P. v. d. W

Problemen met mijn Ipad Pro (3jaar oud), door vakkundige bemiddeling van Supernova heb ik van Apple een nieuwe ontvangen.

Klantvriendelijk en alles geregeld binnen 3 dagen !

Twan van Dijk

Ivm het af en toe uitvallen van mijn telefoon afgelopen dinsdag een nieuwe accu laten plaatsen. Wat een verschil!!! Mijn telefoon is sneller en ik kan nu 2 dagen met een acculading vooruit!! Top!!!

Binnen 10 minuten vervangen en ik kon meekijken of het netjes uitgevoerd werd.

Mijn iPhone SE van bijna 2jr. oud. had na bijna een jaar al uitval problemen. De telefoonwinkel in mijn dorp waar ik deze telefoon gekocht heb, zei dat ik een nieuwe batterij kon laten plaatsen (die... Mijn iPhone SE van bijna 2jr. oud. had na bijna een jaar al uitval problemen. De telefoonwinkel in mijn dorp waar ik deze telefoon gekocht heb, zei dat ik een nieuwe batterij kon laten plaatsen (die ik zelf moest betalen) en dan hopen dat het over was. Een jaar verder, is deze vastgelopen, en zei de inmiddels nieuwe eigenaar van de winkel, dat ze nooit zelf iets met garantie deden en ik de telefoon kon opsturen voor reparatie/garantie. Wat een droevige service van beide eigenaren zeg !
Uiteindelijk ben ik ben via mond-tot-mond reclame bij Supernova terechtgekomen en werd er tijd genomen voor alle vragen, mijn telefoon opgestuurd voor me, contact onderhouden, leegmaken, opnieuw installeren, kortom ontzorgt worden !!! (Wat voor mij een hele opluchting was) terwijl dat de verkopende partij hoorde te doen...

Ontzettend klantvriendelijk en goede service !

berry bikes

Een zeer goed bedrijf,met geweldige service
en ze zijn zeer vakkundig

zeer vlugge service
en echt vakkundig

Sandra

Snelle orderverwerking, goed contact. Hulp bij het wijzigen van bestellingen.

---
Fast order processing, good contact. Support with changing my order.

Zeer goede klantenservice.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.

---
Very good customer service.
Good value for money

Kendem Consultants B.V.

Snel en duidelijk

Het kopen van een iPhone

Deskundigheid

A.S.

Zeer goed en goede service - ook aftersales is zeer goed.

Halfjaar na aankoop iPhone ging iets defect. Direct en zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijke oplossing.

Marieke

Geweldige service! Ik had de twee koptelefoons nodig voor de vakantie en ze werden meteen verzonden en bezorgd; in het weekend (terwijl de website aangaf dat het eigenlijk twee werkdagen zou duren).... Geweldige service! Ik had de twee koptelefoons nodig voor de vakantie en ze werden meteen verzonden en bezorgd; in het weekend (terwijl de website aangaf dat het eigenlijk twee werkdagen zou duren). Zo konden de koptelefoons toch mee op vakantie!