Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Annemarie Buts

Al eerder hier een keuken gekocht en door de uitstekende ervaring na verhuizing hier wederom een keuken gekocht. Prima geholpen door verkoper Marko Smid en plaatsing uitstekend geregeld door Gerard... Al eerder hier een keuken gekocht en door de uitstekende ervaring na verhuizing hier wederom een keuken gekocht. Prima geholpen door verkoper Marko Smid en plaatsing uitstekend geregeld door Gerard Veenema

Staan altijd klaar bij vragen, goede service

Visser

Zeer slechte service. Wij hebben 4 februari gemeld dat onze combi magnetron oven kortsluiting heeft gemaakt en tot op heden is er nog niemand langs geweest om het te repareren, dit terwijl onze... Zeer slechte service. Wij hebben 4 februari gemeld dat onze combi magnetron oven kortsluiting heeft gemaakt en tot op heden is er nog niemand langs geweest om het te repareren, dit terwijl onze geselecteerd keuken pas afgelopen oktober 2021 geïnstalleerd is. Ook waren de greepjes van de keuken met veel beschadigingen geïnstalleerd. Hier hebben we in januari nogmaals melding van gemaakt en ook hier is niets mee gedaan. Zojuist weer gebeld voor een update omdat we maar niets horen en dan sta je 20 minuten in de wacht om vervolgens niemand aan de lijn te krijgen! Ik werk zelf voor een groot electronica merk met eigen winkels en daar staat service op 1. Waardeloos bij superkeukens helaas..

Paul Kwakernaak

Via tevreden vrienden op de superkeukens uitgekomen. Er werd goed geluisterd naar de wensen, ze kwamen met goede alternatieven als iets toch niet mogelijk was. Helaas stond er een wat onduidelijk... Via tevreden vrienden op de superkeukens uitgekomen. Er werd goed geluisterd naar de wensen, ze kwamen met goede alternatieven als iets toch niet mogelijk was. Helaas stond er een wat onduidelijk item op de offerte. Dat resulteerde in de verkeerde levering van de kraan. Het probleem werd echter zeer goed opgelost, we zijn dus ook zeer tevreden.

Duidelijker serienummers op de offerte zou helpen.

Michiel

Teleurstellend

mooie keuken, aardige prijs, maar helaas wel vaak wat kapot gegaan

Op advies van Superkeukens een Hotto boiler/kokend water apparaat aangeschaft in de nieuwe keuken. Allerlei problemen mee gehad: lekkage, druppende kranen, boiler kapot. Door Superkeukens verwezen... Op advies van Superkeukens een Hotto boiler/kokend water apparaat aangeschaft in de nieuwe keuken. Allerlei problemen mee gehad: lekkage, druppende kranen, boiler kapot. Door Superkeukens verwezen naar Quantex Service, die traineren elke keer de klacht: sturen onderdelen op (die je dan zelf niet kan monteren) of komen pas na twee weken. Uiteindelijk toch maar een nieuwe boiler gekocht en kraan laten repareren, doet het na paar maanden weer niet goed: weer reparatie nodig. Terug naar Superkeukens zelf: die adviseert nu een nieuwe boiler voor de dubbele prijs. Als ik zeg dat de vorige boiler maar de helft heeft gekost, krijg ik als antwoord: "Voor die prijs kun je ook weinig verwachten" Waardeloze service noemen we dit...

Hugo Bosch

Nadat in eerste instantie het 1 en ander verkeerd was gegaan kan ik niet anders zeggen dan dat het uiteindelijk goed en vakkundig is opgelost door Superkeukens Tiel.

Jeffrey heeft hart voor de zaak en is een vakkundig verkoper

Angela

Slechte service

Goede monteur

Na levering en betaling ook nog alles netjes afhandelen zodat klanten niet kapotte apparaten geleverd krijgen en hier maanden op moeten wachten

K.Rommens

Byzonder goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel. Direct een scherpe prijs.

Goed meedenken en je kunt gelijk op een scherm meekijken hoe het ontwerp wordt van je keuken.

Xxx

Nemen de tijd voor je, vriendelijk, deskundig

Van den Berg

Waardeloos bedrijf. Weken terug in filiaal st. Hubert geweest. We zouden de dag erop een offerte krijgen voor een nieuw keukenblad. Tot de dag van vandaag nog niks ontvangen. Nog telefonisch contact... Waardeloos bedrijf. Weken terug in filiaal st. Hubert geweest. We zouden de dag erop een offerte krijgen voor een nieuw keukenblad. Tot de dag van vandaag nog niks ontvangen. Nog telefonisch contact opgenomen, maar werd erg onvriendelijk geholpen.

Kom je afspraak na

Leo

Dit formulier is al net zo irritant als de dames in hellevoetsluis

Aandacht voor de klant