Het bestellen was makkelijk, en het personeel helpt snel en goed.

Het bestellen was makkelijk, en het personeel helpt snel en goed.

( In mijn geval was het hoesje wat ik kocht in de webshop wel op voorraad maar in werkelijkheid bleek deze niet leverbaar te zijn )
( Mijn 'Apple iPhone 5 16GB WIT - Budget Refurbished' batterij was niet goed, een ontlading van 100% naar leeg in minder dan 6 uur in stand-by modus en de meegeleverde adapter deed het niet )

* Zeer snellen communicatie via de website en e-mail.
* Duidelijke antwoorden op vragen.
* Als er iets niet in orde is wordt er een goede/ passende oplossing aangeboden.

Pons

Zeer professioneel. ..

Met kleine vertraging alsnog geleverd en helaas zonder 'oortjes'. Verder prima...

De levering is zonder "oortjes" geleverd. Ik weet niet of dat de bedoeling is?

Reactie Supernova.nl:

Beste Rob,
U heeft de goedkoopste variant gekocht 'budget refurbished' en daar horen inderdaad geen oortjes bij.
Maandag heeft Seoshop inderdaad een storing gehad, en waren bijna 10.000...
Beste Rob,
Maandag heeft Seoshop inderdaad een storing gehad, en waren bijna 10.000 winkels niet bereikbaar, het was onmogelijk om een bericht op de homepagina te zetten, omdat het hele platform niet bereikbaar was. Wij zijn hier ook helemaal niet blij mee, en hebben Seoshop ook gevraagd om opheldering.
U heeft een iPhone besteld met 2 - 4 werkdagen levertijd, en helaas zijn we daar 1 of 2 dagen overheen gegaan, waarvoor onze excuses.
Supernova.NL

E&W Holding BV

Goed alleen als opmerking ik had een telefoon gekocht zakelijk en dat moest ik aangeven met de aankoop en ik kreeg een factuur zonder btw en dat is dan vreemd.

Reactie Supernova.nl:

Beste Ronnie,
Op onze website worden producten met BTW maar ook Marge Producten aangeboden.
Beste Ronnie,
Op onze website worden producten met BTW maar ook Marge Producten aangeboden.
Op Marge producten hoeven we geen BTW te heffen, ongeacht of de klant een particulier is of een bedrijf. Het staat per product vermeld of het een marge product is.
Volgens mij hebben we het netjes opgelost, zodat je toch een BTW product gefactureerd hebt gekregen..
mvg
Supernova

S.Verwoerdt

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.

Snelle goede levering.

Snel en adequaat

Refurbished Iphone 5 ziet er goed uit, ook al heb ik de mindere kwaliteit besteld. Super!

Malou

IPhone gekocht

snelheid van levering en kwalitatief zoals beloofd online