Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Er is voldoende keus in elke prijsklasse.

Er werd ruim voldoende tijd voor ons gemaakt, meegedacht met onze situatie en wensen. Geen opdringerige verkoop (groot pluspunt ten opzichte van een aantal concurrenten in dit prijssegment) en goede... Er werd ruim voldoende tijd voor ons gemaakt, meegedacht met onze situatie en wensen. Geen opdringerige verkoop (groot pluspunt ten opzichte van een aantal concurrenten in dit prijssegment) en goede nazorg.

Lijkt me niet handig op dit moment ik heb nog niks gehoord over de problemen

Verhoeven

Prima geregeld van koop tot plaatsen!

H.Arends

Superkeukens is SUPER

Service

Henry van Dorp

Het aanschaffen en bespreken van de keuken ging echt fantastisch, helaas zijn er na 1,5 jaar gebreken aan de apparaten.. Gebarsten kookplaat en vocht in het glas van de combioven..
Helaas is...
Helaas is superkeukens in dit geval niet echt behulpzaam.. Kookplaat moet maar op verzekering omdat de fabrikant het niet wil vergoeden, (BEOORDEELD VANUIT FOTO'S) en de oven moet ik zelf maar ff uit elkaar schroeven..... JAMMER...

Luisterend en goed meedenkend( bij uitzoeken dan he)

Communicatie bij Superkeukens Huissen is erg slecht. Dat was twee jaar geleden bij de aanschaf van onze keuken zo en nu bij de aanschaf van een extra kast en ladeblok. Wat ging er dit keer mis:... Communicatie bij Superkeukens Huissen is erg slecht. Dat was twee jaar geleden bij de aanschaf van onze keuken zo en nu bij de aanschaf van een extra kast en ladeblok. Wat ging er dit keer mis: Vertraging van levering wordt niet gemeld (moest ik zelf tot twee keer toe achter komen doordat ik ging bellen) en op afgesproken ophaaldag staat alles nog niet klaar.

Reactie Superkeukens:

Beste heer, mevrouw,
Wij zouden graag contact met u opnemen. Wij ontvangen dan graag uw naam en telefoonnummer. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Superkeukens

De keuken is nog niet in gebruik genomen dus ik weet ook nog niet of alles werkt (is natuurlijk wel heel even aan en uit geweest; maar dat was het) Wachten is op verdere installatie !!!

Gramser

Dat wil ik niet doen want de ervaring met jullie is slecht.