Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Mark Hommerson

Geweldig. Elke dag nog trots op onze keuken (geleverd in 2019!)

Goed materiaal, mooi en goede service (geen opdringerige verkopers)

Minder snel in oplossen probleem vaatwasserdeurmontage. Duurde even.

Superkeukens

Heel goed en vriendelijk geholpen bij superkeukens Beuningen door Tim de Man.
Een paar keer had ik advies nodig, en dat is dan het fijne dat je er maar een paar km. vandaan woont.
Die...
Heel goed en vriendelijk geholpen bij superkeukens Beuningen door Tim de Man.
Die keren dat ik kwam werd ik vriendelijk begroet en te woord gestaan door al het personeel.
Bedankt en ik kom zeker nog eens langs haha
Groetjes Thea

Vriendelijk

Appeltaart bij de koffie

Scheurwater

Vakkundig advies, op tijd geleverd, zeer correcte montage. Mooie Keuken gekregen

Afspraak is afspraak.

Fam. Chris

Prima geholpen door Tim de Man, de bezorgers en monteur van Superkeukens en we zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

Sladek

Goed geholpen door demi superkeukens tiel heeft alle tijd voor je

Klantenservice kan iets beter

Cees huigen

Prima en goed geholpen

Correkt en deskundig geholpen

Niet nodig

JJ vd Wetering

Op zich prima bedrijf. Alleen de communicatie naar de klant toe kan veel beter. Maar gelukkig heeft Joanna veel goed gemaakt (SK Wolvega). Zij is erg begripvol.

Prima keuken die geleverd is. Ik heb alleen lang op de combi magnetron van Siemens moeten wachten, maar dat is algeheel bekend en niet de schuld van SK. Ik ben telefonisch netjes en vriendelijk te... Prima keuken die geleverd is. Ik heb alleen lang op de combi magnetron van Siemens moeten wachten, maar dat is algeheel bekend en niet de schuld van SK. Ik ben telefonisch netjes en vriendelijk te woord gestaan door Joanna en Herman (SK Wolvega). Vooral Joanna doet haar uiterste best voor de klanten.

De communicatie!! Er is overal flink personeel te kort. Dat er geen blik keukenmonteurs meer los getrokken kan worden is niet de schuld van SK. Maar blijf wel communiceren met je klanten! Toen ik... De communicatie!! Er is overal flink personeel te kort. Dat er geen blik keukenmonteurs meer los getrokken kan worden is niet de schuld van SK. Maar blijf wel communiceren met je klanten! Toen ik mijn combimagnetron en een nieuw aanrechtblad (het blad wat ik in maart kreeg bij mijn keuken was beschadigd) geleverd kreeg werd alles in de garage neergelegd. "Zoek maar een mannetje die het gaat plaatsen" , zei de bijrijder van de chauffeur. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb betaald voor een totaal afgewerkte keuken...
Heb ik dus eindelijk na 5 maand mijn magnetron, staat deze ingepakt in de garage op de vloer. Zo kun je klanten niet laten zitten. Gelukkig begreep Joanna mij en heeft ze een spoedmail naar de monteur gestuurd (die telefonisch 3 weken niet te bereiken zijn ivm vakantie)! Helaas nog geen reactie van Artiline gehad....

Vroeger was je als klant koning. Maar dat is nu al lang niet meer. En niet alleen bij SK. Ook bij de badkamerspecialist is er veel mis gegaan. Het persooneels tekort is overal groot. En waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar hoe los je het op? En hoe gaat de communicatie met klant? Dat is heel belangrijk. Ik ben verder super tevreden met mijn keuken van Superkeukens!!

de Vries

Na een prettig ontvangst waren wij in no time vakkundig geholpen door Demi Kruissen. Zij begreep meteen waar wij naar op zoek waren. Wij kunnen Superkeukens in Tiel zeker van harte aanbevelen.

Mooie showroom, heerst een prettige sfeer, genoeg keuze.

n.v.t.

Konings

Top bedrijf

Geen praatjes met kortingen, beslis nu en je krijgt vanalles extra. De moeite nemen met hun deskundigheid, de wensen van ons in acht nemen. De sfeer die er hangt is heel fijn.

Geen wat ons betreft

Lex

Prettige hulp bij uitzoeken van onze keuken. Zeer tevreden met eindresultaat!

Bereidheid tot uitzoeken van niet-standaard opties zoals bijvoorbeeld RVS blad van meer dan 4m.

-n.v.t.-