Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

Jose en Dick

We waren al geruime tijd op zoek naar een ander keuken, maar de juiste opstelling en daarmee gepaard gaande verbouwing bleek lastig te vinden. Per ongeluk kwamen we in contact met Thomas Nagelhout,... We waren al geruime tijd op zoek naar een ander keuken, maar de juiste opstelling en daarmee gepaard gaande verbouwing bleek lastig te vinden. Per ongeluk kwamen we in contact met Thomas Nagelhout, verkoper van SK in Leeuwarden. Dit contact verliep zeer plezierig met als gevolg dat na enkele uitvoerige gesprekken we bij SK Leeuwarden de nieuwe keuken hebben besteld. Deze is inmiddels geïnstalleerd en voldoet geheel aan onze wensen.

De professionaliteit van Thomas Nagelhout (en zijn collega's) t.a.v. van keukens en alles wat daarbij hoort maar vooral ook t.a.v. het "luisteren naar de klant". Creatief meedenken zorgde ervoor... De professionaliteit van Thomas Nagelhout (en zijn collega's) t.a.v. van keukens en alles wat daarbij hoort maar vooral ook t.a.v. het "luisteren naar de klant". Creatief meedenken zorgde ervoor dat uiteindelijk geheel onze wensen kon worden voldaan. Hoewel er tijdens de installatie er wat zaken fout gingen, werden die volledig en zonder aarzeling opgelost.

Ga zo door!

Bernadet Hendriksen

De naam Super verdienen ze ook echt

Ja zeker, er wordt mee keken naar de prijs en kwaliteit van je apparatuur.

voor nu niet

E G Pel, firma, MKS.

Zelf geplaatst (aannemer) zonder problemen. Superkeukens Cruquius, prettige verkoper met kennis van zaken. Mooie keuken, alles past perfect. Leidingwerk volgens tekening, top.
Zelf geplaatst (aannemer) zonder problemen.
Duidelijke installatie handleiding aanwezig. Kortom, een tevreden klant.

Goede communicatie en duidelijk.

Ga zo door

We wilden graag meer informatie over de Schuller bijkeukenmeubels, maar meneer de verkoper was te beroerd om uit z’n stoel te komen om ons te helpen. Het enige antwoord wat we kregen is: Er ligt wel... We wilden graag meer informatie over de Schuller bijkeukenmeubels, maar meneer de verkoper was te beroerd om uit z’n stoel te komen om ons te helpen. Het enige antwoord wat we kregen is: Er ligt wel een folder en voor de prijzen moet je even terugkomen omdat het maatwerk is. Zou graag zo’n Schuller bijkeukenmeubel willen kopen, maar niet bij Superkeukens in Kolham.

Als je iets wilt verkopen, zou je toch uit je luie stoel moeten komen...

James Lemmers

3 weken geleden is onze keuken geleverd, alles klopte volgens afspraak en tekening, service was top

Deskundige advies

Michiel

Handgrepen besteld voor de bijkeuken. Dezelfde als de keuken. Deze begin juni besteld. Levertijd zou 3 weken zijn. Eind juli opnieuw contact met t filiaal in Breda. De werknemer die de order aannam... Handgrepen besteld voor de bijkeuken. Dezelfde als de keuken. Deze begin juni besteld. Levertijd zou 3 weken zijn. Eind juli opnieuw contact met t filiaal in Breda. De werknemer die de order aannam was niet meer werkzaam in het bedrijf en heeft deze verder ook niet overgedragen aan een collega. Volgens de vestigingsmanager zouden deze met spoed besteld worden. Alweer een levertijd van 3 weken. Prima. We hebben weer afgewacht. Uiteindelijk werden de grepen op 12 september verstuurd naar het huisadres. Contact met het filiaal over de opgelopen vertraging en compensatie werd niet op gereageerd. Dat is erg jammer. We zijn 3 maanden verder wat eigenlijk belachelijk is voor een paar grepen.

Geertje

In het voorjaar kwamen we toevallig terecht bij Superkeukens. We hadden een vraag over een dekton keuken blad. Thomas Nagelhout heeft ons geholpen en uiteindelijk een prachtige keuken aan ons... In het voorjaar kwamen we toevallig terecht bij Superkeukens. We hadden een vraag over een dekton keuken blad. Thomas Nagelhout heeft ons geholpen en uiteindelijk een prachtige keuken aan ons verkocht. Nu weten wij dat je een bedrijf pas leert kennen als er iets mis gaat. Dat gebeurde. De spoelbakken waren niet goed. Geen enkel probleem. Superkeukens heeft het meteen opgelost. Ook andere vragen van ons werden meteen opgelost. Groot compliment voor Superkeukens en Thomas.

