Je aankoop wordt beschermd

Aflevering keuken
Prijs
8.1/10

F. van Gaal

Super goed geholpen door Marjorie van Geffen van Superkeukens Eindhoven. Al onze wensen kwamen samen binnen ons budget. Duidelijke prijs afspraken. Afspraken werden prima nagekomen.Ook alle lof...

Duidelijke afspraken. prima prijs kwaliteitsverhouding.

J.c. Frijters

Zeer prettig geholpen
tijdens de verkoop in Tiel en de afhandeling van de levering van de keuken geheel volgens afspraak. De montage via Superkeukens verzorgt door montagebedrijf...

Vakkundige Montage en alles keurig op tijd en volgens bestelling geleverd.

Aanbieden van eventueel totaalpakket inclusief installatie en elektra en stucwerk

Maja Veldhuis

Top Ervaring! Altijd bereid om mee te denken !

Superkeukens staat achter u. Denkt mee met u als klant en service staat volop in het vaandel.

Geweldig geholpen door Marjorie van Geffen, die al mijn wensen met mijn budget heeft waargemaakt!
Ook alle lof voor de onvermoeibare Ad Bolwerk voor perfect plaatsen van de keuken.
Ik...

Er word alle tijd genomen om de keuken naar jou wens te maken. 3D ontwerp wat je via link krijgt is super leuk.
Je hoeft niets aan te betalen en kunt pinnen bij het leveren van de keuken.

wam van hemert

Wij hebben eigenlijk niets dan lof voor dit bedrijf en filiaal (Huissen). Alle gemaakte afspraken werden keurig vastgelegd. Alle termijnen m.b.t. de levering werden nagekomen en misschien nog wel...

Alle termijnen m.b.t. de levering werden nagekomen en misschien nog wel het allerbelangrijkste de serviceafdeling heeft het goed begrepen en heeft service hoog in het vaandel staan. Prima gedaan.

nog een paar tips voor zowel de keukenverkoper als de keukenkoper.

- Wij hebben een hoogglans magnolia keuken gekocht en gingen er vanuit dat niet alleen het front hoogglans was, maar ook de zijkanten. Dit bleek helaas niet zo te zijn. Het kan best zo zijn dat de verkoper ons er op gewezen heeft, maar dat kunnen we ons niet meer herinneren. Bij het raadplegen van de offerte stond het trouwens wel zwart op wit dat de zijkanten geen hoogglans, maar zijdeglans waren. Was op het moment van uitpakken wel jammer, maar we hebben er ons mee verzoend.
- Wij hebben gekozen voor een zogenaamde LeMans hoekkast. Deze is altijd 1 meter breed, ongeacht de breedte van de deur. Hier hebben we ons in vergist. Nu blijkt dat we circa 20 cm ruimte, tussen kast en muur, onbenut hebben gelaten. Dit is eigenlijk zonde van die ruimte. Hier had de verkoper ons op moeten wijzen, dat ongeacht de deurbreedte de totale lengte maar 1 meter is en blijft.

Swartjes

De communicatie kan een stuk beter, op verzoeken via de mail van onze kant werd pas na herhaaldelijk verzoek gereageerd en heb er zelfs voor naar het filiaal gemoeten want antwoord op mail of sms...

Communicatie

Ron Enzerink

Vriendelijk deskundig advies en mee denkend in oplossingen

Ruim mee denkend

Ontzettend slechte service na plaatsing. Schade aan kast, scheur in lade vriezer. Niemand thuis

Mooi verhaal

Als je wat verkoopt moet je er ook staan als er iets mis is!

Schollen

De naam van het bedrijf is slim gekozen en verraad deze review al. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en eisen van de klant en er wordt nauwkeurig meegedacht.

Omdat de winkel in de woonplaats gevestigd is, is er een goede klantrelatie met de toekomstig leverancier.

Het nabestellen van (niet geleverde of beschadigde) onderdelen is voor verbetering vatbaar.

Fam. Kerstens

We hebben met Daniël een goed gesprek gevoerd over het vervangen van de gaskookplaat voor een inductiekookplaat . De magnetron die voor veilig gebruik te hoog ingebouwd was, wilden we vervangen voor...

Daniël heeft goed meegedacht over onze wensen en mogelijkheden..De afspraak over levering en montage waren uitstekend te combineren met de noodzakelijke aanpassingen van de electricien .
Het formaat van de achterplaat bleek bij levering niet te kloppen, maar werd de volgende dag in orde gemaakt.
De monteur heeft op zeer deskundige en humoristische wijze de keuken geïnstalleerd .