SuperKeukens

SuperKeukens Ook benieuwd naar feedback over de webshop SuperKeukens? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1197
8.5/10
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SuperKeukens met 8.5/10. Gebaseerd op 1197 ervaringen.
Deskundig advies
Klantvriendelijkheid keukenadviseur
Kwaliteit
Aflevering keuken
Prijs

Jaap de Boer
Jaap de Boer

De sterke punten van superkeukens Apeldoorn, dat het gerund wordt door vader John Lusing, zoon Mark en schoondochter Anoek, ze vullen elkaar naadloos aan, Mark ontwikkeld, maakt de ontwerpen en in de beslissende fase, neemt Anoek de plannen met de klant nauw gezet door en heeft ook nog verfijnde ideeën en adviezen, bv. het tafelblad zou uit twee delen bestaan, volgens Anoek moest dit ook uit een stuk kunnen en met ronde hoeken, we zijn er Super blij met het eind resultaat.

Eigenlijk niet, blijf goed luisteren naar de klant, geef de klant een ontwerp mee, of meerdere ontwerpen zodat ze kunnen kiezen en ze een keuze kunnen maken met een goed gevoel. Een beslissing nemen over een nieuwe keuken doe je niet in een paar uur. Spreek af wanneer je mag bellen voor een vervolg afspraak, kom je afspraken na.
Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

Score voor SuperKeukens:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Twee plannen gemaakt door mark lusing van superkeukens vlijtseweg apeldoorn, zodat je kunt kiezen, uit een hoek opstelling en een lange wand opstelling met de koelkast met combi stoomoven er boven tegen over de keuken, naast de koelkast een hoge tafel met een kastje er onder, het tafelblad heeft een leuke vorm, zodat je met twee bij passende hoge stoelen heerlijk van je maaltijd kunt genieten in de fraaie omgeving van de nieuwe keuken. de combi stoom oven is een aanrader als mede de inductie kookplaten. gemakkelijk en eenvoudig onderhoud, dat wil toch iedereen.

SuperKeukens 1 beoordeling

Tot twee keer toe slecht tot eigenlijk niet geholpen door superkeukens. de eerste keer werd ik per ongeluk door de monteur gemaild waarin hij toegaf mij op te lichten. superkeukens heeft daarna wel actie moeten ondernemen. de tweede keer zat ik met verkeerde maten....maandenlang.....nog niets opgelost . communicatie is grof en onbeleefd. dit gaat om het filiaal in gouda, tot twee keer toe nogmaals. filiaal in capelle had ons destijds wel perfect geholpen.

Ruud Holthuis
Ruud Holthuis

Strake prijzen en geen gedoe! Allemaal erg duidelijk. Afwijkingen zijn geen enkel probleem. De klant staat centraal.

Kontakt achteraf wordt door de klanten op prijs gesteld!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

In eerste instantie gewoon gaan kijken wat ze in roermond in de showroom hadden staan en of dit ons beviel. jazeker, het sprak ons aan. naderhand een kort gesprek met de verkoper. geen enkele druk van die kant. afgesproken om terug te komen. we besloten zelf om dit bedrijf als enigste te vragen. tweede bezoek was erg prettig. goed gedaan jan visbeek van superkeukens roermond. leverdatum afgesproken. on time bezorgd en gemonteerd. ook de montage is top. deze man, mikel poell, heeft verstand van zaken en gaf ook nog eens goede adviezen. helemaal geweldig. al met al, zeer erg tevreden. een volgende keer weer!.

R. Welmers
Goed (8/10)
R. Welmers

Belangrijke sterke punten van Superkeukens Huissen zijn:
- eerlijk
- niet opdringerig om die keuken zo snel mogelijk te verkopen
- meedenken
- vakkundig
- flexibel
- goede prijs-kwaliteitverhouding in verschillende segmenten

Er zijn weinig verbeterpunten. Wat wel lastiger is, is soms de telefonische bereikbaarheid van Superkeukens. Je wordt dan doorgeschakeld naar een andere afdeling waarna je enkel een terugbelverzoek kan achter laten. Deze terugbelverzoeken worden niet altijd doorgegeven.
Ook de afstemming van de elektrische aansluitingen kan worden verbeterd bijvoorbeeld niet helemaal op de grond plaatsen. Aangezien snoeren van apparatuur soms net te klein zijn.