Deskundig advies bij de verkoop. Tijd voor de klant en meedenken met de klant.
Het oplossen van problemen/mankementen. Zo hoort service te zijn. Wij zijn hele tevreden klanten.
Komen...
Deskundig advies bij de verkoop. Tijd voor de klant en meedenken met de klant.
Komen graag terug voor een andere keuken.

Ga zo door....

Alex Hop

Van verkoop Superkeukens Almere
Levering.
Het plaatsen door Flevo-montage
Top

Gans

In mei kwam spontaan de gedacht op NIEUWE KEUKEN. Tja dan heb je een uitdaging voor de boeg. Op naar de meubelboulevard in Tiel waar o.a. Superkeukens zit. Eerst even rondgekeken en ook bij de... In mei kwam spontaan de gedacht op NIEUWE KEUKEN. Tja dan heb je een uitdaging voor de boeg. Op naar de meubelboulevard in Tiel waar o.a. Superkeukens zit. Eerst even rondgekeken en ook bij de concurrent. Op dinsdag een bezoek gepland met adviseur Jeffrey Ng. Jeffrey heeft onze wensen keurig geinvetariseerd en middels een 3D aan ons laten zien. Heel mooi. Paar aanpassingen gemaakt en hier kwam een zeer net prijsvoorstel uit. Totaal geen druk van deze prijs geldt tot en met morgen oid. De concurrent begon gelijk over de kortingen en dat is raar. Voor niks gaat de zon op. Tekeningen en voorstel mee naar huis genomen. Paar dingen aangepast en Jeffrey zou nog wat nakijken. Afspraak keurig nagekomen. Vervolgafspraak gemaakt met Jeffrey en de aanpassingen doorgenomen. Het aangepaste prijsvoorstel was ook goed dus klap erop gegeven. Maar dan de installateur daar lees je veel over. Ik kwam de heer Nieuwhof Sr. met veel lovende recensies tegen. Jeffrey ggevraagd of hij onze keuken wilde installeren. Jeffrey heeft hem gelijk gebeld waar ik bij was, zeer pro actief dus. Helaas Sr moest wegens gezondheid stoppen. Nieuwhof Sr nog wel gesproken maar het ging echt niet. Zijn zoon Jouke zat ook 20 jaar in het vak dus (hij is nog lang niet zo goed als ik maar het kan ermee door ;-)))))) ). Dus Jouke gevraagd is komen opmeten en monteren. Jouke is een man van afspraak hij zou beide montage dagen om 08.00 starten en ja hoor exaact op tijd. Jouke denkt in oplossingen kent geen obstakels. Op enig moment zat hij gebogen in een keukenkastje en hoorde ik hem zeggen "Nou Jouke dat heb jij heel netjes gedaan hoor, gevolgd door Oh nou dank je wel voor het compliment Jouke" Geweldige humor. Kortom Jouke is dan nog niet zo goed als Sr maar hij komt er wel :-))) Nee Jouke is echte een Supermonteur, wat zeg ik hij is Keukenarchitect.
Iedereen van Superkeukens (ook de backorder afdelingen en de bezorging van deze Superkeuken.

Schaaf

De service in de winkel is zeer fijn er wordt meegedacht met de klant ook qua apparatuur en garantie hiervan. We hebben wel 3 verschillende keukens laten tekenen, voordat we bij de juiste uitkwamen.... De service in de winkel is zeer fijn er wordt meegedacht met de klant ook qua apparatuur en garantie hiervan. We hebben wel 3 verschillende keukens laten tekenen, voordat we bij de juiste uitkwamen. Hier werd niet moeilijk over gedaan, zoals bij andere aanbieders.

Het winkel personeel is zeer vriendelijk en het is fijn communiceren, daarnaast een mooie prijs gekregen voor onze keuken.

Communicatie omtrent het afleveren van de keuken is ook fijn verlopen en indien je vergeet tijdig je keuken af te roepen nemen ze ook contact met jou op om te checken of je het niet bent vergeten.

De monteur die onze keuken heeft gemonteerd was Albert. Dit was echt een vakman die niet genoegen neemt met "goed gemonteerd", hij wil dat de keuken perfect is, ook als dit iets langer duurt dan gepland. Deze monteur mag al mijn keukens monteren echt een geweldige service!!!