Goed en betrouwbaar

Rob Eekels

Uitstekend en betrouwbaar! We bestellen al onze Iphones en Ipads bij Supernova.

Goede producten en vriendelijk personeel

Milou

Fysiek advies in de winkel prettig, goede service en nette afhandeling.

In de winkel werd ik vriendelijk en rustig voorzien van advies. Ik vond het lastig kiezen tussen de verschillende modellen en specificaties, de winkelmedewerker had hier geduld voor en legde het me zo nodig nogmaals uit. Toen de beeldschermcover een luchtbubbel achter liet en ik dit aan gaf werd er zonder moeite een nieuwe op gezet: service! Ik ben erg tevreden met de telefoon, mocht er wat mee gebeuren dan hoop ik opnieuw op de klantgerichte service kan rekenen.

E. van Gelderen

Levering en op de hoogde houden van levering is goed.

Ik heb nog kontakt gehad met supernova en je merkt dat ze het graag goed willen doen, en dat is bij mij bedreft zo.

Prima en fijne ervaring

Van Osch Studio bv

Eerste kennismaking via Internet met Supernova iet wat terug houdend in het begin.
maar door de snelle en goede levering van gevraagde product enthousiast geworden

Snelle en vriendelijk contact.

Op dit moment niet.

Bill van de Gevel

Zeer vriendelijk klantgerichte kundige mensen

Als je langs gaat word je zeer persoonlijk en klantvriendelijk benaderd. Ook hier wordt eigenlijk pas duidelijk wat het vooral overweldigende aanbod op de website precies inhoudt, qua kwalificatie/prijsklassen van de aangeboden modellen. Zeer handig voor de echte leek.

Een beter onderscheid van de 4 kwalificaties op de website aanbrengen. Nu google je op een model en moet je maar begrijpen waarom de ene duurder is dan de andere. Als klant denk je dat prijsverschillen van een en hetzelfde model veroorzaakt worden door de hoeveelheid gb's.
Op de website krijg je het idee dat er een enorme keuze is (wat de keuze alleen maar bemoeilijkt) In de zaak blijken lang niet zoveel keuzemogelijkheden te zijn, maar dan heb je wel meteen een mobiel dat er picobello verzorgd uitziet en helemaal gebruiksklaar is.

Volgende keer als er een pakketje vertraging heeft, graag een mail sturen. Verder denk ik een super goede winkel!

Allemaal goed verlopen.

Prima, geen nadelen nog ondervonden