Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Max

Doen wat ze beloven! Erg tevreden over prijs kwaliteit verhoudingen. (Schüller is een aanrader)

Eerlijke verkoper, ontspannen sfeer, geen opdringerige verkoop trucs. Eerlijke antwoorden over voor en nadelen van de verschillende opties.

J.Altenburg

Goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel, overzichtelijke showroom met veel parkeerplaats.

Eerste en de laatste keer, monteur 1ste dag niet komen opdagen, 2e dag weer afgewezig, 3 dagen al met een keuken midden in me woonkamer die gebouwd moet worden, zeer spijt, zonde voor de geld... Eerste en de laatste keer, monteur 1ste dag niet komen opdagen, 2e dag weer afgewezig, 3 dagen al met een keuken midden in me woonkamer die gebouwd moet worden, zeer spijt, zonde voor de geld slechtse services die ik heb mee gemaakt

Niks

Monteurs

Prive

Goed advies

Afspraak is afspraak. Op tijd voor het plaatsen.

P. Heijblom

Zeer fijn geholpen en niet net zo'n agressies verkooptechniek zoals bij de leden van de Mandemakers groep. Komen goed de afspraken na, alles was netjes op tijd binnen en zonder beschadigingen op... Zeer fijn geholpen en niet net zo'n agressies verkooptechniek zoals bij de leden van de Mandemakers groep. Komen goed de afspraken na, alles was netjes op tijd binnen en zonder beschadigingen op tijd geleverd. Keuken, na stroef begin van beide kanten (maandagochtend), in een dag gemonteerd door de monteur, welke zijn vak goed verstaat. Zeer netjes geplaatst, alle apparatuur gecontroleerd op werking. Zeer tevreden met resultaat, uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding

Prettig benadering en niet zo'n agressie verkoop methode

Fam. van Santen.

Bij Super Keukens in Veenendaal een keuken gekocht.
Het personeel ( Danny en Jorien ) hebben ons goed geadviseerd en mee gedacht. Alles is volgends afspraak gegaan.
Ook zijn wij zeer...
Bij Super Keukens in Veenendaal een keuken gekocht.
Ook zijn wij zeer tevreden over RS Montage, de keuken is netjes en vakkundig geplaatst. (monteur Rob )
Alle medewerkers hartelijk dank.
MaryZo door gaan en Eep van Santen.

Het mee denken, en goede adviezen.

Zo doorgaan!

Groningen

In augustus een oven en magnetron besteld welke binnen 5 weken geleverd zouden worden. Levertijd was voorbij waarna we te horen kregen dat er iets mis was gegaan met de productie waarna er nog 3... In augustus een oven en magnetron besteld welke binnen 5 weken geleverd zouden worden. Levertijd was voorbij waarna we te horen kregen dat er iets mis was gegaan met de productie waarna er nog 3 weken bij op kwamen. Inmiddels zijn we in december en je raadt het al, er is nog niks geleverd. Meerdere keren contact gehad en steeds werden er andere smoesjes gegeven. Slechte service en er is vanuit hun kant ook geen oplossing aangeboden. Niet aan te raden dus

Beter communiceren, transparant zijn, oplossingen en alternatieven aanbieden, klanten minder lang laten wachten, aan afspraken houden

de Wild

Fouten gemaakt bij de montage worden ondanks alle beloften niet hersteld door Jansen Service en Rijnland montage (ZZP`er via Super Keukens), al 5 maanden bezig om dit opgelost te krijgen. De... Fouten gemaakt bij de montage worden ondanks alle beloften niet hersteld door Jansen Service en Rijnland montage (ZZP`er via Super Keukens), al 5 maanden bezig om dit opgelost te krijgen. De kookplaat is op de verkeerde positie geplaatst.

Verkoop techniek in de showroom

Gemaakte afspraken na komen

Saskia Kalpoe

GEWELDIG

Klantvriendelijk, professioneel, geen gehaast/ er wordt genoeg tijd ingepland zodat alles duidelijk is, mijn keukenwensen worden goed afgestemd op de mogelijkheden, afspraken worden goed nagekomen.... Klantvriendelijk, professioneel, geen gehaast/ er wordt genoeg tijd ingepland zodat alles duidelijk is, mijn keukenwensen worden goed afgestemd op de mogelijkheden, afspraken worden goed nagekomen. En tot slot een gezellige ervaring.

Niet van toepassing

Famillie Kluft

Verkoper Edwin heeft ons fantastisch geholpen met ontwerpen van onze keuken. Met veel inzet en enthousiasme heeft hij ons begeleid naar een prachtige keuken!

Enthousiaste gedreven mensen