Je aankoop wordt beschermd

Aflevering keuken
Prijs
8.1/10

Schollen

De naam van het bedrijf is slim gekozen en verraad deze review al. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en eisen van de klant en er wordt nauwkeurig meegedacht.

Omdat de winkel in de woonplaats gevestigd is, is er een goede klantrelatie met de toekomstig leverancier.

Het nabestellen van (niet geleverde of beschadigde) onderdelen is voor verbetering vatbaar.

Fam. Kerstens

We hebben met Daniël een goed gesprek gevoerd over het vervangen van de gaskookplaat voor een inductiekookplaat . De magnetron die voor veilig gebruik te hoog ingebouwd was, wilden we vervangen voor...

Daniël heeft goed meegedacht over onze wensen en mogelijkheden..De afspraak over levering en montage waren uitstekend te combineren met de noodzakelijke aanpassingen van de electricien .
Het formaat van de achterplaat bleek bij levering niet te kloppen, maar werd de volgende dag in orde gemaakt.
De monteur heeft op zeer deskundige en humoristische wijze de keuken geïnstalleerd .

Van den Broek

Erg goed geholpen door Martijn Verbruggen zelf. Iemand die mee denkt en goede en handige oplossingen aandraagt. De 3-D tekening gaf een duidelijk en reëel beeld van hoe de keuken er uit komt te...

Erg goed advies.
Realistische 3-d tekening.
Monteur met kennis van zaken, erg nauwkeurig.
Keuken netjes opgeleverd.

Als ik dan toch iets moet bedenken dan had de uitleg over de combi magnetron iets uitgebreider gekund.

In eerste instantie zeker positief maar helaas was de 'nazorg' een vervelend minpunt.

Nette showroom

Klachten serieus nemen

Andre Gouw

Eerste indruk bij superkeukens, Boas de Vries, was gelijk goed. Zeker niet opdringerig wat je toch heel veel in deze branche mee maakt. Vervolggesprekken idem en na veel deskundige adviezen keuken...

Klantvriendelijk en niet iets van “ deze scherpe aanbieding geldt alleen vandaag”. Nam alle tijd en veel aanvullende adviezen

Kan ze niet bedenken, ga zo door !

W.Dijkhuizen

Zijn nog niet overgegaan tot aanschaf nieuwe keuken maar orientatie bij SuperKeukens kan ik niet anders dan zeer positief noemen. In tegenstelling tot eerdere bezoeken bij andere keukenbedrijven...

nakomen van afspraak en duidelijke info

C.Tijbosch-van Roosmalen

Wij zijn al bij verschillende keuken bedrijven geweest, maar bij super keukens hadden wij totaal geen twijfel.
Bij binnenkomst hadden wij al een zeer goed gevoel, geen opdringende verkopers,...

ten eerste de service dat is meer dan geweldig, ten tweede het plaatsen van de keuken was echt team work.
de elektricien de stukadoor en de keuken zetter waren echt perfect op elkaar afgestemd.

ik kan er echt geen verzinnen

A.Kor

Keuken advies gehad in 2011 door SUPER KEUKENS te Kolham in Groningen.
Uitstekend en correct behandeld en geholpen door de Hr,Kees v.d Ploeg.
Alle afspraken nagekomen en prima...

Aanschaf perfect en goed behandeld!

Verkopers die zich niet aan afspraak houden en niet klantvriendelijk zijn,
erop aanspreken!

Vorig jaar heb ik een keuken gekocht bij SuperKeukens Terborg. Ik heb 2 gesprekken gehad met de adviseur en er is een mooie keuken ontworpen en geleverd. (Nogmaals dank, Jeanette!) Ik heb niets dan...

Het is heel fijn dat je bij evt. problemen niet naar een service-afdeling toe moet, maar dat je gedurende het hele traject 1 aanspreekpunt hebt

Geen.

JW

Slecht!!!! Failliet. Ze hebben me zelfs een aanbetaling laten doen toen ze al wisten dat ze failliet waren!!

Geen toekomst!