Kwaliteit

Slecht

Sluiten

Harold en Ellen Coppens

Superkeukens = SUPER!

Verkoper had alle tijd om samen met ons de uitgebreide keuken uit te zoeken, geen ‘gladde’ praatjes maar meedenkend en adviserend.

beckemeier

Valse beloftes !. Het verkopen van de keuken en beloftes maken dat het allemaal prima gaat verlopen en als er problemen zijn dat deze netjes opgelost gaan worden is bovengemiddeld. De realiteit... Valse beloftes !. Het verkopen van de keuken en beloftes maken dat het allemaal prima gaat verlopen en als er problemen zijn dat deze netjes opgelost gaan worden is bovengemiddeld. De realiteit is anders. Problemen worden zoveel mogelijk geschoven op de klant, en deze dient het dan ook zelf op te lossen. Daar sta je dan ook echt op te wachten bij een nieuwe keuken.

afwimpelen van problemen

bekwamere mensen in dienst nemen

C. Steketee

Alle lof voor Roy van Superkeukens Middelburg! Door het goede advies, het meedenken en het vlotte contact tussen het moment van bestellen en afleveren van onze keukens. Een hele fijne ervaring!

Deskundig, vriendelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding

Melahat Yaldiz

Veel gebreken

Blijf in contact met klant, Hou je aan je afspraken en zoek naar een juiste oplossingen.

superkeuekens almere

Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een... Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit?

reageren goed op mail

betere afhandeling bij problemen . Zoals je de keuken koopt, zo netjes hoort ook de afhandeling te zijn. Echter komt superkeukens meteen in de verdediging imet natuurlijk een oplossing die alweer... betere afhandeling bij problemen . Zoals je de keuken koopt, zo netjes hoort ook de afhandeling te zijn. Echter komt superkeukens meteen in de verdediging imet natuurlijk een oplossing die alweer extra betaald dient te worden. We kregen wel 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen!!!

Keuken kampioen

Mooie keuken en goed gezet door de Zzp,er. Jammer dat ze geen prijzen geven per onderdeel.

Weet ik niet

Kosten per product. Had hier geen inzicht in. De keuken wordt vrijdag geleverd en zat het hele weekend in de rotzooi. Ik woon klein dus het was een ramp.

Mulder

Alles is goed en komen alle afspraken na. Zeer goeie service en vriendelijke mensen.

jan buis

Heel fijn geholpen