Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Familie Vos

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Wij zijn goed geholpen in de showroom, maar de communicatie vanuit Superkeukens had wel beter gekund.. Bij levering, dat door een ander bedrijf wordt... Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Wij zijn goed geholpen in de showroom, maar de communicatie vanuit Superkeukens had wel beter gekund.. Bij levering, dat door een ander bedrijf wordt gedaan, werd geconstateerd dat de vaatwasser ontbrak. Vanuit Superkeukens waren we hier niet van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk zelf vanuit eigen initiatief heel vaak gebeld hoe het ervoor stond met de levering van de vaatwasser, maar vanuit Superkeukens zelf werden we niet op de hoogte gehouden. Erg zonde van de kwaliteit van de service! Nog een aantal onderdelen moeten vervangen worden i.v.m. kleine beschadigingen. Hopelijk loopt deze nalevering beter dan bij de vaatwasser het geval was.

Vincent bij Superkeukens Amersfoort heeft ons goed geholpen bij het zoeken naar een keuken. Mooi ontwerp gemaakt en nam hiervoor de tijd.

Communicatie naar de klant toe. Dit was wel teleurstellend.

CAMG Smits

Ruim 2 jaar geleden kochten mijn buurman en ik tegelijkertijd een " Superkeuken" in Almere, waar we tot voor kort zeer tevreden waren. Echter: bij beiden braken/scheurden de vrieslades. " Gelukkig"... Ruim 2 jaar geleden kochten mijn buurman en ik tegelijkertijd een " Superkeuken" in Almere, waar we tot voor kort zeer tevreden waren. Echter: bij beiden braken/scheurden de vrieslades. " Gelukkig" waren wij in de
gelukkige omstandigheid (volgens de service-afdeling- Dhr Boots) dat we 5 jaar garantie hebben op "defecten" , en werden we verzocht om contact op te nemen met de fabrikant. Tot onze verbazing bleek dat er slechts 1/2 jaar garantie geldt op onderdelen. Een feit waarvan Superkeukens niet op de hoogte is/was. De reactie was dat we dan maar nieuwe onderdelen bij de fabrikant moesten bestellen! (€90,- pp)
Wij zijn na deze ervaring zeer teleurgesteld in de service/nazorg en zijn van mening dat wij mbt de garantie niet juist geïnformeerd zijn bij aankoop!! Superteleurgesteld in Superkeukens!!!

Aftersales/ onduidelijke garantievoorwaarden

SuperKeukens Almere

Super!

Er wordt goed advies gegeven en er wordt door Rian Vingerhoets goed meegedacht en gekeken om een goede keuze ta maken uit verschillende opties.

In mijn beleving was de kleur van het frontje lichter maar dat komt door de lichtinval in huis. Dat was even wennen.

Mark Leijten

Na twee mails te hebben ontvangen dat onze keuken binnen was en gemonteerd kon gaan worden bleek achteraf toch dat niet alles geleverd was. Hierdoor zitten we nu al bijna 2 weken met een keuken die... Na twee mails te hebben ontvangen dat onze keuken binnen was en gemonteerd kon gaan worden bleek achteraf toch dat niet alles geleverd was. Hierdoor zitten we nu al bijna 2 weken met een keuken die op diverse punten niet volledig is. Informatie en communicatie vanuit Superkeukens is ronduit slecht. Er is slechts 1 persoon aanwezig op kantoor bij Superkeukens en deze dient alles af te handelen. Ervaring met Superkeukens Tilburg is gewoon slecht

Duidelijke en goed communicatie en informatie

Fam. Koops

Nog steeds heel blij met onze keuken van superkeukens Assen. Fijn geholpen door Robbert. Adviseren en laten je rustig je keuze maken. Heel wat stalen opgehaald en weer teruggebracht. Was allemaal... Nog steeds heel blij met onze keuken van superkeukens Assen. Fijn geholpen door Robbert. Adviseren en laten je rustig je keuze maken. Heel wat stalen opgehaald en weer teruggebracht. Was allemaal geen probleem. Keuken keurig geleverd en netjes geinstalleerd door db montage!

Eerlijk advies. Klantvriendelijk.

Fam Hoek

Superkeuken capelle aan den ijssel geweldige zaak en personeel prima en fijn geholpen

Mee denken en spullen op tijd leveren

Mathijs

Bizar: Door een fout in communicatie tussen SuperKeukens en de fabrikant van de kasten is onze keuken nooit in productie genomen. We zijn hier gelukkig zelf tijdig achter gekomen omdat er in de week... Bizar: Door een fout in communicatie tussen SuperKeukens en de fabrikant van de kasten is onze keuken nooit in productie genomen. We zijn hier gelukkig zelf tijdig achter gekomen omdat er in de week van de geplande levering geen contact met ons werd opgenomen. Vanaf dat moment totaal geen communicatie met ons vanuit SuperKeukens. Na een uiteindelijke levering bleek helaas niet alles aanwezig. Keuken gelukkig wel gemonteerd. Inmiddels meerdere keren verzocht om een update te krijgen over de status van de levering ontbrekende spullen (het is 2 maanden geleden) ik krijg helemaal geen reactie via mail.

Trudie Van Rooijen

Het is allemaal super verlopen!

Professioneel, netheid, kwaliteit! Monteur was ook een vakman.

Bevers

Super service Den- Bosch bij Roland. Maakt dat de keuken perfect wordt hoe je hem wilt! 3 keukens bij hem gekocht en mochten wij een 4de ooit nodig hebben dan zeker weer bij Roland in Den-Bosch

Service, vriendelijk, meedenken, alles wordt gedaan wat mogelijk is.

M. Kros

Hele fijne begeleiding in Beuningen!

Jeremy nam alle tijd om mee te denken en ben antwoorden te vinden op onze wensen die niet standaard waren.

Ik ben niets tegen gekomen.