Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Mw. Prak-Buiter

Wij zijn geholpen door Marco. Hij heeft alles goed uitgelegd en zijn tot deal gekomen. Wim en Thomas hebben de keuken op een perfecte manier geplaatst. Denken volledig met je mee. Alles wordt netjes... Wij zijn geholpen door Marco. Hij heeft alles goed uitgelegd en zijn tot deal gekomen. Wim en Thomas hebben de keuken op een perfecte manier geplaatst. Denken volledig met je mee. Alles wordt netjes opgeruimd. Wij zijn met Superkeukens Kolham erg blij, komen hun toegezegde afspraken perfect na.
Dikke pluim voor zowel de verkoop, bezorging en plaatsing.

Alles wordt nagekomen wat ze afspreken en een perfecte plaatsing door Wim en Thomas.

Jorien

Goede service en snelle afhandeling

Duidelijke communicatie, goeie service, mee denkend personeel

Niet

Terbeek

Inmiddels drie maanden later is er nog steeds geen oplossing voor de klacht die wij hebben na het plaatsen van een nieuwe keuken

Elco Verspaget

In het begin erg goed geholpen. Hele mooie keuken, door corona iets later geleverd. maar dat is niet erg! uiteindelijk keuken binnen maar toen bleken er een paar dingen niet goed te zijn. Spoelbak... In het begin erg goed geholpen. Hele mooie keuken, door corona iets later geleverd. maar dat is niet erg! uiteindelijk keuken binnen maar toen bleken er een paar dingen niet goed te zijn. Spoelbak zat een klein scheurtje in en er miste een handgreep. Ook was de wasbak niet ingefreesd zoals wel had gemoeten. Tot zover niet veel bijzonderheden alleen moest er een nieuw blad komen. TOEN BEGON DE ELLENDE! Ik kan hier een heel lang verhaal neerzetten over hoe alles is gelopen maar hier de verkorte versie: na een week of 6 was het blad binnen. na 12 telefoontjes en NA 6 WEKEN kon er pas een afspraak ingepland worden. inderdaad erg lang wachten op een telefoontje. vervolgens komt een week later de monteur hier. NU BRAK HELEMAAL MIJN KLOMP. hij zei: "Het is meer werk dan verwacht dus ik kom een andere keer terug, hier heb je je spullen". Zonder pardon loopt hij weg en rijdt aan. Nu zit ik hier met een nieuw blad in de woonkamer en geen monteur die het komt maken. Ook is er weer geen afspraak gemaakt wanneer hij het wel komt doen. Voor de goede orde; ik heb 4 keer uitgebreid uitgelegd aan de telefoon wat er moest gebeuren.
Hoop dat het nog een keer gemaakt gaat worden. keuken in januari besteld en nog niet af!!

prijs-kwaliteit

service

shandro brummel

Super, mijn 2e keuken daar besteld.
Alleen de monteur van de keuken vroeg na plaatsing een bedrag...dit met superkeukens snel opgelost want dit zat al bij de prijs in.

denken mee, aan de plaatsing en apparatuur.

Terbeek

Tijdens het plaatsen van onze keuken blijkt er een verkeerd werkblad geleverd te zijn. Het infrezen van de spoelbak is niet mogelijk. Nu twee maanden later is deze klacht nog steeds niet in... Tijdens het plaatsen van onze keuken blijkt er een verkeerd werkblad geleverd te zijn. Het infrezen van de spoelbak is niet mogelijk. Nu twee maanden later is deze klacht nog steeds niet in behandeling genomen. Ik voel me als klant niet serieus genomen.

Klanten serieus nemen

s brummel

Slecht

goede praatjes

eerlijk zijn

Karin van der Mark

Zeer positief en klantvriendelijk

goede en eerlijke informatie, zeer klantvriendelijk, betrouwbaar qua afspraken, geduldig. Het betreft Jeroen Gaertner.

Kolmschot

Superkeukens Vriezenveen

Goede prijs/kwaliteit
Goede sfeer om keuken samen te stellen, alle opties zijn mogelijk
Goede prijs/kwaliteit
Goede sfeer om keuken samen te stellen, alle opties zijn mogelijk
Goede service en garantie. Door montagefout was ons blad gezwollen. Na duidelijk aangegeven te hebben wat gevolg was (4mm zwelling!) is er een nieuw blad en gootsteen gemonteerd.

Van der Meeren

Kundig en snel