Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Vermeulen

Goede service en mooie producten. Nazorg kan beter, maar over het algemeen goede service!

Heidi Driessen

De verkoper van Superkeukens (Sjoerd Uffen van Superkeukens Amersfoort) heeft goed naar onze wensen geluisterd. Onze wensen heeft hij vertaald naar een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing... De verkoper van Superkeukens (Sjoerd Uffen van Superkeukens Amersfoort) heeft goed naar onze wensen geluisterd. Onze wensen heeft hij vertaald naar een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing van de keuken was de communicatie vanuit Superkeukens perfect. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken die aan al onze wensen voldoet.

Deskundige verkoper en zeer correcte communicatie.

We hebben een zeer mooie keuken gekregen na het inbouwen door een hele goede vakman, medewerkers op kantoor moet je wel wat vaker achteraan zitten

P. De Slegte

Eindelijk onze blauwe keuken gevonden bij Maron.
Inmiddels is hij volop in bedrijf.
Eindelijk onze blauwe keuken gevonden bij Maron.
Inmiddels is hij volop in bedrijf.
Zeer tevreden over de keuken en over de verkoper, die ondanks de “corona calamiteiten “ bij de fabriek alles soepel heeft laten verlopen.
Montage zelf gedaan, en was plezierig verrast hoe alles paste en geleverd was. TOP!!

Braam

In het 1e blokje heb ik al een stukje geschreven. Peter Helders, Joey en de montagekosten Niel hebben ervoor gezorgd dat ik hèél blij ben met mijn aankoop. Het is nog even wachten op de spullen die... In het 1e blokje heb ik al een stukje geschreven. Peter Helders, Joey en de montagekosten Niel hebben ervoor gezorgd dat ik hèél blij ben met mijn aankoop. Het is nog even wachten op de spullen die vervangen gaan worden. Niel heeft dat doorgegeven. Wanneer dat aan de orde is.......ik wacht af. Hopelijk ronden jullie dit snel af.

Jansen

Wij zijn goed geholpen en er werd ook de tijd voor genomen om alles goed te over legen

Sander van Turenhout

Voor onze nieuwbouw woning zijn we bij Superkeukens geweest. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de aanschaf van de keuken. De levering en plaatsing uitstekend verlopen, bij een aanschaf van... Voor onze nieuwbouw woning zijn we bij Superkeukens geweest. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de aanschaf van de keuken. De levering en plaatsing uitstekend verlopen, bij een aanschaf van een volgende keuken komen we hier zeker terug.

Luisteren goed naar de wensen van de klant welke ze ook goed kunnen vertalen naar een droomkeuken.

Gattinger

Onze Monteur was heel goed en Precies, maar min.punt..TIJD..8 uur afspreken Kwart voor 10 opkomem dagen..??

Van goolen

Rian staat voor haar werk heel prettig en goed zo als zij dit uitlegt en laat zien wat het eind resultaat is, een aanbeveling voor Iedereen die aan een nieuwe keuken toe is.

Duidelijke uitleg

Slabbers

Top advies, nauwkeurig, en goede nazorg, en uiteraard een prachtige keuken.

we kregen een compleet aanbod zonder zorgen, en dat is in praktijk gebleken.