Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

A. Bostanci

Ik heb een keuken gekocht bij Superkeuken in Huissen van 15k. Zij zijn onderdeel van Jansen Totaal wonen. Keuken is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet... Ik heb een keuken gekocht bij Superkeuken in Huissen van 15k. Zij zijn onderdeel van Jansen Totaal wonen. Keuken is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet goed gegaan door apparaten vergeten te leveren of beschadigd leveren. Deels zijn goed terecht gekomen, wacht nog op een product. Nadeel is dat de apparaten zijn geleverd nadat de monteur langs is geweest. Dus de keuken is gemonteerd muv producten die niet geleverd zijn. keuken is half af.

Er zijn aantal zaken niet goed gegaan;
- tijdens de verkoop zijn er apparaten getoond en geselecteerd door ons. Achteraf zagen we dat er verkeerde producten zijn geselecteerd in de order en verkeerde is geleverd en gemonteerd. Dus je kiest voor type A en type B wordt geleverd. Terwijl je het idee had dat je voor type A betaalde.

- Producten die als eerst geselecteerd zijn, dus bij het eerste gesprek zijn bij 2e offerte verdwenen. Bijv tijdens de afspraak spreek je alles in detail net zoals een zijwandpaneel die gelijk moet zijn aan voorpanelen. Deze wordt bij eerste gesprek meegenomen in de offerte maar nadat je het geaccordeerd heb en paar keer voor aanpassingen gaat en dit laat doorvoeren (op ander vlak), verdwijnt dit uit de offerte. Je betaalt er niet voor, maar je mist het wel....

- Afmetingen die niet goed en duidelijk zijn besproken en achteraf zit je met een blad van paar duizend die niet past in de hoek.

- Onderdelen net als bestekbak tijdens gesprek afgesproken, maar niet meegenomen in de offerte en ook niet geleverd.

- Verkeerde kast geselecteerd voor een diepvries. We hadden gekozen voor een kleine diepvries in de hoge kast die 2 meter is en het apparaten aan de onderkant gekozen, maar na montage kon diepvries alleen maar aan de bovenkant geplaatst worden, dus verkeerde kast. Nu hebben we lades in diepvries die we niet bij kunnen en een huishoud trap gebruiken.

Nog andere kleine dingen, maar deze zijn niet waard om op te noemen. Ik heb een mail opgestuurd en alles duidelijk aangegeven, maar nog geen reactie. Ben benieuwd hoe dit afgehandel gaat worden. Gaan ze voor klant of voor geld.
Ik zou een goede referentie zijn voor hun in mijn omgeving, maar geloof me dat dit te ver gaat. Mijn referentie krijgen ze zeker niet!
In eerste instantie had ik een goed gevoel bij maar nu ben ik niet tevreden over de situatie.

Ik wil de producten ontvangen waar ik voor heb betaald!

Dit is wat ik meemaak en wil graag met je delen.

- gekozen keuken moet ook overeenkomen met de order
- gekozen keuken moet ook overeenkomen met de order
- Bij leveren overzicht bieden wat geleverd is, ipv handtekening vragen voor 30 dozen en weggaan. Probleem wordt bij ons gelegd indien we onderdelen missen.
- indien er zaken zijn die niet goed is gegaan, meer naar klanttevredenheid dus betere service.

Verwoert

Superkeukens doet het goed monteur TOP alleen geen koelkast en achterplint duurt te lang
had er al moeten zijn is het er niet binnen een week wordt een ik klein beetje BOOS.

Keuken al langer geleden gekocht. Huis was nog niet klaar, dus inmeten werd pas later. Kleur die we gekozen hadden, was er nog net. Bij beschadiging zouden ze geen nieuwe deuren kunnen maken. Keuken... Keuken al langer geleden gekocht. Huis was nog niet klaar, dus inmeten werd pas later. Kleur die we gekozen hadden, was er nog net. Bij beschadiging zouden ze geen nieuwe deuren kunnen maken. Keuken is netjes afgeleverd, op enkele artikelen na. Die hopen we nog te ontvangen.

Franken

Vanaf het moment van uitzoeken tot bestellen hebben ze alle tijd genomen voor ons.
Afspraak maken voor het bestellen ging vrij makkelijk.
Na bestellen alle nodige informatie op tijd...
Afspraak maken voor het bestellen ging vrij makkelijk.
Na bestellen alle nodige informatie op tijd gekregen waardoor het voorbereidend werk goed verliep.
Vanwege Covid-19 crisis kon de keuken niet geleverd worden en is er een noodkeuken geleverd.
Ook dit ging volgens afspraak.
Uiteindelijk toch de nieuwe keuken geleverd en geplaatst door SK.
Dit verliep helemaal volgens afspraak. Monteur was zeer nauwkeurig met het plaatsen. Leek wel of het zijn eigen keuken was die geplaatst werd. Ook tijdens installatie werd er keurig gecommuniceerd als er een "probleem" opdook. Deze "problemen" werden zeer goed en vakkundig opgelost.
Na installatie werd alles met ons nagelopen zodat wij precies alles naar wens hebben opgeleverd gekregen.
Alles bij elkaar genomen hebben wij nu een keuken die naar tevredenheid is, ondanks de latere levering dan in eerste instantie was afgesproken. Hier kon SK niets aan doen maar werd in deze periode wel veel gecommuniceerd wat de stand van zaken was. Dit was voor ons een hele grote plus!
Conclusie: Een zekere aanrader om eens bij SK een gedegen offerte te laten maken.

Eric Draaijer

Wij zijn zeer verbaasd over SuperKeukens de rust geduld maar ook de deskundigheid van Kelly wat heeft gemaakt dat wij zeer blij zijn met de keuken. Er word echt naar de klant geluisterd . Ook de... Wij zijn zeer verbaasd over SuperKeukens de rust geduld maar ook de deskundigheid van Kelly wat heeft gemaakt dat wij zeer blij zijn met de keuken. Er word echt naar de klant geluisterd . Ook de prijs is zeer goed.
Eric .Draaijer

Goed luisteren wat de klant wil is het sterkte punt.

Zo blijven als jullie zijn (Kelly)

Witjes

Verkoper Sjors geeft goed advies en alle afspraken netjes nagekomen. Aanrader.

Vermeulen

Goede service en mooie producten. Nazorg kan beter, maar over het algemeen goede service!

Heidi Driessen

De verkoper van Superkeukens (Sjoerd Uffen van Superkeukens Amersfoort) heeft goed naar onze wensen geluisterd. Onze wensen heeft hij vertaald naar een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing... De verkoper van Superkeukens (Sjoerd Uffen van Superkeukens Amersfoort) heeft goed naar onze wensen geluisterd. Onze wensen heeft hij vertaald naar een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing van de keuken was de communicatie vanuit Superkeukens perfect. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken die aan al onze wensen voldoet.

Deskundige verkoper en zeer correcte communicatie.

We hebben een zeer mooie keuken gekregen na het inbouwen door een hele goede vakman, medewerkers op kantoor moet je wel wat vaker achteraan zitten