Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Gestel

Persoonlijke benadering. Meedenken over oplossingen. Geven voldoende overdenk-tijd. Geen 'nu beslissen want morgen duurder' mentaliteit.

Hoos

Wij zijn zeer tevreden over de hulp en het aanbeveling en het samenstellen van de keuken.

Sweeris

Vriendelijk personeel er werd niet gepushed afspraken werden nagekomen . Snelle vakkundige montage erwerd meegedacht m.b.t. wensen van ons.

Fantastische winkel en service. Er wordt goed meegedacht. Aanpassingen tussen koop en levering worden gemakkelijk ingevoegd. Hier is de klant echt koning. Wij zijn super blij met onze keuken!

Gewoon duidelijk afspraken maken

Münzer

Voor ons een verkoper die bij ons paste. Niet opdringerig, maar wel goede tips om evt aan te passen of over na te denken. Gisteren is de keuken geplaatst. Mooi afgewerkt. De jongens die hem... Voor ons een verkoper die bij ons paste. Niet opdringerig, maar wel goede tips om evt aan te passen of over na te denken. Gisteren is de keuken geplaatst. Mooi afgewerkt. De jongens die hem geplaatst hebben waren gedreven om hem zo perfect mogelijk af te leveren. Uitermate tevreden.

Super( keuken) afgeleverd. Gedreven bij montage.

Karton ook graag mee nemen.

Bert

Gewoon zoals het hoort

Afspraken

Verdaas

Goed geholpen, denken mee

Os

Niet veel opgekeken, geen mening over.

Vooral het deskundige advies geeft vertrouwen. Keuken ziet er prachtig uit zoals afgesproken.