Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Ik ben geweldig goed geholpen met het uitzoeken van een keuken in filiaal Utrecht. Personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Niet opdringerig en netto prijzen. Al met al een positieve ervaring!... Ik ben geweldig goed geholpen met het uitzoeken van een keuken in filiaal Utrecht. Personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Niet opdringerig en netto prijzen. Al met al een positieve ervaring! Aanrader!

Luisteren en niet opdringerig

Niks

Kwalitatief slecht geleverde keuken

In de winkel goed geholpen

Toen de keuken werd geleverd was het keukenblad lelijk afgewerkt. Dit hebben wij zelf ivm de tijd toch gemonteerd waarna het helaas verergerde. De goede service aan de telefoon was ver te zoeken.... Toen de keuken werd geleverd was het keukenblad lelijk afgewerkt. Dit hebben wij zelf ivm de tijd toch gemonteerd waarna het helaas verergerde. De goede service aan de telefoon was ver te zoeken. Wij hebben niets van het blad vergoed gekregen en volledig voor eigen kosten een nieuwe moeten aanschaffen.

Superkeukens is een super slecht bedrijf. Op de vestiging in cruqius werd vorige maand besteld. De afspraak was dat er binnen 3 maanden zou worden geleverd. Onze bouwplanning was hier van... Superkeukens is een super slecht bedrijf. Op de vestiging in cruqius werd vorige maand besteld. De afspraak was dat er binnen 3 maanden zou worden geleverd. Onze bouwplanning was hier van afhankelijk en de aannemer is voor de voorgang van het werk afhankelijk van de leverbetrouwbaarheid.Daarna werd er zonder enige uitleg of terugkoppeling verplaatst naar 4 maanden. Superkeukens gebeld. Geen serieuze behandeling gekregen en met een kluitje in het riet gestuurd. Aannemer heeft nog met ze gebeld en is daarna ook niet meer teruggebeld. Kortom een SUPER slecht bedrijf wat direct na de handtekening en aanbetaling de klant aan zijn lot overlaat

Geen enkele behalve de prijs

Communicatie,leverbetrouwbaarheid en meedenken met de klant.

Keuken in november besteld, montage datum 3x verzet.
- Eerst wordt een montage datum belooft bij het samenstellen van de nieuwe keuken dat ging achteraf eigenlijk meteen al niet!
- Doordat...
Keuken in november besteld, montage datum 3x verzet.
- Doordat een monteur de nieuwe keuken niet kan inmeten met een bestaande keuken (dit gebeurt toch bijna altijd?)
- Keuken eindelijk in gemeten, monteur komt met een datum midden feb. Maar ook die datum werd hem niet nu komt hij pas midden maart.

Geen valse beloftes qua lever en montagedatum

Helaas heb ik 'n hele slechte recencie!
De oplever datum wordt maanden later verzet na ondertekening en aanbetaling van de keuken!!
In november is de keuken besteld en zou in januari...
Helaas heb ik 'n hele slechte recencie!
In november is de keuken besteld en zou in januari geplaatst worden,dat wordt nu 17 maart!!
Terwijl er geen problemen zijn met de levering of iets dergelijks.
De buit is binnen,de klanten laten we gewoon 'n paar maanden zitten met 'n gesloopte huiskamer/keuken.
Nooit meer 'n keuken van Superkeukens!
Ben benieuwd of deze recencie geplaatst wordt!!
In ieder geval,zal dit bij jullie thuis niet gebeuren,dat is zeker!

Leveren op afgesproken datum!

