Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

D

Wat een amateurs zeg bij sk Uden. Keukenplan was snel getekend en de keuken was snel samen gesteld. In eerste instantie na bij menig concurrent te zijn geweest dachten we tevreden te zijn. Geen... Wat een amateurs zeg bij sk Uden. Keukenplan was snel getekend en de keuken was snel samen gesteld. In eerste instantie na bij menig concurrent te zijn geweest dachten we tevreden te zijn. Geen gepush of enige vorm van druk.

Toen kwam de eerste monteur om de keuken in te meten en te kijken of er nog aanpassingen gedaan diende te worden door ons, Nee hoor alles is in orde.

De dag van de plaatsing kwam een andere monteur, oostblokker samen met zijn vader die geen woord Nederlands sprak. Toen ons fornuis geplaatst ging worden begon het eerste gezeik al. Het stopcontact moest lager geplaatst worden anders kon het fornuis er niet in. Dit ging wel kosten met zich meebrengen en ik moest zelf onderdelen gaan kopen bij de bouwmarkt. En het ging ons 80 euro kosten anders ging hij naar huis.
Al met al maar hieraan voldaan omdat we anders geen keuken hadden.
Nu bleken er 3 panelen beschadigd te zijn en de ombouw van de koel/vriescombinatie en dit zou op het afleverformulier genoteerd worden.
In de vaatwasser zaten een paar vaatwasblokjes die we erbij kregen had ik zelf gezien.
Nadat de monteur vertrokken was hebben wij de gehele keuken grondig schoongemaakt.

Wat blijkt tot onze grote verbazing, dat de monteur gewoon de vaatwasblokjes gejat heeft. Is toch G*D niet normaal.

Tevens bleek er nog een beschadiging te zitten in het aanrechtblad.

Nu begint het echte gezeik, de keuken is begin november geplaatst, na wekelijk zeiken bij sk is er eindelijk een monteur gekomen die het blad gerepareerd heeft, dit heeft hij overigens keurig gedaan.

Begin februari telefoon van de planner van een monteur dat hij 2 panelen wilt komen vervangen op dag en datum. Wij vermeld dat het 3 panelen en een ombouwkast zijn, hier wist hij niets vanaf en ging overleggen met sk. Daarop gezegd dat hij alleen kan komen als hij alles komt vervangen.

Tot de dag van vandaag 28 april 2021 nog steeds geen gehoor van sk om de beschadigde panelen te komen vervangen. Als je belt, wordt je altijd terug gebeld zeggen ze. Ik vraag met af door wie want we zijn nog nooit teruggebeld.

Echt wat een waardeloos bedrijf, stelletje amateurs zijn het.

MENSEN DENK NA VOORDAT JE MET SK IN ZEE GAAT!!!!

Alles

Dhr. Neijmann

Uitstekend geholpen en geadviseerd in de showroom. We hebben geen noemenswaardige problemen ervaren bij de installatie.

De verkoper was voortreffelijk; voorkomend, kundig en uiterst behulpzaam.

Fleur

Super service!

Geweldige service en voor een ieder wat wils. Ruime keuze voor ieder budget.

Ga zo door!

Danny en Ingrid

Goed luisterende verkoper Dyon, hij begreep wat we wilden en met hem kwamen we tot een mooie keuken. Zijn collega Martijn heeft wat meegekeken en ook goed geadviseerd. Fijne gasten!!

Luisteren goed naar wat je wil en zoeken uit of dat mogelijk is, ook kwamen ze met ideeën, heel fijn geholpen!!

L Quirion

Super goede ervaring

Super goed geholpen en denken heel goed met je mee Komen met goede oplossingen en voorbeelden

John & Jane Doe

Geen keuken gekocht maar ontzettend fijn geholpen door door Dyon in Cruquius. Hele vriendelijk en vooral geduldige verkoper. Niet opdringerig en vond geen vraag te veel. Erg prettig! Als hij iets... Geen keuken gekocht maar ontzettend fijn geholpen door door Dyon in Cruquius. Hele vriendelijk en vooral geduldige verkoper. Niet opdringerig en vond geen vraag te veel. Erg prettig! Als hij iets niet wist zocht hij het gelijk uit. De offerte gelijk meegekregen en ook na het bezoek binnen een paar uur al antwoord op onze vragen.

Geduldig, vriendelijk, professioneel

Geen goederen en diensten aanbieden in de showroom als deze niet geleverd en uitgevoerd kunnen worden (vaatwasser front en VR-bril)

C.R. dePruyssenaere de la Woestijne

Heel goed , meedenkend , deskundig maar niet opdringend advies. Ben superblij met deze superkeuken.

vriendelijk en duidelijk advies. Goed product .

T. B.

Heel goed geholpen. En mee gedacht door medewerker.
Ook de plaatsing van de keuken is heel netjes gedaan. We zijn heel tevreden over Superkeukens.

Meedenken met de klant. Plaatsing keuken keurig gedaan. Monteur was zeer nette werker.

Familie Pawiro uit Almere

Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken van Superkeukens! Het is in werkelijkheid veel mooier dan wat we hebben durven dromen. Vanaf onze 1e afspraak bij Rob de Vries hadden wij het gevoel dat hij... Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken van Superkeukens! Het is in werkelijkheid veel mooier dan wat we hebben durven dromen. Vanaf onze 1e afspraak bij Rob de Vries hadden wij het gevoel dat hij onze wensen volkomen begreep en dat zagen wij terug in het ontwerp dat hij voor ons maakte. Wij wilden graag een open keuken en bijbehorende grote hoge kast met daarin een nis, die voor genoeg opbergruimte zou moeten zorgen. Deze kast zou voor een deel in de keuken staan en ook deels in de woonkamer. Best een lastige klus, want hierdoor zou de keuken in zijn totaliteit dus ook de sfeer van de woonkamer bepalen. Er moest dus een keuken worden gecreëerd die behalve goed functioneert ook tegelijkertijd perfect moet passen bij onze woonkamer. Vanaf het begin wisten wij dat het een donkere blauwe keuken moet worden met marmerenlook werkblad. En om wat warmte te creëren heeft Rob geadviseerd hout erbij te doen. En ja hoor.... dat heeft zeker goed uitgepakt, want alles klopte gewoon. Vervolgens nog de nodige apparaten uitgekozen en voilá, onze droomkeuken was gerealiseerd! Gelijk erna is de keuken besteld en na 3 maanden werd het door zeer vakkundige monteurs van Nivedo geplaatst. En nu staat een prachtige keuken in onze pas gekochte huis en staan we dagelijks met volle teugen ervan te genieten.

Filia en Elles Pawiro uit Almere

Heel vakkundig en denkt vooral mee.

Meer apparaten van diverse merken ook los in de showroom plaatsen.

Renate

Slechte montage en service

Luisteren naar de klanten en hier ook iets mee doen. Daarnaast betere monteurs inhuren.