Kwaliteit
8.5/10
Prijs
8.1/10

van Hurne

Prettig,laten je rustig rondlopen om te kijken

Verbeterpunt de service die is helaas slecht te noemen Ben nu een jaar bezig voor het afstellen van 2 keukenkastdeurtjes de afdekplaat onder de kookplaat is maar met 1 schroef bevestigd,hangt in het midden door zodat de spullen in de la erachter blijven hangen Powerlampje en temperatuurlampje heeft nooit gebrand,sind,s eergisteren binnen verlichting van de oven helemaal uitgevallen ,moet dus ergens sluiting zitten.Na telefoontje naar Superkeukens Uden waar de keuken gekocht is vorig jaar juli iedere keer,ik bel u vandaag terug Mevr .ik geef het door Mevr Helaas geen telefoontjes en geen enkele reactie.Dit had ik zeer zeker niet verwacht van Superkeukens ,en helaas ,na deze ervaring ,buren die nu na de ervaring van mij zeker niet bij Superkeukens een keuken aan gaan schaffen

Ruud en Liesbeth

Een keer uitgebreid in gesprek geweest met Ingrid. Daar kwam een bijzonder fraai keuken en bijkeuken ontwerp uit. Naarmate de bouw vorderde konden we steeds kleine wijzigingen doorgeven. Ook de...

De collegiale ondersteuning bij afwezigheid van een adviseur. Alle veranderingen werden steeds keurig ingevoerd.

Geen enkele. Wij hebben gedurende de gehele fase van uitzoeken, kopen, wijzigen en plaatsen geen onvolkomenheden ontdekt.

Joke en piet Buitelaar

Werkelijk fantastisch.
We zijn tijdens de bouw periode wel circa 8 keer ergens in gewijzigd. Maar altijd bleef men geduldig en rustig. En men had ook oog voor de mens achter de klant.

Ze luisteren goed en blijven altijd positief ondanks dat wij wel eens lastig waren

Het vermelden van de plaatsing prijs op de offerte enzovoort

Fijn geholpen in Utrecht, vriendelijk en servicegericht.
Zij doen echter zaken met RS Montage, onderteken het contract met dit bedrijf aub niet. Zij maken ontzettend veel fouten, vertellen...

Adviseurs in showroom, deskundigheid, service. Alles een dikke pluim!

Verbreek de samenwerking met RS Montage.

Keuken werd met enige schade geleverd, maar het management heeft deze schade snel en vakkundig opgelost.

Goede inleving en direct oplossen van een probleem.

R Lagerwaard

Ik heb een keuken gekocht bij Superkeukens. Een goede klik op de vestiging. Netjes en oprecht behandeld. Ongeveer voor 8000 euro

Ik heb de keuken gekocht en netjes een een aanbetaling...

Michel van de vestiging Beuningen is een topper. Hij heeft alles aan gedaan om het op te lossen maar mijn gevoel is weg bij Superkeukens

Reactie SuperKeukens:

Geachte heer en mevrouw Lagerwaard,

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad aangaande de verkeerde factuur i.c.m. het ontbreken van de afzuigkap. De gepresenteerde eindfactuur is erg verwarrend, onze excuses hiervoor.

De juiste eindfactuur is inmiddels toegezonden, zodat u deze kunt opbergen in uw administratie. Op deze factuur is te zien dat het eindbedrag van de keuken €8.125,24 is. U heeft op 28 juli een aanbetaling van €2.031,31 gedaan, waardoor het openstaande bedrag €6.093,93 was. Door een foutieve e-mail vanuit onze administratie heeft u €5.525,15 voldaan op 8 oktober. Hierdoor is het openstaande bedrag op de keuken €568,78.

Aangezien u door een fout van ons de afzuigkap niet geleverd heeft gekregen, is dat geen enkel probleem. We hebben besproken dat de afzuigkap binnen enkele dagen binnen zou komen en dat we u een korting aan konden bieden op deze afzuigkap. In goed overleg heeft u besloten om de afzuigkap te annuleren, waardoor het openstaande bedrag is komen te vervallen.

Mochten we u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag.

Superkeukens Beuningen

Van Est

We hebben hier een showroomkeuken gekocht en zijn heel goed geholpen. Ook terug geweest voor een klacht en dat werd de zelfde dag nog opgelost. Super bedrijf

Offertetraject en oplossen problemen kost nodeloos veel tijd en aandacht van de klant. Veel tijd en energie verloren doordat je alles continu moet controleren omdat er makkelijk foutjes in sluipen....

uiteindelijk staat er wel een mooie keuken

je moet er veel te veel bovenop zitten. Offerte verandert steeds en moet je steeds weer zelf helemaal nalopen. Ook als er later iets kapot is loopt dit via superkeukens via tussenpersoon via .....veel te omslachtig en dus te traag.

Mariet en Gerard van Enckevort

Het ontvangst en contact en voorlichting ,uitleg en demo was zeer goed

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

heel goede voorlichting en zeer goede service

fam. Otten

In 2012 een nieuwe keuken gekocht bij SK-Vriezenveen. Verkoper was erg vlot en in no-time was onze keuken uitgezocht! Keuken werd volgens afspraak geleverd. De plintlijsten hadden wat kleurverschil...

Verkooptalent

Betere bereikbaarheid en nakomen van afspraken