Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

C.R. dePruyssenaere de la Woestijne

Heel goed , meedenkend , deskundig maar niet opdringend advies. Ben superblij met deze superkeuken.

vriendelijk en duidelijk advies. Goed product .

T. B.

Heel goed geholpen. En mee gedacht door medewerker.
Ook de plaatsing van de keuken is heel netjes gedaan. We zijn heel tevreden over Superkeukens.

Meedenken met de klant. Plaatsing keuken keurig gedaan. Monteur was zeer nette werker.

Familie Pawiro uit Almere

Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken van Superkeukens! Het is in werkelijkheid veel mooier dan wat we hebben durven dromen. Vanaf onze 1e afspraak bij Rob de Vries hadden wij het gevoel dat hij... Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken van Superkeukens! Het is in werkelijkheid veel mooier dan wat we hebben durven dromen. Vanaf onze 1e afspraak bij Rob de Vries hadden wij het gevoel dat hij onze wensen volkomen begreep en dat zagen wij terug in het ontwerp dat hij voor ons maakte. Wij wilden graag een open keuken en bijbehorende grote hoge kast met daarin een nis, die voor genoeg opbergruimte zou moeten zorgen. Deze kast zou voor een deel in de keuken staan en ook deels in de woonkamer. Best een lastige klus, want hierdoor zou de keuken in zijn totaliteit dus ook de sfeer van de woonkamer bepalen. Er moest dus een keuken worden gecreëerd die behalve goed functioneert ook tegelijkertijd perfect moet passen bij onze woonkamer. Vanaf het begin wisten wij dat het een donkere blauwe keuken moet worden met marmerenlook werkblad. En om wat warmte te creëren heeft Rob geadviseerd hout erbij te doen. En ja hoor.... dat heeft zeker goed uitgepakt, want alles klopte gewoon. Vervolgens nog de nodige apparaten uitgekozen en voilá, onze droomkeuken was gerealiseerd! Gelijk erna is de keuken besteld en na 3 maanden werd het door zeer vakkundige monteurs van Nivedo geplaatst. En nu staat een prachtige keuken in onze pas gekochte huis en staan we dagelijks met volle teugen ervan te genieten.

Filia en Elles Pawiro uit Almere

Heel vakkundig en denkt vooral mee.

Meer apparaten van diverse merken ook los in de showroom plaatsen.

Renate

Slechte montage en service

Luisteren naar de klanten en hier ook iets mee doen. Daarnaast betere monteurs inhuren.

Therapeutisch centrum Athenahoeve

Onze ervaring met Meneer Keijzer (showroom Wolvega) is super positief. Van het begin tot het einde is hij betrokken geweest. Ik ben zeer tevreden over het ontwerp van onze keuken. Ik had niet... Onze ervaring met Meneer Keijzer (showroom Wolvega) is super positief. Van het begin tot het einde is hij betrokken geweest. Ik ben zeer tevreden over het ontwerp van onze keuken. Ik had niet verwacht dat de keuken zo mooi en ruim zou worden, aangezien het nogal een lastige ruimte is.
Het is gewoon een genot om weer te koken. Onze dank is groot!

Klantvriendelijkheid, betrokkenheid en oog voor detail.

Geen verbeterpunten

J van de Wetering

Keuken goed, service waardeloos

Kwaliteit van de spullen is prima en wordt netjes geïnstalleerd

Nazorg is ronduit beroerd. Na 3 maanden zitten nog steeds de plinten niet onder de kastjes.

Henk Groothuis

September vorig jaar is onze keuken geplaatst en vandaag is de servicemonteur (Harry) geweest om een aantal kleine probleempjes op te lossen. Ervaren, kundige en vriendelijke man. Alles prima... September vorig jaar is onze keuken geplaatst en vandaag is de servicemonteur (Harry) geweest om een aantal kleine probleempjes op te lossen. Ervaren, kundige en vriendelijke man. Alles prima opgelost!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Barry Rooke

Het gehele traject van start tot finish is perfect verlopen.
Adviseur Rob de Vries van Superkeukens Almere was duidelijk en meedenkend.
Een goede transporteur welke de keuken op de...
Het gehele traject van start tot finish is perfect verlopen.
Adviseur Rob de Vries van Superkeukens Almere was duidelijk en meedenkend.
Een goede transporteur welke de keuken op de afgesproken datum / tijd netjes heeft afgeleverd met respect voor de goederen.
In combinatie met een vakbekaam montagebedrijf Blankie Interieurs is dit een echte aanrader.

Helder en duidelijk verkoopadvies met een keuken binnen ieder budget.

A. Janson

De verkoopafdeling van Superkeukens is ronduit super, maar wanneer er problemen met de keuken zijn, geeft Superkeukens geen sjoege: terugbelafspraken worden niet nagekomen, je wordt van het kastje... De verkoopafdeling van Superkeukens is ronduit super, maar wanneer er problemen met de keuken zijn, geeft Superkeukens geen sjoege: terugbelafspraken worden niet nagekomen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, verantwoordelijke mensen zijn niet bereikbaar, enz. Kortom, de verkoop is geweldig, maar bij problemen [garantie!!!] krijg je nul op het rekest. Kwaliteit vereist méér dan een goede verkoper, kwaliteit vereist vooral service!

goede, deskundige en vriendelijke verkoopafdeling

Service sterk verbeteren en .... afspraken nakomen!

Mirjam

Heel vriendelijk geholpen, door een nog jonge verkoper maar deed het heel netjes en goed meedenkend. Duidelijke informatie over diverse mogelijkheden.

Goed assortiment

Een combinatie verkoop keukens en badkamers kan een voordeel zijn, zeker als mensen alles in een woning willen vernieuwen.