Arie Boontjes

Super!

informatie

beschrijving opbouw

Stevens

Duidelijke uitleg en gaan met al jou wensen mee.

Vriendelijk en ze nemen alle tijd voor uitleg

Joris Toye

Over het algemeen heel fijne ervaring

snelheid levering. Duidelijke uitleg van de produkten in de toonzaal

de montage uitleg bij het installeren is ver ondermaats en dus onduidelijk. Hel jammer

Marco v Brakel / C Diepenbroek

Goede installatie, snel en netjes. Levertijd verwachtingen goed !

Product zelf erg mooi, flexibiliteit top

Dennis von Dutch

In de showroom meteen overstag gegaan!

Duidelijke uitleg, informatieve website, veel keus.

• Extra mannetje op 'open dag' (we moesten ietwat lang wachten) • Meteen juiste beschrijving bijleveren/

SJ

Goede service in de winkel en thuis. Mooie infraroodsauna, die ingebouwd is in onze nieuwe badkamer.

Klantvriendelijk en meedenkend.

De monteur had flinke vertraging, even een telefoontje was fijn geweest. Maar ondanks zijn drukke programma nam hij alle tijd voor de opbouw en uitleg.

Johan Geerts

Daar zijn eigenlijk geen woorden voor, Goed, Beter, Best, 200% tevreden

Spreekt voor zichzelf zeer duidelijk en voor ieder te begrijpen.

Geen punten

Eug Vrints

Perfecte communicatie!

Perfecte communicatie!

Geen problemen gehad dus voor ons is alles in orde.

Op t Veld

Supersauna supergoed!

We werden in de winkel zeer vriendelijk te woord gestaan, kregen duidelijke uitleg. En er werd niet gepusht. We hebben er nog een nachtje over geslapen voor we de beslissing namen. Op tijd geleverd,... We werden in de winkel zeer vriendelijk te woord gestaan, kregen duidelijke uitleg. En er werd niet gepusht. We hebben er nog een nachtje over geslapen voor we de beslissing namen. Op tijd geleverd, nette vriendelijke jongeman, ze belde een half uur van te voren. We hebben de sauna zelf gemonteerd, duidelijke gebruiksaanwijzing een kind kan de was doen!

Berends

Prima geholpen in de showroom, men nam alle tijd voor ons om alles uit te leggen. Voor en nadelen van de verschillende sauna's werden goed besproken. Ook telefonisch vriendelijk en geduldig te woord... Prima geholpen in de showroom, men nam alle tijd voor ons om alles uit te leggen. Voor en nadelen van de verschillende sauna's werden goed besproken. Ook telefonisch vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Uiteindelijk een mooie sauna gekocht. De chauffeur die de bestelling afleverde gaf nog duidelijke uitleg over de montage. Zeer tevreden.

Vakkundige verkoper, duidelijke uitleg. Vriendelijke chauffeur, zeer behulpzaam

Klant op de hoogte stellen als levering vertraagd is.