Kwaliteit
Prijs
7.9/10

Erik

Geweldige keuken, belabberde service

De keuken is na jaren nog steeds mooi en naar onze zin

Een defecte scharnier is na 3 x bellen en 4 mails na 3 maanden nog niet gerepareerd. Het service proces is ronduit slecht.

Prettig ontvangen en goed op weg geholpen om mijn droomkeuken samen te stellen.

Zeer betrokken, communicatie, service ook na de verkoop.

service ophaalpunt kan beter.

N.N. Putters

Slecht, na 8 maanden onstaan er bobbels op de keukendeuren. Eerst 1 deur en later nog 1. Contact opgenomen met de verkoper en het is mogelijk de deuren te laten vervangen op eigen kosten, geen... Slecht, na 8 maanden onstaan er bobbels op de keukendeuren. Eerst 1 deur en later nog 1. Contact opgenomen met de verkoper en het is mogelijk de deuren te laten vervangen op eigen kosten, geen garantie of service mogelijk. Ook erg bijzonder om dit vast te stellen op basis van foto's. Zal mij dus tot mijn rechtsbijstand moeten wenden want ik kan wel nieuwe kopen maar de kans is dat er meer deuren dit gaan vertonen of na 8 maanden weer het probleem hebben, helaas.

Goed verkoopverhaal

klachtafhandeling

Ria Hergaarden

Superkeukens doet zijn naam eer aan. Super service!!

Gosselink

We wilden verlichting onder de kastjes. Deze waren niet in voorraad en moesten nageleverd worden. Dat heeft enige tijd geduurd. Ongeveer 1 maand. De plaatsing van deze verlichting is keurig... We wilden verlichting onder de kastjes. Deze waren niet in voorraad en moesten nageleverd worden. Dat heeft enige tijd geduurd. Ongeveer 1 maand. De plaatsing van deze verlichting is keurig afgehandeld door de monteur. Het 2-de kleine wasbakje heeft een wat vreemde techniek om het water te laten weglopen. 2 keer draaien aan het kleine vierkante vierkantje en dezelfde dag was de werking al stuk. De monteur heeft dit gerepareerd met een nieuwe aansluiting. Een waardeloze techniek die we niet meer durven te gebruiken. Bang dat ie weer stuk gaat. Om het water weg te laten lopen doen we de afsluiter met de hand omhoog. Dit lijkt allemaal negatief maar de keuken ziet er verder prachtig uit en we zijn er blij mee. De buurt hebben we gisteravond uitgenodigd om kennis te maken, die vonden de keuken ook mooi.

Yvette Breugom

Super fijn en goed geholpen door Jeroen in Wateringen. Weet duidelijk waar hij het over heeft. Goeie ideeen en super vriendelijk. Prijs ook top dus geen behoefte meer om verder te shoppen of ergens... Super fijn en goed geholpen door Jeroen in Wateringen. Weet duidelijk waar hij het over heeft. Goeie ideeen en super vriendelijk. Prijs ook top dus geen behoefte meer om verder te shoppen of ergens anders te gaan onderhandelen.

Denken goed mee en duidelijk veel ervaring.

Prijzen specificatie per artikel

Ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van de keuken.

Klant vriendelijkheid, meedenken

Ik ben geweldig goed geholpen met het uitzoeken van een keuken in filiaal Utrecht. Personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Niet opdringerig en netto prijzen. Al met al een positieve ervaring!... Ik ben geweldig goed geholpen met het uitzoeken van een keuken in filiaal Utrecht. Personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Niet opdringerig en netto prijzen. Al met al een positieve ervaring! Aanrader!

Luisteren en niet opdringerig

Niks

Kwalitatief slecht geleverde keuken

In de winkel goed geholpen

Toen de keuken werd geleverd was het keukenblad lelijk afgewerkt. Dit hebben wij zelf ivm de tijd toch gemonteerd waarna het helaas verergerde. De goede service aan de telefoon was ver te zoeken.... Toen de keuken werd geleverd was het keukenblad lelijk afgewerkt. Dit hebben wij zelf ivm de tijd toch gemonteerd waarna het helaas verergerde. De goede service aan de telefoon was ver te zoeken. Wij hebben niets van het blad vergoed gekregen en volledig voor eigen kosten een nieuwe moeten aanschaffen.