Bestelling en levering geen opmerkingen, vriendelijk en informatief aan de telefoon.
Ik bestelde een gebruikte iPhone. Op een butsje aan de zijkant na geen krasje kunnen ontdekken. Batterij loopt wel sneller leeg dan mijn oude telefoon...(ik Facebook, twitter, Instagram Snapchat niet!)

Mooi oplossing voor liefhebbers van Applle, die niet met een telefoon van € 700 (of meer) willen rondlopen. Ik ben ook wel voor duurzame samenleving, zonde op producten weg te gooien bij ieder... Mooi oplossing voor liefhebbers van Applle, die niet met een telefoon van € 700 (of meer) willen rondlopen. Ik ben ook wel voor duurzame samenleving, zonde op producten weg te gooien bij ieder krasje of nieuwe versie.

Aanbeveling aan anderen

prima site

J.A. Berenpas

Wisselend

Toestel ,IPhone 5, ziet er als nieuw uit. Werkt tot op het heden ook perfect.

Reactie Supernova.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Wellicht heeft u ons verkeerd begrepen? Onze levertijd wordt aangegeven in werkdagen, en het is algemeen bekend dat dit maandag t/m vrijdag betreft. Wij zijn inderdaad zelf wel open in het weekend, maar op deze dagen worden wij niet geleverd door leveranciers, en zijn onze verzendopties ook minimaal, daarom houden wij alleen werkdagen aan in de levertijd. Excuses als dit verkeerd is overgekomen, op zaterdag kan het erg druk zijn in de winkel, en hebben we u niet goed genoeg te woord gestaan.
De track&trace e-mail wordt geautomatiseerd verstuurd, wellicht is deze e-mail in uw spambox terecht gekomen?
mvg
Supernova.NL

Mijn ervaring is positief.

Lonneke Langenberg

IPhone is uitstekend, goede keus geweest om deze bij Supernova te bestellen. Betrouwbare zaak!

Product in goede conditie, erg blij mee!

Prima service en garantievoorwaarden.

Libbe Kooistra

Prima uitleg, alles wordt ter plekke getest

Uitgebreid assortiment, snelle en efficiënte afhandeling, top !

Aalvanger

Supernova is een winkel met vriendelijk en vakkundig personeel

Service, website informatie en het personeel

Fijne website met relatief sterke prijzen.

Er zat geen laadblokje bij de Apple Watch, maar nadat ik contact heb opgenomen werd onmiddellijk een laadblokje nagestuurd. De klantenservice is dus zeer goed.