Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
Prijs
8.1/10

Jannie Polman

Ik heb er 'n super keuken aan overgehouden, ik ben er zo blij mee

goede service, vriendelijke bediening en de keuken plaatsen ging ook super

ik zou 't niet weten

Martinus Hanse

Bij aanschaf keurig geholpen. Hadden al wat voorwerk gedaan en de dame aan de andere kant van de tafel wist hier goed mee om te gaan. Uiteindelijk ook besloten om de bijkeuken er extra bij te doen...

Contact na aankoop sterk verbeteren. En als men dingen toezegt, zorg dan dat ze ook nagekomen worden

Stephan

Na een eerste, wat tegenvallende ervaring vanwege een onervaren medewerkster, zijn we in tweede instantie heel goed geholpen bij superkeukens. We hebben nu een eerste gesprek gehad en de ondernemer...

Had snel inzicht in onze wensen en kon hier in het gesprek goed bij aansluiten.

Geen pusherige houding, maar heel rustig en relaxed in het gesprek

Deed oprecht zijn best om onze eerdere, minder goede ervaring, te laten verdwijnen, wat zeker gelukt is.

als een medewerker nog onervaren is, laat deze dan een ervaren collega om hulp vragen.

Thijmen

Zeer slechte ervaring.
Het heeft in totaal bijna een jaar geduurd voordat de keuken af was. Opstapeling van fouten en afspraken die ze niet nakomen.
Ze beloven terug te bellen maar doen...

Niets.

Communicatie met klanten.
Afhandeling mankementen.
Teveel om op te noemen....

Mario Leotta

Leuke vlotte medewerk(ster)s die erg hun best hebben gedaan om voor ons een mooie keuken samen te stellen die binnen ons budget paste.
Ze kwamen met een paar ideeën waar we zelf niet aan...

Ze denken met je mee en nemen ook de de tijd voor je en ik kreeg het gevoel dat ze er ook echt verstand van hebben.
Dat is dus ook gebleken.
Ik heb de keuken zelf geplaatst en de vragen die ik tijdens het monteren had zijn telefonisch prima beantwoord zodat ik verder kon.

Een ander merk koffie misschien die vond ik niet zo lekker ; )

Patrick janssen

Vanaf begin tot einde prima geholpen en snelle service, verkoper Paul de wit super advies en komt afspraken na.

Goede service, prima advies, goede en degelijke materialen

A .w. Van Os

Goede service klantvriendelijk. De tyd voor je nemen ivm kopen keuken en advies

Ze willen graag verkopen Je kunt het merken ze nemen ook de tyd voor je perfect

Alleen als je betaald heb even de klant verwittigen dat het bedrag is ontvangen van de klant

Rob Groeneveld

Vanaf het eerste contact tot en met het laatste contact na de oplevering van de keuken hebben wij ons erg prettig behandeld gevoeld. Het contact was erg ontspannen en professioneel. Goede uitleg,...

Vriendelijk. Deskundig. Laagdrempelig. Meedenkend. Snel. Kwalitatief alles top. Goede service en contacten.

De monteur Ronald Bussink had de koelkast niet correct geplaatst, waardoor en een flinke lekkage optrad op onze mooie houten vloer. Ook het zijplintje van de koelkast was niet goed gemonteerd. De volgende monteur van Janssen Totaalwonen heeft e.e.a. snel hersteld.
Ik zie nu nog wel wat slordige afwerkingen bij de opstaande randjes van het aanrecht.
Superkeukens heeft ons kreet om hulp t.a.v. de lekkage zeer snel en doeltreffend opgepakt.

Mike Aarts

Keukens zijn hartstikke mooi alleen jammer dat de service van deze zaak niet zo best is. Keuken werd op de afgesproken datum netjes geleverd, helaas mist er 1 deurtje. Kan gebeuren natuurlijk. Hier...

Koen Claessens

Een van de slechtste service verlening die ik ooit heb meegemaakt

Het balletje afschuiven op een andere collega

Inmiddels 5 maanden aan het lijntje gehouden. Telkens zou er iemand terug bellen. Zelfs met de Heer Janssen gesproken die zou terug bellen. Echter zelfs van hem geen belletje terug gehad. Beloftes over oplossingen tot op heden echter helemaal niks