak

Tilleman

Makkelijker in elkaar te zetten dan een IKEA kast! Echt top kwaliteit die dit bedrijf levert voor steeds weer een onvergetelijke ervaring wanneer we met de hele familie eruit stappen alsof we een... Makkelijker in elkaar te zetten dan een IKEA kast! Echt top kwaliteit die dit bedrijf levert voor steeds weer een onvergetelijke ervaring wanneer we met de hele familie eruit stappen alsof we een heerlijke trip hebben geboekt naar een tropisch warm land terwijl we toch in dit koude land Nederland zitten.

Super goed advies

Zou het even niet weten

Mathys Dirk

Zeer positieve ervaring in totaliteit.

Prijs/kwaliteit, geen voorschot.

Communicatie naar levering.

willy.devoogt@telenet.be

Heel content van de levering een de vertegenwoordigers. Goeie uitleg gekregen, alles was dik in orde

Gratis thuisgebracht en goeie service

Er was een klein probleempje met de betaling (weet niet of het aan het bakje lag of niet, maar heb dan contant geld afgehaald en alles was in orde (dus maar een klein probleempje)

Tom Robyn

Na al goed geïnformeerd te zijn door de website, zorgde het praatje met de verkoper in Roeselare voor het complete plaatje. De sauna werd mooi op tijd geleverd. De installatie is echt niet moeilijk... Na al goed geïnformeerd te zijn door de website, zorgde het praatje met de verkoper in Roeselare voor het complete plaatje. De sauna werd mooi op tijd geleverd. De installatie is echt niet moeilijk en het gebruik van de sauna is al even makkelijk. Momenteel zeer tevreden van onze aankoop.

Snelle levering, goede prijs en zeer deskundige uitleg

ik moet ze nog ontdekken

Jolanda

Perfecte uitleg en goede montage

De mogelijkheid om een afspraak in de showroom te maken, we zijn hier niet van op de hoogte

Goede uitleg en service

Ze namen de tijd om het goed uit te leggen en waren erg vriendelijk en behulpzaam

Nele Verkeyn

Goeie uitleg gekregen, levering stipt volgens afspraak.

Prima kwaliteit.