Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.9/10

P Verhoeven

Mooie keuken. Keurig op tijd geleverd en goede service.
Montage keurig en netjes en schoon gewerkt.

Ommeren

Wij gaan de keuken zelf plaatsen, wanneer alles gereed is. Vandaar dat ik niet alle vragen kan beantwoorden.

Vierhoven

Prima geholpen, voelde gelijk goed. Service prima. Pas betalen bij aflevering is prima.

Advies erg goed, luisteren naar de wensen van de klant erg goed. Mogelijkheden scheppen.

geen verbeterpunten

A. Strengholt

Prettige, vriendelijke en attente verkoop afdeling.
Zorgzame follow up.

Dominique & fred Vink

Zeer goede hulp bij het bepalen van de juiste keuken.

edwin bakels

De slechtste bedrijf die is .een durven ze geen orginele lijst revieuw te zetten want zien mensen dat veel negetief zijn.
mijn commentaar is groot lijdingen mijn verandwoording zeggen ze enkel...

eerlijk goed afhandelen

neem een ander keukenmonteur en einde afschauwing met een ander

Wij zijn zeer goed geholpen door Leo van SK Beuningen. Hij dacht goed mee en heeft gehoor gegeven aan onze wens. Alle afspraken omtrent levering en plaatsing waren boven verwachting! Kortom top...

Keuken is 3 weken later geleverd dan afgesproken. Superkeukens heeft ons 3 weken laten zitten met een tijdelijk blok waar ik alleen de kraan van kon gebruiken. Vergoeding/compensatie is niets.

R van Raaij

Fijne keuken leverancier, hier kun je goed afspraken mee maken die nagkomen worden.

memo

Mensen opgelet ik wil mijn ervaring delen met superkeukens in huissen dus graag goed lezen voordat je zaken doet met superkeukens. Wat een belachelijke keukenzaak!!
We zijn vorige jaar opzoek...

heb ik helaas niet

Tips van mij zal zijn niet klanten behulpzaam zijn totdat je de contract laat ondertekenen en daarna weinig op mails en telefoons reageren zo ga je niet met klanten om.
Als je fouten maak als keukenzaak moet je daar achter staan en zorgen dat je verbeterd en niet gelijk de klant de schuld geven.
Er zijn er zoveel ik heb het beschreven in mijn ervaring.