Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Sweeris

Vriendelijk personeel er werd niet gepushed afspraken werden nagekomen . Snelle vakkundige montage erwerd meegedacht m.b.t. wensen van ons.

Fantastische winkel en service. Er wordt goed meegedacht. Aanpassingen tussen koop en levering worden gemakkelijk ingevoegd. Hier is de klant echt koning. Wij zijn super blij met onze keuken!

Gewoon duidelijk afspraken maken

Münzer

Voor ons een verkoper die bij ons paste. Niet opdringerig, maar wel goede tips om evt aan te passen of over na te denken. Gisteren is de keuken geplaatst. Mooi afgewerkt. De jongens die hem... Voor ons een verkoper die bij ons paste. Niet opdringerig, maar wel goede tips om evt aan te passen of over na te denken. Gisteren is de keuken geplaatst. Mooi afgewerkt. De jongens die hem geplaatst hebben waren gedreven om hem zo perfect mogelijk af te leveren. Uitermate tevreden.

Super( keuken) afgeleverd. Gedreven bij montage.

Karton ook graag mee nemen.

Bert

Gewoon zoals het hoort

Afspraken

Verdaas

Goed geholpen, denken mee

Os

Niet veel opgekeken, geen mening over.

Vooral het deskundige advies geeft vertrouwen. Keuken ziet er prachtig uit zoals afgesproken.

Souisa

Goede kwaliteit en ziet er strak uit.

Vincent

Ik heb 2,5 jaar geleden een keuken laten installeren bij superkeukens. Ik was tevreden over het voortraject, goed geadviseerd, duidelijke transparante offerte, goede prijs, maar daarna begon de... Ik heb 2,5 jaar geleden een keuken laten installeren bij superkeukens. Ik was tevreden over het voortraject, goed geadviseerd, duidelijke transparante offerte, goede prijs, maar daarna begon de ellende.

Onze door superkeukens aangewezen monteur was een echte beunhaas. Aanrechtblad was niet vlak bij de naden, afzuigkap werkte niet, koelkastdeur viel continue open en tal van andere kleinere puntjes. Superkeukens wijst echter alleen een monteur toe en laat jou direct aan de monteur betalen waardoor zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn voor de installatie. Als er problemen zijn dan wijst de monteur naar superkeukens en superkeukens naar de monteur en beide willen geen verantwoordelijkheid nemen als er problemen zijn. Na diverse keren de monteur aanspreken werd ik gewoon telefonisch uitgekafferd. Ik heb uiteindelijk zelf de afzuigkap (terugslagklep verkeerd om gemonteerd) en de koelkastdeur (niet goed afgehangen) omdat duidelijk bleek dat ik van de monteur en superkeukens niets hoefde te vewachten.

De keuken was in eerste instantie nagenoeg compleet geleverd. Een paar kleine zaken ontbraken. Hier heb ik vervolgens wel weken achteraan moeten bellen voordat deze delen eindelijk door superkeukens opgestuurd werden.

Toen de keuken geïnstalleerd was het helaas nog niet klaar. De Hotto kokend water kraan is in 1,5 jaar tijd tot 4 keer toe stuk gegaan (korsluiting). Als je toch bij superkeukens besluit te kopen, koop dit merk dan in ieder geval niet. Uiteindelijk hebben we geschikt voor een deel van het bedrag van de kraan en door een ander bedrijf een nieuwe (Grohe) laten plaatsen. We moesten behoorlijk bijleggen, maar gelukkig werkt deze nu wel naar tevredenheid.
Daarnaast is de AEG oven na 2 jaar stukgegaan. Toegegeven dit is netjes door AEG gerepareerd.
Nu is van de week de vaatwasser overleden, met 2,5 jaar oud en net buiten de garantie. Je kunt dan gewoon de volle mep voor de reparatie betalen. Gezien de problemen die we al met onze keuken gehad hebben had ik wel wat meer service verwacht.

Kortom het voortraject is goed, maar de service is uiterst belabberd en als je een slechte monteur treft ben je helemaal aan de beurt. Wat mij betreft dikke onvoldoende!

Vincent

Besteltraject