Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

A Hancock

6 maanden wachten op een compleet keuken ?? ?

Wel professioneel tijdens afspraak

Heel veel,bijvoorbeeld "get it right first time "

Reactie Superkeukens:

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat uw ervaring met Superkeukens niet positief is. Er staat in uw review niet vermeld bij welke vestiging de... Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat uw ervaring met Superkeukens niet positief is. Er staat in uw review niet vermeld bij welke vestiging de keuken is aangeschaft. Kunt u dit aan ons doorgeven via info@superkeukens.nl? Wij komen graag met u in contact. Met vriendelijke groeten, Superkeukens

Bekking

Hele fijne zaak. Blij dat we voor superkeukens hebben gekozen.

Van 't Geloof

Elke keukenleverancier levert keukens. Het verschil zit hem in de benadering van de klant, het vakmanschap en inzet van de verkoper, de prijskwaliteitverhouding en - niet onbelangrijk - het... Elke keukenleverancier levert keukens. Het verschil zit hem in de benadering van de klant, het vakmanschap en inzet van de verkoper, de prijskwaliteitverhouding en - niet onbelangrijk - het waarmaken van alle toezeggingen.
Wij hebben zeer goede ervaringen met SuperKeukens Sint Hubert. In de oriëntatiefase zijn we drie keer op gesprek gegaan bij verkoper Robin Kers. Met engelengeduld en vakmanschap maakte hij elke keer weer op basis van onze gewijzigde wensen en ideeën een uitvoerig voorstel, compleet met 3D-tekening. Zijn intentie was om onze wensen en ideeën om te zetten in een voor ons betaalbare droomkeuken.
Uit ervaring kunnen wij inmiddels stellen, dat de after sales (het monitoren van het moment van de aanschaf tot en met het naar tevredenheid opleveren van de keuken) bij SuperKeukens (Sint Hubert) goed geregeld is.

- Doen wat is afgesproken;
- Goede prijs-kwaliteitverhouding;
- Goed advies: goed luisteren naar de wensen van de klant;
- After sales: service eindigt niet bij het verkoopmoment van...
- Doen wat is afgesproken;
- Goede prijs-kwaliteitverhouding;
- Goed advies: goed luisteren naar de wensen van de klant;
- After sales: service eindigt niet bij het verkoopmoment van de keuken.

Er is voldoende keus in elke prijsklasse.

Er werd ruim voldoende tijd voor ons gemaakt, meegedacht met onze situatie en wensen. Geen opdringerige verkoop (groot pluspunt ten opzichte van een aantal concurrenten in dit prijssegment) en goede... Er werd ruim voldoende tijd voor ons gemaakt, meegedacht met onze situatie en wensen. Geen opdringerige verkoop (groot pluspunt ten opzichte van een aantal concurrenten in dit prijssegment) en goede nazorg.

Lijkt me niet handig op dit moment ik heb nog niks gehoord over de problemen

Verhoeven

Prima geregeld van koop tot plaatsen!

H.Arends

Superkeukens is SUPER

Service

Henry van Dorp

Het aanschaffen en bespreken van de keuken ging echt fantastisch, helaas zijn er na 1,5 jaar gebreken aan de apparaten.. Gebarsten kookplaat en vocht in het glas van de combioven..
Helaas is...
Helaas is superkeukens in dit geval niet echt behulpzaam.. Kookplaat moet maar op verzekering omdat de fabrikant het niet wil vergoeden, (BEOORDEELD VANUIT FOTO'S) en de oven moet ik zelf maar ff uit elkaar schroeven..... JAMMER...

Luisterend en goed meedenkend( bij uitzoeken dan he)

Communicatie bij Superkeukens Huissen is erg slecht. Dat was twee jaar geleden bij de aanschaf van onze keuken zo en nu bij de aanschaf van een extra kast en ladeblok. Wat ging er dit keer mis:... Communicatie bij Superkeukens Huissen is erg slecht. Dat was twee jaar geleden bij de aanschaf van onze keuken zo en nu bij de aanschaf van een extra kast en ladeblok. Wat ging er dit keer mis: Vertraging van levering wordt niet gemeld (moest ik zelf tot twee keer toe achter komen doordat ik ging bellen) en op afgesproken ophaaldag staat alles nog niet klaar.

Reactie Superkeukens:

Beste heer, mevrouw,

Wij zouden graag contact met u opnemen. Wij ontvangen dan graag uw naam en telefoonnummer. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Superkeukens