Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Therapeutisch centrum Athenahoeve

Onze ervaring met Meneer Keijzer (showroom Wolvega) is super positief. Van het begin tot het einde is hij betrokken geweest. Ik ben zeer tevreden over het ontwerp van onze keuken. Ik had niet... Onze ervaring met Meneer Keijzer (showroom Wolvega) is super positief. Van het begin tot het einde is hij betrokken geweest. Ik ben zeer tevreden over het ontwerp van onze keuken. Ik had niet verwacht dat de keuken zo mooi en ruim zou worden, aangezien het nogal een lastige ruimte is.
Het is gewoon een genot om weer te koken. Onze dank is groot!

Klantvriendelijkheid, betrokkenheid en oog voor detail.

Geen verbeterpunten

J van de Wetering

Keuken goed, service waardeloos

Kwaliteit van de spullen is prima en wordt netjes geïnstalleerd

Nazorg is ronduit beroerd. Na 3 maanden zitten nog steeds de plinten niet onder de kastjes.

Henk Groothuis

September vorig jaar is onze keuken geplaatst en vandaag is de servicemonteur (Harry) geweest om een aantal kleine probleempjes op te lossen. Ervaren, kundige en vriendelijke man. Alles prima... September vorig jaar is onze keuken geplaatst en vandaag is de servicemonteur (Harry) geweest om een aantal kleine probleempjes op te lossen. Ervaren, kundige en vriendelijke man. Alles prima opgelost!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Barry Rooke

Het gehele traject van start tot finish is perfect verlopen.
Adviseur Rob de Vries van Superkeukens Almere was duidelijk en meedenkend.
Een goede transporteur welke de keuken op de...
Het gehele traject van start tot finish is perfect verlopen.
Adviseur Rob de Vries van Superkeukens Almere was duidelijk en meedenkend.
Een goede transporteur welke de keuken op de afgesproken datum / tijd netjes heeft afgeleverd met respect voor de goederen.
In combinatie met een vakbekaam montagebedrijf Blankie Interieurs is dit een echte aanrader.

Helder en duidelijk verkoopadvies met een keuken binnen ieder budget.

A. Janson

De verkoopafdeling van Superkeukens is ronduit super, maar wanneer er problemen met de keuken zijn, geeft Superkeukens geen sjoege: terugbelafspraken worden niet nagekomen, je wordt van het kastje... De verkoopafdeling van Superkeukens is ronduit super, maar wanneer er problemen met de keuken zijn, geeft Superkeukens geen sjoege: terugbelafspraken worden niet nagekomen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, verantwoordelijke mensen zijn niet bereikbaar, enz. Kortom, de verkoop is geweldig, maar bij problemen [garantie!!!] krijg je nul op het rekest. Kwaliteit vereist méér dan een goede verkoper, kwaliteit vereist vooral service!

goede, deskundige en vriendelijke verkoopafdeling

Service sterk verbeteren en .... afspraken nakomen!

Mirjam

Heel vriendelijk geholpen, door een nog jonge verkoper maar deed het heel netjes en goed meedenkend. Duidelijke informatie over diverse mogelijkheden.

Goed assortiment

Een combinatie verkoop keukens en badkamers kan een voordeel zijn, zeker als mensen alles in een woning willen vernieuwen.

Kramer

Mooi bedrijf, we konden rustig rondkijken en werden niet gestoord door opdringerige verkopers

Ruime keus, voor elke portemonnee is er wel een keuken.

Sandy

Prima ervaring, leuk geholpen, veel geduld

geduld en tijd

niet

Bas

Grote spijt.

Communicatie!!

Marlijn

Wij zijn bij SuperKeukens fijn geholpen met professioneel en deskundig advies. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle communicatie en goede service.