Ines Vanwijnsberghe

Eenvoudig, snel en correct

Transparant, correct, goede prijs/kwaliteit verhouding

Niet van toepassing

Aerts Roel

Super snel, goede en vriendelijke service

What you see is what you het. Je komt niet voor verrassingen te staan. Goede service

Tamara Makkinje

De sauna is geweldig. Kast grootte 1 pers IR, perfect inpasbaar en top voor mijn fibromyalgie. Als ik nu pijn medicatie wil innemen neem ik ipv een set pillen, een 20 minuten sauna sessie. Zo... De sauna is geweldig. Kast grootte 1 pers IR, perfect inpasbaar en top voor mijn fibromyalgie. Als ik nu pijn medicatie wil innemen neem ik ipv een set pillen, een 20 minuten sauna sessie. Zo ontzettend fijn! Aangezien tot nu toe niks anders werkte. De kids vinden het ook heerlijk om ontspannen te gaan slapen! En de aromatherapie is heerlijk.
Aflevering was netjes geregeld. We hadden een showmodel, waardoor de levering lang duurde. Was gemeld bij aankoop, maar vind het juist bijzonder dat een showmodel heel lang moet duren. Verder ben ik super dankbaar dat hij er nu is 😍

Mooi overzichtelijke website. Even iets nazoeken, geen probleem

De Schutter

De sauna werd binnen de tijd geleverd en de kwaliteit van de sauna is ook goed.

Op het eerste zicht een goed product. Bij problemen kan je ook steeds terecht bij een medewerker.

De montagehandleiding die bij de sauna zat was niet juist, ze kwam niet overeen met hoe we de sauna correct moesten monteren. Het filmpje op youtube bood hierbij ook geen antwoorden. Pas toen we... De montagehandleiding die bij de sauna zat was niet juist, ze kwam niet overeen met hoe we de sauna correct moesten monteren. Het filmpje op youtube bood hierbij ook geen antwoorden. Pas toen we naar een winkel belden om een medewerker aan de lijn te krijgen werden we verder geholpen, hij stuurde ons de correcte handleiding door. Het had handig geweest om deze op voorhand in ons bezit te hebben omdat het toch wel een hele klus is om ze in elkaar te steken.

Ronald

Deskundige en eerlijke uitleg over de cabines en mogelijkheden.

De verkoper neemt zijn tijd om je te informeren, snelle opvolging en je wordt op de hoogte gehouden. Goed verpakt en gemakkelijk in elkaar te steken. We hadden een klein probleempje dat op 2 dagen... De verkoper neemt zijn tijd om je te informeren, snelle opvolging en je wordt op de hoogte gehouden. Goed verpakt en gemakkelijk in elkaar te steken. We hadden een klein probleempje dat op 2 dagen in orde werd gebracht, na service is ook in orde.

Nihil

P. Raes

Goed product aan scherpe prijs

Uitgebreid aanbod.
Transparante prijsinformatie.

Het zou handig geweest zijn indien de installatie video meer detail zou geven.

Klaas Pasterkamp

Het adviseur geeft een goed en eerlijk advies. De sauna werd vervolgens snel geleverd. En nu genieten van quality time in de sauna.

Duidelijke uitleg, goede kwaliteit, makkelijke montage.

Geen, alles ging boven verwachting

Teunkens Valère

Bestelling werd geleverd volgens afgesproken termijn.

Goede uitleg gekregen bij bestelling en bij levering tevens uitleg gekregen van chauffeur.

Geen opmerkingen.

Martijn

Uitstekend

Uitgebreide website, deskundig/vriendelijk/meedenkend personeel aan de telefoon, deskundig personeel om de sauna op te bouwen.

w.otten

Eenvoudig en geen overbodige mail. Korrekt, snel en bijna geruisloos. Je besteld, geeft aan wanneer het geleverd moet worden, krijgt een bevestiging, later een belletje komt de planning nog steeds... Eenvoudig en geen overbodige mail. Korrekt, snel en bijna geruisloos. Je besteld, geeft aan wanneer het geleverd moet worden, krijgt een bevestiging, later een belletje komt de planning nog steeds uit, dan wordt de sauna geleverd, je betaald en het is afgerond.
Simpel, snel en korrekt.

communicatie, betrouwbaar, kwaliteit.

nog niet over hoeven nadenken