Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Superkeukens Zutphen kan ik niet selecteren

Bij verkoop kan alles. Advies had beter gekund. Service en meedenken bij plaatsing slecht.

Monteur heeft van afvoer een kunstwerk gemaakt, maar amateuristisch werk afgeleverd. Ook de afwasmachine kon volgens hem niet geplaatst worden; niet denken in oplossingen

Nathalie

In ons vorige huis hadden we al goede ervaringen met een keuken van Superkeukens, dus nu weer hier gaan kijken. Goede service, aandacht voor onze wensen, duidelijke uitleg en advies, fijne en snelle... In ons vorige huis hadden we al goede ervaringen met een keuken van Superkeukens, dus nu weer hier gaan kijken. Goede service, aandacht voor onze wensen, duidelijke uitleg en advies, fijne en snelle communicatie. Onze keuken is inmiddels vakkundig geplaatst. Heel blij mee!

Rolina.Plat

Maart 2021 keuken geplaatst, waren deuren beschadigd en eilandblad. Nu een jaar later ben ik nog steeds aan het mailen om te vragen wanneer ze alles vervangen.
Laatste mail die ik gestuurd heb...
Laatste mail die ik gestuurd heb is 17 maart 2022, maar geen reactie op gehad nog.

De keukenplanner is goed in het ontwerpen van keukens.

Sneller afhandelen van nawerking.
Inlevingsvermogen, als men zelf een keuken koopt verwacht je toch ook dat alles snel en adequaat word afgehandeld!

Smit

Slechte service, na moeizame in gedeeltes installatie, boiler geeft na enige tijd kortsluiting na een hoop gezeik over verlopen garantie, een aanbieding gekregen van vervanging voor de boiler, dat... Slechte service, na moeizame in gedeeltes installatie, boiler geeft na enige tijd kortsluiting na een hoop gezeik over verlopen garantie, een aanbieding gekregen van vervanging voor de boiler, dat was een goedkope boiler van mindere kwaliteit, hiermee niet akkoord gegaan, toen een boiler+ aansluitset aangeboden gekregen, maar wel zelf ophalen en installeren voor 434 euro dezelfde boiler+ aansluitset is te koop bij bol.com voor 252,50 euro en die wordt gratis thuis gebracht!!!!!!!

Schandalige oplossingen achterwege laten.

Iris

Levering van keuken incompleet, zonder hierover vooraf te communiceren. Apparatuur te laat geleverd.
Tevens verkeerde levering (keukenblad niet afgewerkt, plint in verkeerde kleur, afgekeurde koelkastombouw).
En als kers op de taart: inleg voor besteklade is veel te groot voor de la.

Superkeukens geeft enkel aan hier zelf niets aan te kunnen doen en schuift probleem door naar fabrieken. Superkeukens geeft aan dat er geen probleem is omdat ze alles netjes oplossen. Ondertussen wacht ik nog steeds op de levering.

Al met al hoe mijn omgeving dit bedrijf noemt: niet zo super keukens

Klachten serieus nemen. Problemen oplossen. Klant tegemoet komen.

P.Smit

Op locatie in winkel goed, echter service achteraf bij behandeling problemen is de afhandeling schandalig slecht.

Andere installatie of servicebedrijf inhuren.

Kuiper

Wij kwamen bij SK kolham om ons te orienteren voor een keuken, en werden aangesproken door een verkoper, afspraak gemaakt en prima geholpen ,
goed stukje advies van verkoper Marko en later ook...
goed stukje advies van verkoper Marko en later ook Leo, echt goed meegedacht met onze wensen.
Keuken werd geleverd op afspraak en daarna super netjes gemonteerd door Klusmaestro, vakwerk !!

prijs/kwaliteit verhouding en
totaal pakket door aangesloten montage bedrijf, ontzorgt van A tot Z.

Poldervrouwtje

Gezellige sfeer met deskundig personeel

Je krijgt alle tijd om je wensen kenbaar te maken en deze worden vakkundig verwerkt in een mooi 3D ontwerp.

Jansen

Goed in gerantie op apparatuur gaat moeizaam . Uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost.

Goed meedenkend voor oplossingen . Nette montage . Complete oplevering .

Service ten opzichte van garantie of reparatie mag sneller en naar 1x bellen opgelost worden .

Regina

Goede service in winkel. Denken mee. Monteur die kwam plaatsen ook super. Er moet alleen niets stuk gaan, want dan is de service heeeeeeel stuk minder.

Denken mee

Service als iets verbeterd moet worden of stuk gaat na plaatsen.