Helaas niet positief voor Superkeukens in Terborg. 13 weken te late levering (inclusief afzeggen van een kerstdiner) wordt een “standaard” oplossing van kosteloos montage aangeboden. Men ging “heel... Helaas niet positief voor Superkeukens in Terborg. 13 weken te late levering (inclusief afzeggen van een kerstdiner) wordt een “standaard” oplossing van kosteloos montage aangeboden. Men ging “heel diep” maar het bleef bij of kosteloze montage of extra apparatuur, maar dan wel montagekosten. Ondertussen het kerstdiner met hele familie moeten verplaatsen naar ander familielid en eigen kerstdiner met gezin maar bij een restaurant geboekt. Andere aanbieder kon vervolgens tegen vergelijkbare specificatie en levertijd, inclusief montage leveren. We hebben hier voor gekozen. Het risico dat bij problemen na levering eenzelfde discussie zou opleveren vonden we te hoog en het voelde gewoon gewoon niet goed meer.

Gepassioneerd personeel.

Inleving van management

Reactie Superkeukens:

Wij van Superkeukens Terborg vinden de ontstane situatie bijzonder vervelend maar hebben volledig open kaart gespeeld. Deze keuken is per abuis niet besteld. Dat is ons nog nooit gebeurd en het had... Wij van Superkeukens Terborg vinden de ontstane situatie bijzonder vervelend maar hebben volledig open kaart gespeeld. Deze keuken is per abuis niet besteld. Dat is ons nog nooit gebeurd en het had niet mogen gebeuren. Wij hebben onze klant hierover gebeld en onze welgemeende excuses aangeboden. Uiteraard hebben we alles in het werk gesteld deze keuken alsnog zo snel mogelijk uit te leveren. Daarnaast hebben we een ruime compensatie in de vorm van gratis montage, een gratis leenkeuken en gratis bezorging aangeboden. Dit bleek niet voldoende. Er bleven telkens vragen komen om gratis apparatuur en kosteloze wijziging van kastenwanden. Uiteindelijk moest helaas ergens een grens getrokken worden. We zijn er vanuit Superkeukens Terborg van overtuigd een uitstekend aanbod gedaan te hebben en hadden er heel graag uit willen komen. Er is een fout gemaakt, dat hebben we volmondig toegeven en wilden we ruimschoots compenseren. We hebben helder gecommuniceerd en verwachtten ook wat begrip. Het mocht niet zo zijn. We wensen de klant alsnog veel plezier van hun keuken en hopen in de toekomst nog wat voor hen te mogen betekenen.
Het team van Superkeuken Terborg

Goede voorlichting, alleen de keuken werd een maand later geplaatst. Was door installatiebedrijf vroegtijdig doorgegeven ivm drukte.

Installatiebedrijf super werk geleverd

Handgrepen erbij geleverd wat niet de bedoeling was.

Siebe Hiemstra

Wij zijn prima geslaagd bij Superkeukens Leeuwarden !
En door advies en gedrevenheid van TOMAS MIEDEMA.
Een strakke keuken met alles Tip-on en Servo-drive. Superrrrr.

Wensen klant beantwoorden .geen

Keuken aanschaffen gaat hier heel snel maar de afhandeling van een klacht is zeer triest. Wij zitten na een half jaar nog te wachten op antwoord, er wordt beloofd terug te bellen/mailen maar dat... Keuken aanschaffen gaat hier heel snel maar de afhandeling van een klacht is zeer triest. Wij zitten na een half jaar nog te wachten op antwoord, er wordt beloofd terug te bellen/mailen maar dat gebeurd gewoon niet...

niet

Er wordt 2 weken na plaatsing gebeld of het naar wens is. Als dat nog niet het geval is nogmaals bellen/mailen totdat het afgerond is zou netjes zijn.

Mark

Prima, volgens afspraak, geen gedoe.

Bij Superkeukens in Oss prima meegedacht hoe "standaard" keukenelementen samengevoegd konden worden tot een "maatwerk" keuken. Heldere communicatie. Prima service bij het bijna onvermijdelijke... Bij Superkeukens in Oss prima meegedacht hoe "standaard" keukenelementen samengevoegd konden worden tot een "maatwerk" keuken. Heldere communicatie. Prima service bij het bijna onvermijdelijke opleverpuntje. Gewoonweg Top!