Kwaliteit
Prijs
7.9/10

N.v.t

Aart-Jan

Alles top geregeld! Super geholpen met het uitzoeken en daarbij ook heel goed geadviseerd. Montage verliep vlekkeloos en oplevering eigenlijk zonder op- of aanmerkingen!

Heldere prijsstelling

Superkeukens in Huissen leveren goede service , denken met je mee en zijn bij aankoop van de keuken niet dwingend

Isabel Martijn-Nederstigt

Er goed geholpen bij superkeukens.
Was al bij meerdere keukenzaken geweest maar bij superkeukens krijg je direct op beeld tezien hoe je keuken eruit gaat zien en wat de prijs is.
Dat is...
Er goed geholpen bij superkeukens.
Dat is bij andere keuken zaken vaak niet het geval zeker niet bij je eerste afspraak.

Direct beeld van je keuken en prijs.

Voor de garantie op je apperatuur alle registratienr. op papier.
We hadden een lijst gekregen maar daar stond niet de kokend waterkraan en de kookplaat op.
En als deze al geinstalleerd...
Voor de garantie op je apperatuur alle registratienr. op papier.
En als deze al geinstalleerd zijn is het erg lastig om die nummers te achterhalen.

Buurman

Goede prijs maar kwaliteit kan ik niets over zeggen nog keuken moet nog geplaatst worden.

Goed, snel en prettig geholpen door deskundige verkoper en er is mee gedacht. De cappuccino is ook erg lekker.

E. Wennekes

Bij Superkeukens in Beuningen nemen ze uitgebreid de tijd voor je om je te informeren. Ze denken met je mee en leggen uitgebreid uit als je daar behoefte aan hebt. In tegenstelling tot andere... Bij Superkeukens in Beuningen nemen ze uitgebreid de tijd voor je om je te informeren. Ze denken met je mee en leggen uitgebreid uit als je daar behoefte aan hebt. In tegenstelling tot andere bedrijven halen ze de concullega niet onderuit. Dat geeft een prettige ontspannen sfeer.

Ik vind de kwaliteit van de kastjes matig.

N.v.t.

We hebben het als super(keukens) ervaren! We werden goed geholpen en bijgestaan door Jeffrey! En we zouden het anderen ook aanraden!