Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

Bij binnenkomst van de winkel gaf ons al een goed gevoel zeer vriendelijk en niet opdringend. We zijn zelf nog een keer terug gekomen om dat we nog een wat vragen hadden voor dat we de keuken wilde... Bij binnenkomst van de winkel gaf ons al een goed gevoel zeer vriendelijk en niet opdringend. We zijn zelf nog een keer terug gekomen om dat we nog een wat vragen hadden voor dat we de keuken wilde bestellen. Ze namen echt de tijd voor ons daar is niks op aan te merken maar de levering keuken viel ons erg tegen we hebben er zelf voor gekozen om de keuken zelf te monteren. Zo heeft het erg lang geduurd voor dat er een afspraak gemaakt kon worden over de datum van levering. De datum van de levering was nog niet bekent. Bel je voor eenafspraak krijg je te horen dat hun de planning nog niet klaar hadden geen goed tijdsbestek van datum en tijd afspraken zo heb je per telefoon afgesproken dat ze in begin de middag leveren en krijg per mail een andere bevesing van einde middag op de dag van levering wordt je door de shouver op geselt of ze eerder konden komen dan volgens afspraak. Bij levering ging het al mis ze zetten je keuken in dozen neer maar uitpakken en controleren of er geen beschavingen waren deden ze niet wij zagen al dat de dozen aan de buitenkant beschadicht waren met het transport van fabriek tot levering keuken Bij de klant. Met het uitpakken van de onderdelen van de keuken kwamen er al snel achter dat er schaden was opgetreden kapotte en ontzetten kast tip maak met het openmaken van de dozen een filmpje zo dat je bewijs hebt dat niet de klant vrandwoorlijk is voor de schade aan de kastjes maar superkeukens dit hebben we vooraf gelukkig wel gedaan met het uitpakken van de keuken tot asn het monteren van de keuken een filmpje gemaakt bij elk deel wat we uitpakte.zo zijn we er achter gekomen dat de over al gelijk een mankement heeft dit conseneerde we pas Bij het uitproberen van de oven er bleek een een ratel in de oven te zitten met het gebruik van de keuken en je moet zelf maar contact op nemen met de leverancier van de apparaten in zo als AEG terwel dit stukje bij superkeukens licht en niet bij de klant laat zich de wensen over en leggen ze het probleem neer Bij de klant erg in te vreden van wAt zij aanbieden als klantenservice na de klant toe

Timmerman

Keuken mooier dan gedacht. Hele procedure en communicatie tot nu zeer goed verlopen. Zit nog wel op afhandeling van een drietal dingetjes te wachten, maar dat is nog maar kort geleden in gang gezet.

Hoff

Helaas zelf overal achteraan kunnen bellen om alles optijd geregeld te krijgen. En nog door inmeet fouten helaas niet alles perfect en nu nog weken wachten tot ze wel de juiste kast leveren. Ook... Helaas zelf overal achteraan kunnen bellen om alles optijd geregeld te krijgen. En nog door inmeet fouten helaas niet alles perfect en nu nog weken wachten tot ze wel de juiste kast leveren. Ook voor de monteur was alles te veel.

Greef

Netjes geholpen en waar nodig werd er tijd gemaakt voor een vervolg afspraak. Er waren wat mankementen die aan het licht kwamen bij het plaatsen. Hierover ben ik zéér slecht op de hoogte gesteld... Netjes geholpen en waar nodig werd er tijd gemaakt voor een vervolg afspraak. Er waren wat mankementen die aan het licht kwamen bij het plaatsen. Hierover ben ik zéér slecht op de hoogte gesteld door de monteur. Moest er zelf achteraan bellen. Maar het probleem is door superkeukens echt goed opgelost!!
vandaar bij oplossen van eventuele mankementen een lage score!! De rest is super(keukens) voor elkaar!!

Lankwarden

Zeer goede service, al 4x keuken hier gekocht. Altijd tevreden!

Superkeukens

Goed advies, zeer vriendelijk personeel en een SUPER service.

Keuken is van super goede kwaliteit niks mis mee!

Alleen de communicatie gaat niet altijd even goed wat waardoor de omgang wat lastiger is.

Chris Nijenhuis

Om 15:15 bij winkel Apeldoorn aangesproken door medewerker. Aangegeven dat we belangstelling hebben voor een keuken en graag willen weten wat het ons zou kosten. De medewerker geeft dan aan dat het... Om 15:15 bij winkel Apeldoorn aangesproken door medewerker. Aangegeven dat we belangstelling hebben voor een keuken en graag willen weten wat het ons zou kosten. De medewerker geeft dan aan dat het niet meer kan, hij neemt altijd 3 uur de tijd en dat lukt dus niet meer. Alhoewel aangegeven dat we goed weten wat we willen lukt het niet om aan tafel te komen. We kunnen alleen een afspraak maken maar daar hebben we zo geen zin meer in. Jammer, dan maar naar een ander bedrijf.

Probeer klanten te helpen

Duijts

Wat we vergeten te overleggen zijn is over de oven we hebben nu een electrische zonder timer. Had toch liever een hete lucht gewild met timer. Die bakken veel beter

Onvolledige informatoe bij verkoop. Vervolgens geen gehoor.

Interesse in verkoop

Volledige informatie bij verkoop en info over wat te doen bij mogelijke problemen, interesse in klant