Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

GJ Jansen

Via Marc bij Superkeukens terecht gekomen in zowel Tiel als Beuningen en super geholpen door oa. Peter en Jeffrey. Meedenken over het ontwerp, de styling eromheen en veel handige tips hebben gezorgd... Via Marc bij Superkeukens terecht gekomen in zowel Tiel als Beuningen en super geholpen door oa. Peter en Jeffrey. Meedenken over het ontwerp, de styling eromheen en veel handige tips hebben gezorgd voor een prachtig ontwerp. Het eindresultaat is nog mooier! Gekozen voor een Schüller keuken, kwalitatief hoogstaand! We waren op zoek naar een hele specifieke bladkleur, welke Superkeukens niet in de collectie had. Dit was geen enkel probleem waarbij Superkeukens nauw samenwerkte met de leverancier van het blad, Grillo uit Huissen. Alles naadloos op elkaar afgestemd en in één keer goed en op tijd geleverd. Aanrader!

Advies, klantvriendelijkheid en resultaatgerichtheid

Bosch

Tot nu toe al vreselijk, nooit meer! Keuken moet nog geleverd worden en dat is meteen het hele probleem. Duidelijk levertijd gevraagd wanneer we hem kochten. Hele verbouwing aangepast op de keuken.... Tot nu toe al vreselijk, nooit meer! Keuken moet nog geleverd worden en dat is meteen het hele probleem. Duidelijk levertijd gevraagd wanneer we hem kochten. Hele verbouwing aangepast op de keuken. Uiteindelijk na inmeten niemand die ons belt dus zelf maar gebeld wanneer de keuken komt. Toen kregen we te horen dat de keuken ruim 6 weken later kwam. Vervolgens een week voor de lever week zelf nogmaals gebeld wanneer de keuken komt. Wederom na beloftes dat je gemaild en gebeld wordt weer zelf terug gaan bellen en wat blijkt, keuken komt weer een aantal weken later. Eerst nog maar zien of ie dan wel komt. We zitten nu al maanden zonder keuken met 2 kleine kinderen. Waardeloze communicatie bij dit bedrijf dus eens maar NOOIT meer!

Martin / Leo

Wij hebben een positieve ervaring gehad in Huissen

Zijn goed geholpen en werd goed meegedacht

De klant minder benaderen of ze het wel kunnen betalen

Roland

Erg vriendelijke medewerkers. Fijn dat de prijs vast is zodat je niet dat verkoop spelletje hoeft aan te gaan.

Joelle

Mooie winkel met goede prijzen en goede service

SUPER

Superkeukens Kolham

Waardeloos!

betere bereikbaarheid

Yvonne Terpstra

We hadden maar 1 uur de tijd ivm Corona.
De adviseur( oude gepensioneerde man) sprak alleen over de kapperszaak van zn vrouw, welke auto’s hij van hield.
We hadden van te voren al een plan...
We hadden maar 1 uur de tijd ivm Corona.
We hadden van te voren al een plan gemaakt zodat hij ons snel antwoord kon geven, maar pas in de laatste kwartier deed hij wat.
Dit was begin maart. Later nog eens geprobeerd te bellen. Weer geen gehoor (hele morgen geprobeerd) Toen er maar heen gereden.
Er was maar 1 personeelslid en hij wist niet eens dat er helemaal niemand op de keukenafdeling was.
Vandaag, 19 augustus kregen wij opeens een envelop.
Onze eigen ontwerpen, om het de adviseur gemakkelijk te maken ivm weinig tijd door Corona, zaten er in. zonder begeleidend briefje.
Ik heb nooit zo’n slechte sevice mee gemaakt!

De oudere man ontslaan en meer personeel

Vink

Slecht kapotte kookplaat van nog geen jaar je word afgescheept en nooit meer terug gebeld

Johan

Geweldige ervaring

Afspraken worden nagekomen

Laat de klant niet met het afval zitten

Enes

Nieuwe manager nodig. Ralph per direct ontslag geven. Overal zelf achter aan gegaan. Echt triest voor woorden dit. Zetten Hellevoetsluis ter schande werkelijk waar. Een jaar geleden complete keuken... Nieuwe manager nodig. Ralph per direct ontslag geven. Overal zelf achter aan gegaan. Echt triest voor woorden dit. Zetten Hellevoetsluis ter schande werkelijk waar. Een jaar geleden complete keuken gekocht na een halfjaar vaatwasser stuk gegaan. Monteur zelf geregeld van ETNA. Die heeft gezegd moet vervangen worden. Vervolgens monteur van Superkeukens langs geweest een maand later. Ook het zelfde verhaal. Maar de manager van Superkeukens Ralph van Dijk beweerde dat het aan de frontpaneel lag. Nou in ieder geval 4 maanden letterlijk bezig geweest voor een werkende vaatwasser. Ralph heeft niks op orde en de personeel weet helemaal van niks af en wat er allemaal gaande is in de zaak. Dat Moerman met zo’n zaak hun pand nog verhuurd aan hun. Ik snap het niet meer. Nooit en echt nooit meer zaken doen met hun. Raad heel hellevoet het ook echt af. Voor die 4 maanden niet eens iets aangeboden. Zelf geen beloftes kunnen maken maar wel bedreigd voelen. Dat je geen beloftes kan maken oké. Maar na die 4 maanden kan je wel iets bieden als compensatie vinden jullie niet? Gewoon triest. Geeft Hellevoetsluis een slechte naam!

Niet te bekennen.

Geen gebruik meer maken van het pand.