Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Karlijn Visser

Hele goede begeleiding en hulp bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken! Erg tevreden over de service en het eindresultaat.

goed advies, klantvriendelijke service

Robert Vermeulen

Deskundig, goede prijs/kwaliteit verhouding en goede communicatie.

t.scheepers

Slecht

een keuken 3 jaar geleden gekocht, de onder plankjes op de vloer liggen ernaast en een lekkage bij de vaatwasser. gebeld met de klantenservice, zouden zo snel mogelijk iemand sturen. dat snel is dus... een keuken 3 jaar geleden gekocht, de onder plankjes op de vloer liggen ernaast en een lekkage bij de vaatwasser. gebeld met de klantenservice, zouden zo snel mogelijk iemand sturen. dat snel is dus 4 weken wachten, en dat met een lekkage. daarbij heb je dus 2 jaar garantie op , laat maar. inmiddels laten herstellen door door een bedrijf wat wel tijd had. jullie service is bagger

B Veerman

Geholpen door Arthur Rijsdam.
Professionele adviseur.
Zeer transparant.
En ook belangrijk het bezitten van de goed ontwikkeld inlevingsvermogen.
Kortom keukenadvies op maat.

Deskundig
Klantgericht
Transparant

Middelburg

Ik zal nooit meer bij diet bedrijf een keuken bestellen. Schlechte kwaliteit, schlechte indeling van de kasten, een dune wastafel.. etc. Ik heb een zand kleurig keuken kasten bestellt en is een... Ik zal nooit meer bij diet bedrijf een keuken bestellen. Schlechte kwaliteit, schlechte indeling van de kasten, een dune wastafel.. etc. Ik heb een zand kleurig keuken kasten bestellt en is een grijze geleverd.

Fam. Wijnbergen

Vorig jaar onze keuken bij hun gekocht, goede kwaliteit, goede prijs! Nog betere service! Wij zijn dik tevreden. En super blij met onze super keuken.

Service en vriendelijkheid

NKI Neede

Voor onze bedrijfskantine waren wij op zoek naar een mooie grote keuken. Bij SuperKeukens in Tiel werden wij goed geadviseerd en hebben we een fantastische keuken uitgezocht. Super vriendelijk én... Voor onze bedrijfskantine waren wij op zoek naar een mooie grote keuken. Bij SuperKeukens in Tiel werden wij goed geadviseerd en hebben we een fantastische keuken uitgezocht. Super vriendelijk én goede service.

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Bart van Gastel

Na vele bezoeken bij verschillende keukenleveranciers, kwamen we bij Superkeukens Beuningen terecht. Na een huisbezoek bij ons thuis, kregen we op maat ons eerste keukenontwerp binnen. Na nog een... Na vele bezoeken bij verschillende keukenleveranciers, kwamen we bij Superkeukens Beuningen terecht. Na een huisbezoek bij ons thuis, kregen we op maat ons eerste keukenontwerp binnen. Na nog een aantal bezoeken in de showroom in Beuningen, waarin we toch vaak nog in samenspraak vele veranderingen hebben doorgevoerd, kwamen we tot ons definitieve ontwerp. Het duurde toentertijd nog ca 6 maanden voordat de keuken geplaatst kon worden in onze nieuwbouw. Het plaatsen van de keuken is geheel volgens afspraak gedaan en ook enkele weken na plaatsing hebben we bij enkele problemen met onze oven en kraan snel hulp en service ontvangen. Het hele proces bij Superkeukens (via oa Jeremy) hebben we als heel fijn beschouwd! Geen vraag of opmerking was te veel en we kregen altijd het gevoel dat er echt naar ons geluisterd werd. Al met al zijn we zeer tevreden met de keuken, de service en ook de prijs was goed in verhouding met de kwaliteit!

Klantgericht, snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding

In ons ontwerp hadden we boven onze gootsteen een soort van kapstok (plank met haakjes, leuk voor borstels dachten we) ingetekend. Na plaatsing bleek het toch teveel gewoon op een kapstok en niet... In ons ontwerp hadden we boven onze gootsteen een soort van kapstok (plank met haakjes, leuk voor borstels dachten we) ingetekend. Na plaatsing bleek het toch teveel gewoon op een kapstok en niet functioneel. Hier had de adviseur wellicht wat kritischer op mogen zijn.

Familie van Dijke

Onze moeder, tante, zoon hadden bij Superkeukens een keuken naar tevredenheid gekocht.
De keus waar we onze keuken wilden kopen, was daardoor snel gemaakt.
Ook wij kregen goed advies...
De keus waar we onze keuken wilden kopen, was daardoor snel gemaakt.
Ook wij kregen goed advies en er werd met ons meegedacht.
Het is ook echt een "SUPER"keuken!

Familie Van Es Tilburg

Tussen al het 'verkoopgeweld' van DMG is Superkeukens Tilburg werkelijk een verademing! Benjamin Dekker is een sympathieke adviseur die alle tijd neemt (vele uren) om de (on)mogelijkheden van onze... Tussen al het 'verkoopgeweld' van DMG is Superkeukens Tilburg werkelijk een verademing! Benjamin Dekker is een sympathieke adviseur die alle tijd neemt (vele uren) om de (on)mogelijkheden van onze keukenwensen door te nemen om zo samen tot een prachtkeuken te komen. Dit resulteerde haast als vanzelf in een definitieve aankoop.

Door de goede advisering en het realistisch meedenken van de adviseur is het een vlot en plezierig aankooptraject gebleken. Superkeukens Tilburg is ook behulpzaam bij én ontzorgt het verdere... Door de goede advisering en het realistisch meedenken van de adviseur is het een vlot en plezierig aankooptraject gebleken. Superkeukens Tilburg is ook behulpzaam bij én ontzorgt het verdere montage-traject door middel van de inzet van een externe partij.