Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Uden

Na ruim half jaar keuken nog niet in orde

Kevin McNamee

Super Disaster

Avoid

Supply a kitchen

Laurens

In december heeft Superkeukens bij ons een keuken gemonteerd. In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan op wat afwerkingsfoutjes na, maar toen we de keuken gingen gebruiken bleek de... In december heeft Superkeukens bij ons een keuken gemonteerd. In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan op wat afwerkingsfoutjes na, maar toen we de keuken gingen gebruiken bleek de afzuigkap niets af te zuigen. Oorzaak: de buis zat los. Monteur wederom gekomen om de buis vast te maken. Probleem 2: de afzuigkap maakt heel veel herrie. Superkeukens gebeld en die stuurde mij door naar de leverancier Electrolux. Electrolux langs en die vonden dat er niks geks was, dit terwijl de afzuigkap 90 decibel op de zachtste stand produceerde waar 54 decibel volgens de handleiding is toegestaan. Wel keken ze ook even naar de buis. Wat bleek: dit had een harde buis moeten zijn in plaats van een flexibele en bovendien zat er een knik in de flexibele buis waardoor de afzuigkracht gering was. Inmiddels is bijna mei en zijn we 5 maanden verder, Superkeukens zegt dat de monteur in juli langs kan komen. Of daarmee de herrie weg is? Ik betwijfel het. Superkeukens wijst continu naar de (ZZP) monteur of Electrolux, terwijl ik toch echt mijn keuken en montage bij hun heb afgenomen. Ik word er knettergek van. Ik ben al die tijd vriendelijk gebleven maar de maat is nu echt vol. Heel jammer, want de keuken is verder hartstikke mooi.

Gulden Kaya

Super klantgericht en oplossend! Heel blij met hun service! Ze reageren snel en hebben mij altijd een oplossing aangeboden. Fantastisch!

Gilian van de Ven

Winkel prettig, levering goed, monteur minder prettig

Afspraken nagekomen. Product voldoet aan de afspraak.

Bereikbaarheid soms lastig. De monteur was wel vakbekwaam, maar heb ik toch zeker op een leugen of 14 kunnen betrappen in die paar dagen dat hij bij ons was.

PatVer

Prettig

Goed advies en prettig in de omgang

Er is altijd ruimte om te verbeteren, maar kan ze momenteel even niet bedenken.

Eijgenberger

In augustus 2021 onze keuken besteld.
We hadden al een idee wat we graag wilden, en zijn samen met Marc gekomen tot een prachtig eindresultaat!
Begin december werd de keuken geplaatst. In augustus 2021 onze keuken besteld.
Begin december werd de keuken geplaatst.
We zijn er hartstikke blij mee!
Elke dag genieten wij van de prachtige en praktische keuken met veel opbergruimte!

Deskundig advies, en meedenkend.

Christine

April 2021 keuken besteld, in augustus geleverd maar afmetingen van het bar deel klopte niet en een lade sluit niet goed. In oktober gebeld hoe het stond met de levering maar waren de nieuwe bar... April 2021 keuken besteld, in augustus geleverd maar afmetingen van het bar deel klopte niet en een lade sluit niet goed. In oktober gebeld hoe het stond met de levering maar waren de nieuwe bar vergeten te bestellen. In januari eindelijk het bar deel geleverd maar lade kon nog steeds niet gerepareerd worden. Afgelopen week bericht gekregen dat de nieuwe lade is binnengekomen maar dat ze deze pas in september (!!) 2022 kunnen installeren. Ruim een jaar na bestellen is onze keuken nog steeds incompleet. Vanuit Superkeukens komt ook geen tegemoetkoming of oplossing.

D. Haszing

Wij zijn heel erg tevreden over de hulp die wij ontvangen hebben van SuperKeukens in Helmond door Almondo.
De installatiemonteur Ad heeft uitstekend werk geleverd, geen haastwerk en nam alle tijd om alles netjes af te werken.
Wij hebben een keuken besteld voor mijn moeder, maar als wij zelf nog aan een nieuwe keuken toe zijn zullen wij zeker naar SuperKeukens gaan en zullen ook specifiek vragen naar Ad als installatiemonteur.

Alle tijd voor de voorbereidingen, maar ook voor de plaatsing.
Geen gedoe over allerlei zaken maar gewoon helder en duidelijk.

nvt

H.J. Foppen

Wij zijn zeer tevreden over zowel de zeer'professionele'hulp van Kelly bij het samenstellen van de keuken als wel de installatie door een zeer deskundige installatiemonteur Martijn!

In alle opzichten zeer deskundig en behulpzaam.

nvt