john

Goed en netjes behandelt

Persoonlijk

Cees de Greef

De levering is van de i Phone is goed en snel verlopen, ook het product is goed .

Prima website zie onder de beoordeling

Duurde even voor er iets werd gestuurd, omdat product niet op voorraad was. Jammer dat daarover geen info kwam. Verder prima.

Prijs

Reactie Supernova.nl:

Beste Tom,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Beste Tom,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
U heeft een iphone 5S besteld, met een levertijd van 2 - 4 werkdagen. Zover ik kan zien zijn we net op tijd geweest met levering van deze iphone.
mvg
Supernova.NL

Marc

goede informatie, betrouwbaar en snelle adequate afhandeling.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze geven goede advies

Supernova komt betrouwbaar over door de uitvoerige informatie die ze geven. De levering was snel (de volgende dag) en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. En niet... Supernova komt betrouwbaar over door de uitvoerige informatie die ze geven. De levering was snel (de volgende dag) en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. En niet te vergeten: de premium referbished iPhone die ik bestelde ziet er inderdaad als nieuw uit en functioneert ook als zodanig. Tevreden!

Ik vind het erg goed dat jullie per telefoon aangeven wat ermee gedaan is. Ook de algemene informatie over referbished telefoons vond ik prettig en maakt dat het bedrijf betrouwbaar overkomt.

Simpel en snelle service! Het persoonlijke bericht, middels een handgeschreven bedankje vond ik heel bijzonder.

Een refurbished iphone gekocht voor mijn zoon

Duidelijke website