Score voor SuperKeukens:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij de aankoop van onze keuken zijn we bij superkeukens huissen terecht gekomen. hier werden we klantvriendelijk en zonder opdringende verkoper zoals een aantal andere grote keukenwinkelketens te woord gestaan..
bij het bepalen van de vorm van de keuken kwam de verkoper direct met een aantal opties. hij nam ruimschoots de tijd om de mogelijkheden te bekijken en kwam samen met ons tot de juiste vorm. daarna kwamen we aan de op de keuze van apparatuur waarbij we zelf konden bepalen welk merk en type. vervolgens werd er transparant gecommuniceerd over beste samenstelling van de prijs. als finishing touch werd een collega erbij geroepen om de keuken tot in detail symmetrisch te krijgen. ook was het geen probleem dat de keuken later in onze nieuwbouwwoning zou komen. verdere communicatie liep over het algemeen goed. de montage van de keuken is door de heren theo en willem goed verlopen. deze heren weten goed hoe een keuken in elkaar gezet mag worden. ook is er ruimte en tijd om zaken te overleggen zoals een praktisch punt waar willem mee kwam is op "op welke hoogte mag de afzuigkap geplaatst worden?" vervolgens heeft willem de juiste hoogte overlegd en praktisch uitgemeten. hij verwachtte namelijk dat de standaard maat niet handig voor ons zou zijn. de afzuigkap zit nu op de juiste hoogte. deze heren zijn goud voor een bedrijf als superkeukens huissen/jansen.

Chris

Zojuist een bezoek gebracht aan de vestiging hellevoetsluis. .
na een rondje te hebben gelopen wilden wij nog even terug naar een keuken.
die onze interesse had gewekt. .
de kinderen aan een kopje warme chocolademelk gezet zodat wij .
rustig konden kijken. deze stond midden in de showroom dus gingen wij.
er van uit dat dit geen probleem zou zijn..
de enige verkoper die aanwezig was vertelde ons dat het geen restaurant.
was en vroeg ons of we de kopjes ook mee naar huis wilde nemen..
de verkoper nam een zeer intimiderende houding aan en na een dreigement (!).
zijn wij dan ook maar weg gegaan. dit hebben wij nog nooit meegemaakt. .
wij zullen hier dus ook nooit meer komen en superkeuken ook niet aanbevelen. wat een .
onprofessioneel gedrag. !.

Keuken in Huissen
Keuken in Huissen

Flexibiliteit

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede begeleiding! tussentijds flexibel qua tussentijdse wijzigingen en montage.

Jan Huberts
Jan Huberts

Flexibel om veranderingen toe te passen in order, prijs kwaliteit.

Bereikbaarheid, het antwoordapparaat staat nog aan tijdens openingstijden.

Score voor SuperKeukens:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer vriendelijk en correct geholpen. verschillende opties worden rustig doorgenomen.

F. Knoop
F. Knoop

Luisterend oor en meedenken met de wensen van de klant. Flexibiliteit in het vinden van oplossingen.

Voortaan montage in een keer goed svp.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Keuken geplaatst. goed advies, levering volgens afspraak. enkele onvolkomenheden naar tevredenheid opgelost. superkeukens middelburg is een degelijke businesspartner. betrouwbaar bedrijf met een goede prijs-kwaliteit verhouding. ik zou mijn keuken er weer kopen.

SuperKeukens 1 beoordeling

Keuken nog nog niet geplaatst. maar absolute vakmensen die het voorbereidende werk doen. nette jongens en goede kwaliteit . bedankt pieter en bart voor jullie puike werk.

verlinden de graaf
verlinden de graaf

de tijd die ze voor ons namen...we zijn meerdere keren terug geweest en niets was te veel

telefonisch slecht berijkbaar

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vandaag is onze keuken geplaatst naast de geweldige ontvangst en tijd die stephanie voor ons genomen heeft is nu ook de keuken door een vakman geplaatst en we zijn er zo super blij mee.

Bedrijfsinformatie

SuperKeukens biedt kwaliteit keukens aan voor direct de laagste keuken prijs met uitstekende service, en garantie. SuperKeukens, zo’n naam zegt alles!
Adres
Nijverheidsweg 110