Joyce

Goede kwaliteit van de iPad, goede service, prijs kwaliteit is top

Betrouwbaar

Goed, op tijd, vriendenlijk

Microgiants IT Support

Zeer goed !

zeer snelle levering en professioneel advies.

Sander van Tongerloo

Refurbisched iphone 8 gold besteld en heel snel en correct geleverd. We hadden gekozen voor b-grade en deze ziet er echt zo goed als nieuw uit. Kortom heel tevreden.

Skihandel

Scherm laten maken.

Super service en vriendelijke mensen.

Ivory

Zeer klantvriendelijke service, je word goed te woord gestaan en als je wilt kan je koffie pakken. Zelfs C-Grade producten zien er nog goed uit openingstijden van 10:00 tot 18:00 zijn wel fijn dan... Zeer klantvriendelijke service, je word goed te woord gestaan en als je wilt kan je koffie pakken. Zelfs C-Grade producten zien er nog goed uit openingstijden van 10:00 tot 18:00 zijn wel fijn dan kan je nog vlak voor of na je werk langskomen. De prijzen zijn ook niet al te duur dus ik zou supernova zeker aanraden.

geen minpunten

Tommy Brekelmans

Goede prijs kwaliteit verhoudingen en top service. De telefoon werd vakkundig gerepareerd en klaar terwijl ik kon wachten met een kopje koffie.

Vakkundig, schappelijke prijzen, garantie op werkzaamheden.

Reactie Supernova.nl:

Bedankt Tommy, voor het delen van jouw positieve ervaring!
Ton
Supernova

Ben heel fijn geholpen en de koffie stond klaar

Ik had veel vragen en vroeg erbij om hulp niets was te veel.

Monique

Ondanks gedoe met de leverancier m.b.t. een aantal geleverde producten heb ik uiteindelijk tevreden de winkel verlaten, inclusief bloemetje. Dit is de verdienste van Ton, zijn service is top.

Ton regelt het voor je!

Super goede en Snelle service

Aardig personeel, heel behulpzaam, goedkoop, goede kwaliteit