Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

Klussenier Gerrit-jan Meijer

Vriendelijk, nemen de tijd voor je en luisteren goed naar de wensen van de klant.

Bert De Gans

In mei kwam spontaan de gedacht op NIEUWE KEUKEN. Tja dan heb je een uitdaging voor de boeg. Op naar de meubelboulevard in Tiel waar o.a. Superkeukens zit. Eerst even rondgekeken en ook bij de... In mei kwam spontaan de gedacht op NIEUWE KEUKEN. Tja dan heb je een uitdaging voor de boeg. Op naar de meubelboulevard in Tiel waar o.a. Superkeukens zit. Eerst even rondgekeken en ook bij de concurrent. Op dinsdag een bezoek gepland met adviseur Jeffrey Ng. Jeffrey heeft onze wensen keurig geinvetariseerd en middels een 3D aan ons laten zien. Heel mooi. Paar aanpassingen gemaakt en hier kwam een zeer net prijsvoorstel uit. Totaal geen druk van deze prijs geldt tot en met morgen oid. De concurrent begon gelijk over de kortingen en dat is raar. Voor niks gaat de zon op. Tekeningen en voorstel mee naar huis genomen. Paar dingen aangepast en Jeffrey zou nog wat nakijken. Afspraak keurig nagekomen. Vervolgafspraak gemaakt met Jeffrey en de aanpassingen doorgenomen. Het aangepaste prijsvoorstel was ook goed dus klap erop gegeven. Maar dan de installateur daar lees je veel over. Ik kwam de heer Nieuwhof Sr. met veel lovende recensies tegen. Jeffrey ggevraagd of hij onze keuken wilde installeren. Jeffrey heeft hem gelijk gebeld waar ik bij was, zeer pro actief dus. Helaas Sr moest wegens gezondheid stoppen. Nieuwhof Sr nog wel gesproken maar het ging echt niet. Zijn zoon Jouke zat ook 20 jaar in het vak dus (hij is nog lang niet zo goed als ik maar het kan ermee door ;-)))))) ). Dus Jouke gevraagd is komen opmeten en monteren. Jouke is een man van afspraak hij zou beide montage dagen om 08.00 starten en ja hoor exaact op tijd. Jouke denkt in oplossingen kent geen obstakels. Op enig moment zat hij gebogen in een keukenkastje en hoorde ik hem zeggen "Nou Jouke dat heb jij heel netjes gedaan hoor, gevolgd door Oh nou dank je wel voor het compliment Jouke" Geweldige humor. Kortom Jouke is dan nog niet zo goed als Sr maar hij komt er wel :-))) Nee Jouke is echte een Supermonteur, wat zeg ik hij is Keukenarchitect.
Iedereen van Superkeukens (ook de backorder afdelingen en de bezorging van deze Superkeuken.

Boven verwachting

Geen 1

Hoven

Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Hij is in het echt nog mooier dan we hadden verwacht. Daniel en Albert bedankt.

Erg vriendelijk geholpen. Veel tijd voor ons vrij gemaakt omdat het onze eerste keuken is.
Goed mee gedacht met de indeling van de keuken.
Keuken voor een goede prijs.

Irma Peddemors

We werden heel vriendelijk geholpen door een deskundige medewerker. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer sterk.

Goede informatie gekregen van de medewerkster in Huissen, ze heeft erg goed meegedacht over de indeling van de keuken.

Ed Meijer

Denkend aan Superkeukens zijn wij Super bijgestaan in het uitzoeken van inbouwvriezer en inbouwkoeler. Romano (adviseur) en Tom voor de montage zijn beiden super, waarvoor onze hartelijke dank. Als... Denkend aan Superkeukens zijn wij Super bijgestaan in het uitzoeken van inbouwvriezer en inbouwkoeler. Romano (adviseur) en Tom voor de montage zijn beiden super, waarvoor onze hartelijke dank. Als we in de toekomst een nieuwe keuken willen kopen doen we dat bij Superkeukens.

Grote klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Eigenlijk geen verbeterpunten.

Vooral het persoonlijke contact heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd goed mee gedacht en ik ben dus erg blij met de keuken!

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van mijn keuken. We hebben hem inmiddels 8 jaar en meerdere keukenfrontjes zijn al vervangen omdat er vocht tussen het deurtje en het greepje komt. Slechte... Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van mijn keuken. We hebben hem inmiddels 8 jaar en meerdere keukenfrontjes zijn al vervangen omdat er vocht tussen het deurtje en het greepje komt. Slechte kwaliteit dus. Daarnaast is de zogenaamde garantie van 10 jaar aflopend van 100% naar 10% in 10 jaar. Dat vind ik geen garantie van 10 jaar. Een keuken zou echt langer mee moeten gaan en als er een constructiefout is m.b.t. de deurtjes moet er ook verantwoordelijkheid voor genomen worden door de fabrikant of de leverancier. Volgende keer koop ik niet weer een keuken hier.

De garantie van 10 jaar is misleiden omdat het afloopt naar 10%. Daarnaast moet er verantwoordelijkheid genomen worden voor slechte constructie van frontjes waar makkelijk vocht bij kan.

Miranda

Een nieuwe keuken gekocht in Amersfoort. Fijn geholpen door Romano. Hij heeft goed geluisterd naar wat ik wil en ook naar
wat ik wel en niet belangrijk vind. Resultaat een mooie keuken waar...
wat ik wel en niet belangrijk vind. Resultaat een mooie keuken waar ik weer jaren plezier van zal hebben.
Ook een compliment voor RS montage die de keuken snel en netjes heeft geïnstalleerd.

Mooie keukens voor een redelijke prijs

Vraagje iemand hier ervaring met de vesteging apeldoorn !! wij zijn wezen kijken in apeldoorn mooie keuken gezien vriendelijke verkoper niet opdringerig etc dus tot zover is het ons goed bevallen... Vraagje iemand hier ervaring met de vesteging apeldoorn !! wij zijn wezen kijken in apeldoorn mooie keuken gezien vriendelijke verkoper niet opdringerig etc dus tot zover is het ons goed bevallen .echter mochten wij de keuken kopen dan moet het geplaats worden door een van hun monteurs nou lees ik hier en daar slechte revieuws over een aantal monteurs dus mijn vraag zijn er mensen die in apeldoorn een keuken hier hebben gekocht en goede revieuws over een monteur hebben .
hebben lang gespaard voor een keuken dus willen het wel goed en netjes hebben

nog niks gekocht maar wel al een mooie keuken op het oog

Reactie Superkeukens:

Beste mevrouw de Vries, In Apeldoorn werken wij met monteurs die bij ons bekend zijn.| Weliswaar is onze showroom pas kort open in Apeldoorn. Onze verkoper, met bijna 30 jaar keukenervaring,... Beste mevrouw de Vries, In Apeldoorn werken wij met monteurs die bij ons bekend zijn.| Weliswaar is onze showroom pas kort open in Apeldoorn. Onze verkoper, met bijna 30 jaar keukenervaring, waarvan een kleine 10 jaar bij Superkeukens, schakelt voor u monteurs in met eveneens jarenlange ervaring. Uw keuken wordt gegarandeerd vertrouwd geplaatst en aangesloten. Ook kan het voorbereidend werk worden uitgevoerd. Graag nodigen wij u uit een afspraak te maken. U bent van harte welkom! Met vriendelijke groeten, Superkeukens Apeldoorn