Anne-Marie

Goed, hetgeen besteld is werd netjes afgeleverd.

Eerste aankoop

mooie site

Bestrijdingsland.nl

Reparatie i Phone en i pad

Goede service

Zeer goede ervaring met Supernova. Had een Iphone 5s 32GB Gold besteld. Bestelproces ging prima, echter kreeg ik geen track en trace code. Heb gebeld en kreeg binnen een paar minuten de mail met de... Zeer goede ervaring met Supernova. Had een Iphone 5s 32GB Gold besteld. Bestelproces ging prima, echter kreeg ik geen track en trace code. Heb gebeld en kreeg binnen een paar minuten de mail met de track en trace code alsnog. Werd ook nog teruggebeld!! Telefoon ziet er prima uit, alles werkt super. Tot op heden niets dan lof.

Kox

Snel en vriendelijk

Werd meteen geholpen in de winkel toen mijn telefoon kapot was!

Wytse

Snelle en goede levering met daarbij een handgeschreven bedankje. Prettig bedrijf!

Klantvriendelijkheid is top!

Jochem Poesen

Prima afhandeling

Schriftelijke briefje bij het pakje! -> Top gewoon!

Supernova

Snelheid
Klantvriendelijk

Brainpartner / Robert Pastoor

Snelle en goede levering! Keurige telefoon, zonder één krasje.

Doen wat er op de website staat. Dat is wat ik verwacht, en dat is ook zo. Over klantvriendelijkheid en aftersales kan ik niet oordelen (als het tenminste over de menselijke kant gaat) want ik heb... Doen wat er op de website staat. Dat is wat ik verwacht, en dat is ook zo. Over klantvriendelijkheid en aftersales kan ik niet oordelen (als het tenminste over de menselijke kant gaat) want ik heb verder niemand gesproken. ( Was ook niet nodig.)