Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

J Luteijn

Hallo, ik wil toch even wat kwijt. wij zijn vandaag bij jullie binnen gelopen in Middelburg om te kijken naar een keuken en evt een afspraak te maken. Toch heel bijzonder dat als je binnen loopt er... Hallo, ik wil toch even wat kwijt. wij zijn vandaag bij jullie binnen gelopen in Middelburg om te kijken naar een keuken en evt een afspraak te maken. Toch heel bijzonder dat als je binnen loopt er niemand te zien is en dan uiteindelijk 2 medewerkers ziet/tegenkomt die bezig zijn met klanten maar te bedonderd zijn om ook maar even een Goedemiddag te zeggen of ook maar iets van we zien u we hebben het nu te druk maakt u een afspraak gewoon helemaal niks. om je rot te schamen, heel bijzonder. maar helaas voor jullie. ik zou deze feedback toch wel ten harte nemen want het kost je klanten.

Ron Verdonk

Dikke onvoldoende voor nakomen garantie

W.Krops

Ik heb deze week mijn keuken zelf geplaatst en deze was helemaal compleet en keurig in orde. Ik ben zeer tevreden!

Gert-Jan van Es

Tijdens de verkoop goed geïnformeerd, maar bij afhandeling gebreken zeer matige communicatie tot geen communicatie. Is echt zwaar onder de maat. Dat is toch jammer, want dat drukt het eerder... Tijdens de verkoop goed geïnformeerd, maar bij afhandeling gebreken zeer matige communicatie tot geen communicatie. Is echt zwaar onder de maat. Dat is toch jammer, want dat drukt het eerder positieve gevoel!

Beter informeren bij afwerken gebreken

Wit

Heel vervelend 9 weken op de afwerking te wachten

Advies

Betere klantenservice

Wit

Keuken kopen ging goed op tijd bezorgd,:rest is niks ontbraken dingen waar je weken op moet wachten , als het er is kan je weer wachten omdat monteur of niet kan of afbeld ik niet d hoop dat hij... Keuken kopen ging goed op tijd bezorgd,:rest is niks ontbraken dingen waar je weken op moet wachten , als het er is kan je weer wachten omdat monteur of niet kan of afbeld ik niet d hoop dat hij morgen wel komt , nooit meer een keuken van dit bedrijf

In ieder geval iedereen advies gehad rest service is niks

Betere service

Hilbert

We kochten hier een prachtige keuken en kozen er voor om zelf te plaatsen. Door een fout in de berekening (de schuld ligt ergens tussen de bouwer en mijzelf in) kwamen we tijdens het plaatsen een... We kochten hier een prachtige keuken en kozen er voor om zelf te plaatsen. Door een fout in de berekening (de schuld ligt ergens tussen de bouwer en mijzelf in) kwamen we tijdens het plaatsen een stukje muur tekort. Groot probleem! Er werd echter flink mee gedacht door 'onze man' bij Superkeukens zodat we uiteindelijk een heerlijke, unieke keuken hebben. Bedankt hiervoor!

Groet, Hilbert

Men neem de tijd voor je en denkt mee.

Mijn tip is om het 'denken in oplossingen' bij alle collega's uit te rollen (zover dit nog niet het geval is).

Frank

Zeer kundig en zeer vriendelijk geholpen door Diona, zijn heeft een zeer goed overzicht van wat er wel en niet kan en komt met ideeën. Het leveren van de keuken is perfect gegaan alles was compleet.... Zeer kundig en zeer vriendelijk geholpen door Diona, zijn heeft een zeer goed overzicht van wat er wel en niet kan en komt met ideeën. Het leveren van de keuken is perfect gegaan alles was compleet. De keuken is gezet door Danny die zeer professioneel en secuur te werk is gegaan met als resultaat een super keuken. Kortom...een grote blij. Frank

Verkoop adviezen en het zetten van de keuken

Nvt

Richard

Goed geholpen, maar daar is ook alles mee gezegd. Keuken is gekeverd volgens afspraak, maar er zijn wel een paar grote fouten door de adviseur gemaakt. Keukenblad aansluiting verkeert om, spoelbak... Goed geholpen, maar daar is ook alles mee gezegd. Keuken is gekeverd volgens afspraak, maar er zijn wel een paar grote fouten door de adviseur gemaakt. Keukenblad aansluiting verkeert om, spoelbak te groot voor kastje (2mm ruimte) over met inzagen, dus eigenlijk geen ruimte om de bak goed te installeren, maar ja gat al gezaagd. Belde met klantenservice, antwoord ga het vragen aan de monteur. Het antwoord wat ik daarna kreeg sloeg echt helemaal nergens op “komt wel eens voor, maar dan maken we zelf een nieuwe keukenblad aansluiting” en daar kon ik het mee dien. Wat een .......

Verkopen

Services, toegeven fouten en fouten/vergissingen oplossen.

Caroline

Erg fijne ervaring met Superkeukens Middelburg.
Erg fijne ervaring met Superkeukens Middelburg.
Geadviseerd en geholpen door Roy die met ons meedacht en waardoor wij uitkwamen bij onze droomkeuken! En deze kon al binnen 6 weken geleverd en gemonteerd worden! Afspraken zijn allemaal netjes nagekomen en bij vragen kregen we snel een reactie terug.
De keuken is gemonteerd door Roland en daarover ook alleen maar lof.
Kortom, wij zijn zeer tevreden en raden Superkeukens Middelburg dan ook zeker aan!

Meedenken, eerlijke en duidelijke prijs.