In eerste instantie kreeg ik een track en trace code en zou mijn zending diezelfde avond nog komen. Helaas, de bezorger kwam niet. De dag erna heb ik gebeld en mij werd verteld dat de telefoon niet... In eerste instantie kreeg ik een track en trace code en zou mijn zending diezelfde avond nog komen. Helaas, de bezorger kwam niet. De dag erna heb ik gebeld en mij werd verteld dat de telefoon niet in orde was dus werd hij niet opgestuurd. Dat is natuurlijk prima, maar dan had er even een mailtje gestuurd kunnen worden. Uiteindelijk heeft de medewerker zijn excuses aangeboden. Als goedmakertje krijg ik ipv een 16 Gb een 32 Gb I-phone! Nou daar was het dubbel en dwars mee goedgemaakt. Dankjewel daarvoor!

Heel persoonlijke benadering.

Beste Bianca,
Beste Bianca,
Inderdaad niet helemaal soepel verlopen, we hadden per ongeluk een verzendbon afgedrukt voordat het toestel helemaal getest en klaar was voor verzending, hierdoor heeft u onterecht een track&trace e-mail gekregen.
Hopelijk is de gratis upgrade naar wens,.
mvg
Supernova

g van voorthuijzen

Perfect

Wim

Tot nu toe prima, mar is mijn eerste aankoop. Bij aankoop iPhone 6 was voeding defect, dit gemeld en krijg de volgende dag bericht dat ze nieuwe sturen.

Leontine Gaasenbeek

We kochten bij Supernova een mooi product dat geheel naar verwachting is. Snel en gemakkelijk besteld en er zat een handgeschreven briefje bij om te bedanken voor de bestelling! Dat is echt leuk.

Beste Leontine,
Wij zijn sinds begin deze maand overgestapt naar verzending via het PostNL systeem, maar zijn er net als u niet erg tevreden over..
De track&trace gegevens worden niet...
Beste Leontine,
De track&trace gegevens worden niet automatisch per e-mail naar onze klanten gestuurd, waardoor u niet kon zien wanneer en waar het pakket geleverd zou worden.
Onze excuses daarvoor, en we zijn er mee bezig om dit op te lossen!
Supernova.NL

Vriendelijke ontvangst

Vriendelijke service

Jan Antheunisse

Prima ontvangen en deskundige uitleg over de vraag naar een betaalbare en eenvoudige Ipad.

Ja een prima aankoop die goed betaalbaar voor ons was en nu naar alle tevredenheid werkt.

Camille

Prima, vond het alleen jammer dat er geen oortjes en officiële Apple lader en doos bij zat.

Fijne, snelle levering.

Beste Camille,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste Camille,
Bedankt voor uw beoordeling!
De lader en kabel die wij bij het toestel leveren zijn van zeer hoge kwaliteit, en wij beweren dat deze zelfs beter zijn als de originele apple accessoires (steviger), daarom krijgt u ook op de accessoires 1 jaar garantie.
Oortjes sturen wij standaard niet meer mee, maar we kunnen u wel een setje oortjes sturen als u dat wil.
mvg
Ton

Heel goed, snel andwoord en super snel levering

Reacti van meedewerker op vragen

Naar verwachting

Goede bereikbaarheid, telefonisch in ieder geval

Goed, fijn, zou er zo weer bestellen.