Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Silvia en Wim Tijhuis/Slagter

Prima, netjes, correct en professioneel geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe keuken door Elke........een paar keer bij haar in de showroom van superkeukens geweest om alles volgens onze wensen... Prima, netjes, correct en professioneel geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe keuken door Elke........een paar keer bij haar in de showroom van superkeukens geweest om alles volgens onze wensen te bespreken. Uitstekend gedaan!!
Plaatsing van onze nieuwe keuken is helaas niet naar wens gegaan, er ging veel mis door het gekozen montagebedrijf van superkeukens........ maar daarin tegen alles gelijk die week daarop weer supersnel, mooi en goed opgelost door Harry en Ronald van superkeukens.
En gisteren was het dan eindelijk zover, na 10 weken wachten werd onze nieuwe keuken gedemonteerd en opnieuw weer opgebouwd door Harry en Simon..........supervakwerk geleverd door beide mannen, de keuken ziet er top uit!!
We zijn uiterst tevreden over superkeukens hoe het allemaal is afgehandeld!!??

KV

Goed meedenkende adviseur (Peter vestiging Beuningen)

Rustig en goede uitleg over de mogelijkheden van opstellingen van onze keuken gehad. Niet opdringerig, goed meedenkend en geeft eerlijk zijn mening.

JL

Super blij zijn wij met onze keuken van Superkeukens Tiel. We zijn erg goed en professioneel geholpen door Marc. Niets was te veel. We zijn blij met alle keuzes die wij hebben gemaakt. De keuken is... Super blij zijn wij met onze keuken van Superkeukens Tiel. We zijn erg goed en professioneel geholpen door Marc. Niets was te veel. We zijn blij met alle keuzes die wij hebben gemaakt. De keuken is geplaatst door Frank Kersten. Een echte vakman!!!

Goed en professioneel advies

G Sloot

Heel erg fijn bedrijf ...Rustige verkoper niet opdringerig en deelde goede adviezen voor onze keuken ....TOP. Bedrijf ....Alles goed verzorgd.....Bedankt ..........

Correct bedrijf en als je nog vragen na het bestellen van de keuken altijd een luisterend oor ....

EEn bekende

In woord k#t

geen enkele

Communicatie en oplossen van problemen kennen ze niet

Fliers

Super, klantvriendelijk, goede keukenzetters.

Vanaf het begin tot het eind super geholpen en de keuken keurig afgeleverd en geĆÆnstalleerd.

M Verstegen

Ondanks enige hobbels is het toch ronduit goed en mooi geworden !

Communicatie

Fam. IJben

Deskundig advies, prettig onderhoud met medewerksters en monteur en zeer goede service.

Meedenken met wensen

Geen.

jeroen van den biggelaar

Na vele malen bellen over problemen met combimagnetron, waarbij beloofd werd terug te bellen geen enkele reactie

afspraken nakomen, ook bij klachten