Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

superkeuekens almere

Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een... Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit?

reageren goed op mail

betere afhandeling bij problemen . Zoals je de keuken koopt, zo netjes hoort ook de afhandeling te zijn. Echter komt superkeukens meteen in de verdediging imet natuurlijk een oplossing die alweer... betere afhandeling bij problemen . Zoals je de keuken koopt, zo netjes hoort ook de afhandeling te zijn. Echter komt superkeukens meteen in de verdediging imet natuurlijk een oplossing die alweer extra betaald dient te worden. We kregen wel 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen!!!

Keuken kampioen

Mooie keuken en goed gezet door de Zzp,er. Jammer dat ze geen prijzen geven per onderdeel.

Weet ik niet

Kosten per product. Had hier geen inzicht in. De keuken wordt vrijdag geleverd en zat het hele weekend in de rotzooi. Ik woon klein dus het was een ramp.

Mulder

Alles is goed en komen alle afspraken na. Zeer goeie service en vriendelijke mensen.

jan buis

Heel fijn geholpen

eerlijk

Denise van der Heijden

Geweldig

goed advies, luisteren goed naar je wensen, goede kennis

geen vooral zo door gaan

Jeroen van de Pavert

Zeer goed en heel meedenkend

Het meedenken in alle opties zonder op voorhand ervan uit te gaan dat het goedkoop moet. De adviseurs komen tijdens een gesprek ook bij elkaar kijken en doen elkaar ook tips aan.

Achteraf heb ik de verkoopadviseur nog een mail gestuurd om te bedanken en om te vertellen dat ik 3 mensen heb doorverwezen die ook gekocht hebben. Helaas geen enkele reactie op gehad.

Wij hebben een keuken van Schuller en de verkoopmedewerkers lieten wel blijken dat het een hoge kwaliteit keuken is en vergelijkbaar met siematic. Ik kan dat niet beoordelen maar gevoelsmatig is de kwaliteit redelijk tot goed. Maar de prijs is ook erg scherp en hiermee kunnen we wel 15 jaar vooruit.

P. Tempelman

Als je een mooie keuken wilt ga dan naar Superkeukens Capelle. Echt in één woord SUPER!! Superkeukens Capelle is een zeer betrouwbare zaak. Je krijgt mooie realistische prijzen. Je wordt totaal NIET... Als je een mooie keuken wilt ga dan naar Superkeukens Capelle. Echt in één woord SUPER!! Superkeukens Capelle is een zeer betrouwbare zaak. Je krijgt mooie realistische prijzen. Je wordt totaal NIET opdringerig geholpen maar krijgt goede informatie en tips. We zijn diverse keren langs geweest en elke keer word je vriendelijk en goed geholpen.
De offerte is gemaakt door Rosalie in een prachtige 3D tekening. We hebben al onze wensen uitgesproken, ze denkt geweldig goed met je mee en is ontzettend vriendelijk. Je mag zo vaak terugkomen als je wilt. Uiteindelijk hebben wij een mooi ontwerp gekregen met prachtige combinaties. Het inmeten ging zeer goed. De levering was zoals afgesproken en goed. De communicatie voor de levering en daarna (after sales) is top met Niels, Martin en René.
Bij ons zat er een klein scheurtje in een kast (transportschade) en die werd direct opnieuw besteld, totaal geen enkel probleem. Binnen enkele weken direct mooi opnieuw geplaatst.
Onze hoekkeuken is geplaatst door hun vaste monteur Pim. Dat is echt een kanjer: werkt snel, zeer vakkundig, heeft oog voor details, netjes en vriendelijk. Super netjes en prachtig geplaatst !!
Het eindresultaat voldoet aan al onze verwachtingen. Geweldige kwaliteit kasten en werkblad. We hebben de keuken nu 4 maanden in gebruik.
Wij zijn heel erg tevreden over Superkeukens Capelle en raden dit bedrijf bij iedereen aan. Ze zijn eerlijk, betrouwbaar, mooie prijzen, komen afspraken na, vriendelijk, snel, netjes, geweldige montage. In één woord een topbedrijf.

deskundig, vriendelijk, mooie prijzen, geweldige kwaliteit

Bert van der hoogen

Behulpzaam en denkt met je mee

MirjanBolwerk

Heel veel persoonlijke aandacht met een schat aan ervaring. Er werd echt heel goed mee gedacht en aan alle wensen werd voldaan.

Prachtige keuken en mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Kwaliteit prijs verhouding is supergoed! Wij zijn daarbij heel erg fijn en met aandacht en betrokkenheid geholpen, Bedankt daarvoor... Prachtige keuken en mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Kwaliteit prijs verhouding is supergoed! Wij zijn daarbij heel erg fijn en met aandacht en betrokkenheid geholpen, Bedankt daarvoor Jeanette.

Roel De Pruyssenaere De La Woestijne

Alles volgens afspraak en probleem meteen opgelost.

Goede prijs