Edward kreuger

Al veel iPads en iPhones besteld bij supernova maar altijd Een topservice een prachtig product .

Goede service .Goed contact . Top product

Aankoop retro telefoon

Dienst na verkoop

Goed en betrouwbaar

Rob Eekels

Uitstekend en betrouwbaar! We bestellen al onze Iphones en Ipads bij Supernova.

Goede producten en vriendelijk personeel

Milou

Fysiek advies in de winkel prettig, goede service en nette afhandeling.

In de winkel werd ik vriendelijk en rustig voorzien van advies. Ik vond het lastig kiezen tussen de verschillende modellen en specificaties, de winkelmedewerker had hier geduld voor en legde het me... In de winkel werd ik vriendelijk en rustig voorzien van advies. Ik vond het lastig kiezen tussen de verschillende modellen en specificaties, de winkelmedewerker had hier geduld voor en legde het me zo nodig nogmaals uit. Toen de beeldschermcover een luchtbubbel achter liet en ik dit aan gaf werd er zonder moeite een nieuwe op gezet: service! Ik ben erg tevreden met de telefoon, mocht er wat mee gebeuren dan hoop ik opnieuw op de klantgerichte service kan rekenen.

E. van Gelderen

Levering en op de hoogde houden van levering is goed.

Ik heb nog kontakt gehad met supernova en je merkt dat ze het graag goed willen doen, en dat is bij mij bedreft zo.

Prima en fijne ervaring

Van Osch Studio bv

Eerste kennismaking via Internet met Supernova iet wat terug houdend in het begin.
maar door de snelle en goede levering van gevraagde product enthousiast geworden

Snelle en vriendelijk contact.