Supernova.nl

Supernova.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Supernova.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company269
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Supernova.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 269 ervaringen.

Goed (8/10)

Deskundigheid

Score voor Supernova.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het kopen van een iphone.

A.S.
Uitstekend (10/10)
A.S.

Halfjaar na aankoop iPhone ging iets defect. Direct en zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijke oplossing.

Score voor Supernova.nl:5/5

Marieke

Geweldige service! ik had de twee koptelefoons nodig voor de vakantie en ze werden meteen verzonden en bezorgd; in het weekend (terwijl de website aangaf dat het eigenlijk twee werkdagen zou duren). zo konden de koptelefoons toch mee op vakantie!.

N.v.t.

Mooi oplossing voor liefhebbers van Applle, die niet met een telefoon van € 700 (of meer) willen rondlopen. Ik ben ook wel voor duurzame samenleving, zonde op producten weg te gooien bij ieder krasje of nieuwe versie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling en levering geen opmerkingen, vriendelijk en informatief aan de telefoon. .
ik bestelde een gebruikte iphone. op een butsje aan de zijkant na geen krasje kunnen ontdekken. batterij loopt wel sneller leeg dan mijn oude telefoon...(ik facebook, twitter, instagram snapchat niet!).

prima site

als artikel later wordt geleverd, beter dit te melden aan klant

Aanbeveling aan anderen.

J.A. Berenpas
J.A. Berenpas

Toestel ,IPhone 5, ziet er als nieuw uit. Werkt tot op het heden ook perfect.

Ik had het "lef" om op zaterdag te informeren naar de levering nadat ik maandag de bestelling had gedaan en op zaterdag nog steeds op de site geen levering zag staan. De medewerker was erg kort af. Ik moest tijdens kantoortijden bellen (ik gaf aan dat ik dacht dat het een winkel was)en als ik wilde ,kon ik het ook nu annuleren. Dat was niet de bedoeling. Dinsdag morgen kreeg een mail dat het toestel verzonden was en dat ik een mail zou krijgen voor track en trace. Niet gekregen, maar in het begin van de avond werd het toestel al afgeleverd .

Reactie Supernova.nl:

Beste Klant,

Wellicht heeft u ons verkeerd begrepen? Onze levertijd wordt aangegeven in werkdagen, en het is algemeen bekend dat dit maandag t/m vrijdag betreft. Wij zijn inderdaad zelf wel open in het weekend, maar op deze dagen worden wij niet geleverd door leveranciers, en zijn onze verzendopties ook minimaal, daarom houden wij alleen werkdagen aan in de levertijd. Excuses als dit verkeerd is overgekomen, op zaterdag kan het erg druk zijn in de winkel, en hebben we u niet goed genoeg te woord gestaan.

De track&trace e-mail wordt geautomatiseerd verstuurd, wellicht is deze e-mail in uw spambox terecht gekomen?

mvg

Supernova.NL

Score voor Supernova.nl:3.00/5

Wisselend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is positief.

Lonneke Langenberg
Lonneke Langenberg

Product in goede conditie, erg blij mee!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Iphone is uitstekend, goede keus geweest om deze bij supernova te bestellen. betrouwbare zaak!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en garantievoorwaarden.

Libbe Kooistra
Libbe Kooistra
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima uitleg, alles wordt ter plekke getest.

Bedrijfsinformatie

Refurbished iPhones, iPads, MacBooks, en iMacs, van hoge kwaliteit.
Adres
Langstraat 3 hal 10