Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Gerard Kers

Zeer proffesioneel en service gericht.

Komen afspraken na.

Kelly

Nooit meer Superkeukens

Superkeukens Huissen

Communicatie + afspraken nakomen

Lodewijks eric

Op zoek gaan naar een keuken in een ( keuken) land waar je door de bomen het bos niet meer ziet
Je hebt wat schetsjes bij en wat ideen over wat je zeker wil en wat je zeker niet ( meer) wil....
Dan moet je het samen ook nog eens worden want de tijd dat alleen de vrouw in de keuken stond is ver achter ons.
Wij zijn uitgekomen bij superkeukens , en waarom?
Simpel : klik met de verkoper ( Rob)
Prijs is prijs geen gehandel
Kundig meedenken
Veel keuze
Offerte direkt mee en nadenken niet
tekenen!
Terug , tekenen en pas betalen bij levering
Prettig kontakt geen haastwerk!
Toen hij kwam klopte echt alles ( volgens mij ook zij waren verbaasd want hun zijn ook weer afhankelijk van de fabrikanten , maar zou het niet kloppen hadden wij het volste vertrouwen in hun dat ze het op zouden lossen.
De monteur die ze adviseerden was extreem goed , ervaren en geduldig( john versmoren) en zonder dat zou zelfs een goede levering niet voldoende zijn , petje. Af voor alles ik kan me geen betere aankoop wensen als deze van Superkeukens ( dit voor helmond ) en geen betere monteur, want zoals iedere koper weet het is een stresvolle tijd waarin je geduld inzicht en geld moet verzamelen om het tot een goed einde te brengen omdat het toch weer je droomkeuken voor de komende 20 jaar moet zijn .
Nu , dat is ze gelukt!

Klik met verkoper
Prijs is prijs
Afrekenen bij levering
Na plaatsing nog even komen kijken

Leuk kado geven?

jeroen van den biggelaar

Zeer slecht, krijg niet eens een reactie ook niet na 2 maanden,

reageren op afspraken

K. Paschedag

Zeer tevreden met Superkeukens Amersfoort en verkoop adviseur Romano Hoogstraten en ook de montage door RS Montage monteur Pim was perfect

Meedenken tijdens het hele proces.

Schepers

De kwaliteit van het proces is teveel afhankelijk van de kennis en service gerichtheid van de medewerkers. Uiteindelijk is superkeukens uiteindelijk niks meer of minder dan een soort tussenpersoon:... De kwaliteit van het proces is teveel afhankelijk van de kennis en service gerichtheid van de medewerkers. Uiteindelijk is superkeukens uiteindelijk niks meer of minder dan een soort tussenpersoon: de bouw van de keuken vindt ergens anders plaats, de montage van de keuken is uitbesteed aan een ander bedrijf. Deze bizondere constructie heeft als gevolg dat ze niet in staat zijn de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor het algehele proces (Waar ze wel verantwoordelijk voor zijn).
Onze keuken is 11 augustus geplaatst, hopenlijk wordt deze 11 januari eindelijk afgemonteerd.
Advies: De kwaliteit van de keuken is mijn inzien positief, het is verstandiger deze direct uit Duitsland te importeren (waar de fabriek staat). Bestel de keuken zonder tussenkomst van superkeukens, uiteindelijk heb je niet zoveel aan ze.

Tijdens de verkoop is er oprechte interesse

Mindere mate verstoppen achter procesdures of onderaannemerschappen

Lommerse

We hebben de keuken gekocht bij Superkeukens Cruquius. We zijn hierbij geadviseerd door Allard Hardeveld. Goede adviezen en gebruik van mooie materialen en ook nog eens betaalbaar. De keuken is... We hebben de keuken gekocht bij Superkeukens Cruquius. We zijn hierbij geadviseerd door Allard Hardeveld. Goede adviezen en gebruik van mooie materialen en ook nog eens betaalbaar. De keuken is geplaatst door Nivedo. ook dit is allemaal goed verlopen. Hulde!

veel ervaring, dus goede, eerlijke adviezen
moderne technieken/materialen en veel keuze.
betaalbaar

iets snellere/betere communicatie over wijzigingen.
wat vrolijkere monteurs : ) , doet niets af aan kundigheid.

smarius

Kwaliteit van de keuken is prima en plaatsing van de keuken is uiterst professioneel verlopen. Alleen dat gebeurd niet door SuperKeukens maar door duitse fabrikant en extern installatie bureau. Kwaliteit van de keuken is prima en plaatsing van de keuken is uiterst professioneel verlopen. Alleen dat gebeurd niet door SuperKeukens maar door duitse fabrikant en extern installatie bureau.
Alles eromheen is fout gelopen van vergeten keuken te laten produceren waardoor we meer dan 6 weken zonder keuken zaten. Verkeerde bladhoogte met meer dan 1 cm verschil in hoogte, dit terwijl dit uitvoerig besproken is. SK gaf aan dat dat binnen de marge valt. Millimeters zijn binnen de marge maar meer dan 1 cm niet.
Klantenservice neemt klacht niet serieus en draagt ook niet bij aan een oplossing.

Verder wel uiterst vriendelijke bediening.
Als ik SK zou evalueren geef ik ze een dikke onvoldoende!

installatie keuken

planning, klant management, evaluatie, personeel training

Familie Bulkens

Alles is prima geregeld, van begin tot eind.
Alles is prima geregeld, van begin tot eind.
Er word vanaf dat je de winkel bezoekt, meegekeken wat de mogelijkheden zijn, en alles word netjes in de pc verwerkt, zodat je meteen kunt zien, hoe het eruit gaat zien.
Wil je toch nog wat veranderen, geen enkel probleem, pc word opgestart, en de veranderingen worden meteen toegepast.
Ook het afleveren van de keuken door firma vos, prima, alles netjes verpakt, zonder beschadigingen.
Ook het plaatsen van de keuken, door Neil Holleman, wat kan die man netjes werken, alle verpakkingen worden netjes gescheiden, papier en plastic, en een vakman wat betreft het plaatsen van de keuken! het ziet er allemaal fantastisch uit. als Neil klaar is, werkt alles, en kun je meteen aan de slag in je nieuwe keuken.
Superkeukens is wat ons betreft, een eerlijk en oprecht bedrijf, en leveren een uitstekend product af! echt een aanrader.

Die jongens willen echt een goed product afleveren, en slagen daar ook in. ze nemen de tijd voor je, ze luisteren goed naar de wensen van de klanten, ook als je meerdere keren terug komt om iets te... Die jongens willen echt een goed product afleveren, en slagen daar ook in. ze nemen de tijd voor je, ze luisteren goed naar de wensen van de klanten, ook als je meerdere keren terug komt om iets te wijzigen.

Wij kunnen er geen noemen.

Erik

We hebben na enkele weken vertraging een prachtige keuken in onze woning waar we erg blij mee zijn

Ging direct met schets een tekening maken, geheel vrijblijvend, dit vonden we erg prettig. Zo werd ons idee een 3D plaatje. Ook is goed rekening gehouden met ons budget.

Meer inleveren in wat een ideale keuken is voor de gebruiker. Ons verzoek was om rekening te houden met A+ of hogere apparatuur, en zo geluidarm mogelijke apparatuur is ook niet iets waar je zelf... Meer inleveren in wat een ideale keuken is voor de gebruiker. Ons verzoek was om rekening te houden met A+ of hogere apparatuur, en zo geluidarm mogelijke apparatuur is ook niet iets waar je zelf als koper direct aan denk. Deze praktische aspecten zouden we graag van de verkoper hebben gehoord. Dan dat we hier nu achteraf achter komen.