Kwaliteit
Aflevering keuken
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

Als klant keurig, vriendelijk en correct geholpen. Nette zaak. Personeel met kennis over de producten.

Over het algemeen ben ik tevreden met Superkeukens; we hebben nu een mooie keuken, die op tijd geleverd werd en die naar behoren werkt. Jammer dat er tijdens het leveringsproces aanpassingen gedaan...

x

G j Helsen

Zeer tevreden met de nieuwe keuken! Zeer goede service en montage. Een aanrader! Super keukens,Super!

Anna Genc

Tot aan order ben je echt een klant na order en klacht ben Je niets meer. Ik wacht al langer op deellevering van onderdelen die stuk zijn gemaakt door de monteursdan op de keukenplaatsing zelf. ( 4...

Bij de aanschaf tot order zeer vriendelijk je bent dan echt klant.

Totaal geen idee hoe ze een klacht moeten afhandelen je moet zelf vragen om een status update

Mooie keuken verkocht voor een betaalbare prijs. Er wordt meegedacht door de mensen die er werken en de door hun aangegeven monteur heeft geweldig mooi werk verricht. Ik ben superblij met de keuken!

D.j. Verhoeks

Goede service maar aan de producten mankeert wel eens wat

J Goes

Goed geregeld, geregeld goed !!

A daelemans

Fijn bedrijf nemen alle tijd voor je,maar ook de monteur die bij ons is geweest wat een vakman is dat niets dan lof over hem en het bedrijf natuurlijk

Doet zijn naam eer aan SUPER( keukens)

Alles houden zo

Zeer nette keuken zaak, handelen vlot, werken en denken mee, komen afspraken na, zijn ook makkelijk zonder gezeur te verzetten, fijne keuken!