Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Souisa

Goede kwaliteit en ziet er strak uit.

Vincent

Ik heb 2,5 jaar geleden een keuken laten installeren bij superkeukens. Ik was tevreden over het voortraject, goed geadviseerd, duidelijke transparante offerte, goede prijs, maar daarna begon de... Ik heb 2,5 jaar geleden een keuken laten installeren bij superkeukens. Ik was tevreden over het voortraject, goed geadviseerd, duidelijke transparante offerte, goede prijs, maar daarna begon de ellende.

Onze door superkeukens aangewezen monteur was een echte beunhaas. Aanrechtblad was niet vlak bij de naden, afzuigkap werkte niet, koelkastdeur viel continue open en tal van andere kleinere puntjes. Superkeukens wijst echter alleen een monteur toe en laat jou direct aan de monteur betalen waardoor zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn voor de installatie. Als er problemen zijn dan wijst de monteur naar superkeukens en superkeukens naar de monteur en beide willen geen verantwoordelijkheid nemen als er problemen zijn. Na diverse keren de monteur aanspreken werd ik gewoon telefonisch uitgekafferd. Ik heb uiteindelijk zelf de afzuigkap (terugslagklep verkeerd om gemonteerd) en de koelkastdeur (niet goed afgehangen) omdat duidelijk bleek dat ik van de monteur en superkeukens niets hoefde te vewachten.

De keuken was in eerste instantie nagenoeg compleet geleverd. Een paar kleine zaken ontbraken. Hier heb ik vervolgens wel weken achteraan moeten bellen voordat deze delen eindelijk door superkeukens opgestuurd werden.

Toen de keuken geïnstalleerd was het helaas nog niet klaar. De Hotto kokend water kraan is in 1,5 jaar tijd tot 4 keer toe stuk gegaan (korsluiting). Als je toch bij superkeukens besluit te kopen, koop dit merk dan in ieder geval niet. Uiteindelijk hebben we geschikt voor een deel van het bedrag van de kraan en door een ander bedrijf een nieuwe (Grohe) laten plaatsen. We moesten behoorlijk bijleggen, maar gelukkig werkt deze nu wel naar tevredenheid.
Daarnaast is de AEG oven na 2 jaar stukgegaan. Toegegeven dit is netjes door AEG gerepareerd.
Nu is van de week de vaatwasser overleden, met 2,5 jaar oud en net buiten de garantie. Je kunt dan gewoon de volle mep voor de reparatie betalen. Gezien de problemen die we al met onze keuken gehad hebben had ik wel wat meer service verwacht.

Kortom het voortraject is goed, maar de service is uiterst belabberd en als je een slechte monteur treft ben je helemaal aan de beurt. Wat mij betreft dikke onvoldoende!

Vincent

Besteltraject

installatie en service

Yren, Van

Ben door Sjors geholpen in Huusen. Prima geregeld door hem en de monteur was ook prima, ben tevreden.

Jong

Superkeukens heeft onze nieuwe keuken super goed geleverd en super laten mooi plaatsen door een zeer kundige en aardige monteur.

Edwin van der Meer

Vorige week is onze keuken geplaatst. Die we in de vestiging Wateringen in december hebben gekocht. Het hele traject is ons prima bevallen van verkoop tot plaatsing. Complimenten voor de verkoop... Vorige week is onze keuken geplaatst. Die we in de vestiging Wateringen in december hebben gekocht. Het hele traject is ons prima bevallen van verkoop tot plaatsing. Complimenten voor de verkoop (Allard) en de plaatsing door RS montage (Pim). Deze mensen weten waar ze het over hebben. Hier word open kaart gespeeld prijs is prijs zonder te onderhandelen. En ook nog eens een prima prijs voor een mooi product. Kortom wij zijn blij met Superkeukens en RS montage.

Open eerlijk verkoper waar hij het over heeft

Ga zo door. Zo blijf je onderscheidend ten op zichte van de concurrent

J.Vlashof

Kanjers van medewerkers en een prachtige keuken voor een eerlijke prijs!!! In 1 jaar tijd hebben wij 2 keukens bij Superkeukens gekocht waarvan 1 in Eindhoven voor in onze tijdelijke woning en een... Kanjers van medewerkers en een prachtige keuken voor een eerlijke prijs!!! In 1 jaar tijd hebben wij 2 keukens bij Superkeukens gekocht waarvan 1 in Eindhoven voor in onze tijdelijke woning en een pracht van een wallace Benson voor in het huis in Helmond. Super geholpen en zij denken echt mee met de situatie. In ons geval hebben wij zelf een huis gebouwd. Hartelijke groet uit Wintelre!!!

denken mee met elke situatie

ga zo door!!

Branderhorst

Superkeukens, wat wil je nu meer dan goede service, vakbekwaamheid enz. Na een aantal weten gebruik te maken van onze nieuwe keuken is het nog niet helemaal af. Rede is na plaatsten opmeten van spat... Superkeukens, wat wil je nu meer dan goede service, vakbekwaamheid enz. Na een aantal weten gebruik te maken van onze nieuwe keuken is het nog niet helemaal af. Rede is na plaatsten opmeten van spat platen, dus logisch. De monteur heeft ons goed geholpen en vanwege wat kleine probleempjes zelf geholpen. Dit is menselijk en hoort er gewoon bij. Wij zijn erg blij met de gang van zaken, ook al gaat er altijd iets mis er is overal een oplossing voor. We wachten nu even af wanneer Nederland weer af is van het Corona virus. Iedereen bij superkeukens bedankt voor jullie geduld en we houden contact. Het woord super staan wij geheel achter.

Ben hier gekomen vanwege een vriend die er werkt. Eigenlijk vanaf het eerste moment werd er geluisterd naar mijn wensen en door continue ideeën te delen kreeg ik het ontwerp van mij ideale keuken.

Veel ideeën wisselen.
Goed luisteren.
Deskundig oplossen van problemen.

Mis een paar onderdelen waar de verkoper zich niet bewust van was. Dit had kunnen worden opgelost door beter communicatie tussen verkoper, installateur en klant.

Is mijn 2de keuken hier. Alleen ook de laatste.
Als wij iets niet hadden gevraagd over levering was deze wederom voor de 2de keer niet doorgezet naar fabriek.
Aangegeven dat bij vorige...
Is mijn 2de keuken hier. Alleen ook de laatste.
Aangegeven dat bij vorige keuken helemaal fout ging met leveren en dat wilde ik niet weer. Nu weer bij toeval niet doorgezet en met spoedplaatsing alsnog op tijd. Maar weer zelf achteraan moeten gaan.
Verkeerde bestekbak besteld. Medewerker winkel oh die hebben we op voorraad. Komt vast woensdag mee (ik was er zondag) als de inductieplaats in nalevering wordt verzonden.
Maar geen bestek lade.. ik bellen. Blijkt deze bestelt te moeten worden liggen niet op voorraad. Maar waar was die terug koppeling dat deze nog 4-6 weken kan duren?
Verder productkennis mag beter. We wilde vaatwasser met aparte bestekrek en met indicatielampje. Nee die wij wilde had geen indicatielampje zeiden ze. Die we nu hebben blijkt wel indicatielampje te hebben. Kwamen we achter toen we hem aanzette. Dit horen ze toch allemaal te weten.
Hier liep ik tegen aan

Ook na enkele keren nabellen geen reactie.