Kwaliteit
Prijs
7.8/10

Fam Kauwenbergh

Heel goed.
Zeker in deze corona tijd.

Goede comminicatie

Koen Vergoossen

Wij vinden dat SuperKeukens de beste prijs-kwaliteits verhouding heeft. Veel keuze en een altijd vriendelijke bediening zonder druk op ons als klant uit te oefenen om de keuken bij het eerste bezoek... Wij vinden dat SuperKeukens de beste prijs-kwaliteits verhouding heeft. Veel keuze en een altijd vriendelijke bediening zonder druk op ons als klant uit te oefenen om de keuken bij het eerste bezoek te kopen. Wij vonden ook producten (aanrecht blad) dat niet bij andere keuken aanbieders te vinden zijn. Levering en installatie liep een klein beetje vertraging op door slechtere leveringen dankzij Corona maar we werden hier goed over geïnformeerd. Installatie liep vlotjes maar er bleek toch een kleine fout in de tekening te zitten. Een plank was een twee delen i.p.v. in één stuk. Na wat over en weer email en gebel werd dit uiteindelijk netjes opgelost door de gratis levering en plaatsing van een nieuwe plank.

Vriendelijk, goed advies en prettige sfeer

Superkeukens tiel

Alles perfect gegaan .
Bestellen,levering.
Contact altijd keurig .

Alles in coronatijd besteld en meer dan tevreden.

fam

Geen aanrader!

Verkoper was vriendelijk en deed enorm zijn best om mee te denken voordat we de keuken kochten.

Klachtenafhandeling is slecht, afspraken worden niet nagekomen, we moeten overal zelf achteraan bellen. Verkoper al meerdere malen gebeld maar die geeft geen gehoor. Ook klantenservice belt niet... Klachtenafhandeling is slecht, afspraken worden niet nagekomen, we moeten overal zelf achteraan bellen. Verkoper al meerdere malen gebeld maar die geeft geen gehoor. Ook klantenservice belt niet terug. Ondertussen wachten we al maanden op een oplossing en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer het begon veelbelovend!

Rianne van Drogen

Superkeukens Wolvega

Ze ljistere de echt naar de wens van de klant en denken met je mee.

Mariska

Wij zitten sinds mei vorig jaar met een keuken die niet af is en horen niks

Verkoper neemt de tijd en denkt mee

Neem een monteur in loondienst ipv een Zzp'er die het allemaal niet kan schelen en communiceer met je klant

Fleuren

Mijn vader heeft een keuken bij Superkeukens in Helmond gekocht. We waren toen al enthousiast over de service en ook over de verkoper (Rob). Hij dacht goed mee in oplossingen en kwam met goede... Mijn vader heeft een keuken bij Superkeukens in Helmond gekocht. We waren toen al enthousiast over de service en ook over de verkoper (Rob). Hij dacht goed mee in oplossingen en kwam met goede ideeën waar we zelf nog niet over nagedacht hadden. Echt een prima prijs voor de keuken, zeker met de apparaten die erbij zaten! Vanaf koop tot levering en plaatsing zijn alle afspraken nagekomen. De monteur (Chris Oerlemans) heeft tiptop werk afgeleverd, een echte vakman. Ook hij dacht mee in oplossingen en maakte het direct. We zijn tot nu toe helemaal tevreden en raden zeker Superkeukens Helmond aan.

goede service, afspraken worden nagekomen

Fam

Na aflevering slechte communicatie over problemen

Voordat de order geplaatst wordt goede communicatie

Garantie nakomen, netjes communiceren.

Gait en Rita Beernink

Super goed over te spreken

De monteurs Simon en Ortwijn hebben prima werk geleverd, zeer vriendelijk goed meedenkend in één woord TOP