Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

Mark

Prima, volgens afspraak, geen gedoe.

Bij Superkeukens in Oss prima meegedacht hoe "standaard" keukenelementen samengevoegd konden worden tot een "maatwerk" keuken. Heldere communicatie. Prima service bij het bijna onvermijdelijke opleverpuntje. Gewoonweg Top!

MB

’Complete’ keuken besteld althans dat dachten we.

Afzuigkap die we hadden besteld was opeens niet leverbaar en moesten we een nieuwe uitzoeken.
Keuken werd afgeleverd maar zonder...
’Complete’ keuken besteld althans dat dachten we.

Keuken werd afgeleverd maar zonder vaatwasser deze was van de order afgehaald.. uiteindelijk bij moeten betalen om toch alsnog een vaatwasser in onze ‘complete’ keuken te kunnen hebben.

Wij zijn erg ontevreden en zouden hier geen keuken meer kopen!!

Niet over te spreken

Niet over te spreken

Suzan Aydemir

Naar meerder keukenwinkels geweest maar bij Superkeukens had ik gelijk vertrouwen gekregen. Denken mee met hoe en wat.

Zijn niet opdringerig, denken mee en niet voor je

Remko

Netjes geregeld en super installatie

Zeer tevreden over de keuken.
Even wat gedoe geweest met het bezorgen en een verkoper die wegging.maar.dat is keuring opgelost.
De installateur (Christiaan) is ook echt goed

Jammer.dat de verkoper wegging en dat toen even de communicatie wat lastig was maar uiteindelijk keurig opgelost.

Edwin van der Meer

Superkeukens is een bedrijf wat luistert naar de klant.

Goed geholpen door deskundige adviseurs. Allard en Richard in Wateringen en Jos in Cruquius. Als het leveren en plaatsen net zo goed verloopt hebben wij straks een superkeuken😉😉

Kevin

Prima ervaring met nog de nodige verbeterpunten

goed advies en fijne installatie

communicatie mag stukke beter en vriendelijker

O.R.Start

Zeer slechte ervaring

Geen alleen verkoopverhaal

Mensen waar voor hun geld bieden.

Susan

Het is een vreselijk bedrijf die heel slecht met zn klanten omgaat en totaal niet in oplossingen kan denken ik raad dit bedrijf echt aan niemand aan

Ze hebben geen sterke punten ze naaien je gewoon waar je bij staat

Tips ik heb er heel veel voor ze maar ze luisteren niet naar je

Fam. Lagraauw

Geweest bij vestiging Wateringen. Zeer vriendelijk ontvangen en super meegedacht bij het samenstellen van de keuken. Top.

Geen opdringerige toestanden , goed advies.

Gewoon zo blijven doen

E & E

Bij Superkeukens Arkel geweest. We zijn heel tevreden. Er werd goed meegedacht. Er staat nu een mooie werkzame keuken.

Ze namen de tijd voor ons en dachten met ons mee.