Simon Van oort

Ronald

Prima bedrijf

Keurige levering

Hans Kleijnendorst

Alle onderstaande reacties kan ik alleen maar onderschrijven. Keurig op tijd, vriendelijke reacties op vragen aan het bedrijf. super nette bezorger. Kortom erg tevreden over de Supersauna!
Tijd...
Tijd om te gaan genieten in onze S-Line Veda

zeer snelle en duidelijke reactie op vragen

geen op of aanmerkingen

Ann Marie Lauwaert

Even moeten navragen waar bestelling bleef (begrijpelijk door Corona), maar daarna ging alles super vlot en vriendelijk. Correcte naleving, topservice en top product!

Supergoed product, heel handig in elkaar te zetten, voor iedereen toegankelijk. Ook goed voorbereid op mogelijkheid van betalen en waar op te letten. Heel vriendelijke chauffeur.

communicatie over levertermijn bleef bij mij uit, maar na 1 telefoontje van mijn kant was dit wel ok.

Karin mutsaerts

Vlotte bestelling en levering

Verkoper nam de tijd om het product uit te leggen en te laten testen. Sauna werd 4 weken vroeger geleverd dan voorzien, wat heel leuk was.Het in elkaar zetten ging vlot en was duidelijk omschreven... Verkoper nam de tijd om het product uit te leggen en te laten testen. Sauna werd 4 weken vroeger geleverd dan voorzien, wat heel leuk was.Het in elkaar zetten ging vlot en was duidelijk omschreven in de handleiding. Kon dus snel getest worden. De sauna warmt erg snel op en het geluid uit de boxen klinkt echt wel goed. Zalig genieten nu en de spieren en gewrichten goed laten ontspannen.

Het bijgeleverde ruggensteuntje zit niet zo comfortabel en is hard om tegen te zitten.Misschien dat platte latjes beter zouden zijn. Doordat het een los stuk is,is het wat zoeken en verzetten om het... Het bijgeleverde ruggensteuntje zit niet zo comfortabel en is hard om tegen te zitten.Misschien dat platte latjes beter zouden zijn. Doordat het een los stuk is,is het wat zoeken en verzetten om het goed te zetten.

De Vlieger

Een aanrader

Alles staat duidelijk uitgelegd!webshop wijst zichzelf uit!

Cash niet als mogelijkheid erbij zetten als jullie dit dan toch achteraf afraden

Nina Noppe

We hebben een heel degelijke en goede uitleg gekregen. Op basis daarvan hebben we de bestelling geplaatst. Het zelf in elkaar zetten van de sauna ging heel vlot en was op een half uurtje gedaan. We... We hebben een heel degelijke en goede uitleg gekregen. Op basis daarvan hebben we de bestelling geplaatst. Het zelf in elkaar zetten van de sauna ging heel vlot en was op een half uurtje gedaan. We kunnen nu al enkele dagen genieten van de sauna en ook deze ervaring is top.

Zeer degelijke uitleg. Goede en correcte opvolging van het order. Duidelijke uitleg bij levering.

Een kleine handleiding bij het in elkaar zetten van de sauna.

griet

Uitstekend

zeer gedetailleerde informatie

wij waren zeer tevreden over het hele aankoopproces. er werd snel gereageerd en snel geleverd. Eric van de winkel in heusden-zolder heeft ons ook uitstekend geholpen bij de levering. zeer... wij waren zeer tevreden over het hele aankoopproces. er werd snel gereageerd en snel geleverd. Eric van de winkel in heusden-zolder heeft ons ook uitstekend geholpen bij de levering. zeer klantvriendelijke man. daar kunnen vele bedrijven nog wat van leren.

Demirel hakan

Je gaf me een afspraak voor zaterdag maar ik kwam van hause naar zolder ze zeggen dat ik geen bestelling heb, je werk is niet goed en ik zal dit op alle websites schrijven

Hause den zolder

je gaf me een afspraak voor zaterdag maar ik kwam van hause naar zolder ze zeggen dat ik geen bestelling heb, je werk is niet goed en ik zal dit op alle websites schrijven

Reactie SuperSauna.be:

Beste Meneer Hakan,
Beste Meneer Hakan,
Ik heb het voor u nagevraagd en u bent inderdaad twee keer in de winkel van SuperSauna Heusden-Zolder geweest. De eerste keer om de sauna 2 Promo te bekijken deze wilde u eventueel de week erna direct meenemen. De verkoper Erik heeft aangeven dat dit mogelijk was, maar dan moest u dit wel drie dagen van te voren doorgeven per email of telefoon. We hebben geen telefoon of email van u ontvangen, waardoor de week erna de sauna niet in de winkel van SuperSauna Heusden-Zolder (alleen showroom modellen) aanwezig was.
We hebben u nog aangeboden om de sauna de week erna bij u thuis te leveren. We vinden het jammer dat deze miscommunicatie heeft plaats gevonden.
Team SuperSauna

LENOIR