Scholarvof Peter Schols

We hebben inmiddels het 3e toestel besteld (en ontvangen). In het verleden was de levertijd een duidelijk probleem, maar omdat de kwaliteit van de toestellen steeds erg goed was, hebben we toch... We hebben inmiddels het 3e toestel besteld (en ontvangen). In het verleden was de levertijd een duidelijk probleem, maar omdat de kwaliteit van de toestellen steeds erg goed was, hebben we toch besloten een 3e toestel te bestellen. Nu was de levering in orde en conform de toezegging op de site!!

Het persoonlijke (handgeschreven!) briefje bij de aflevering!

Silvia

Snel

Snelheid, duidelijkheid garantie 1 jaar

Michele

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen meegeleverde oplaadsnoer is geen originele Apple en daarmee wat problemen met opladen, maar dat is ons een bekend probleem. We gebruiken... Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen meegeleverde oplaadsnoer is geen originele Apple en daarmee wat problemen met opladen, maar dat is ons een bekend probleem. We gebruiken onze eigen originele snoeren.

Reactie Supernova.nl:

Beste Michele,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
De accessoires zijn inderdaad niet origineel van Apple, maar zouden zeker goed moeten werken.
Als u de niet functionerende...
Beste Michele,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Als u de niet functionerende accessoires naar ons retour stuurt, dan krijgt u vervanging, wij hebben namelijk van onze Nederlandse leverancier 1 jaar garantie op deze accessoires, en bovendien is de laadkabel Apple MFI gecertificeerd. En is dus 100% ondersteund.
mvg
Supernova.NL

Ilona

IPhone 6 besteld

Prima verloop zoals beschreven op site

Refurbished iPhone gekocht, andere ingeruild

Snelle duidelijke levering, veel info op site, gratis oplader en snoer bij telefoon, geen verzendkosten

Prima service!

Flexibiliteit

Paula van den Brink

Ik heb bij dit bedrijf een iPhone 5s besteld.

Produkt verkoop vrij helder en brede keus

Reactie Supernova.nl:

Beste Aad,
Beste Aad,
Sinds een aantal dagen wordt inderdaad de tracking e-mail pas rond 05.30 in de ochtend verzonden. Dit gaat volledig automatisch via onze vervoerder, en kunnen wij niet aanpassen.
Wij zullen dit doorgeven, en laten aanpassen indien mogelijk. De pakketten worden verstuurd via DFY, en standaard is het mogelijk om bij de buren af te leveren, maar er is wel voor de zending getekend.
Excuses voor de ongemakken, wij gaan er aan werken.
mvg
Supernova.NL

Bleek telefonisch niet bereikbaar na verzoek belde ze snel terug en gaven uitleg wat de reden was.