SuperKeukens

SuperKeukens Ook benieuwd naar feedback over de webshop SuperKeukens? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1208
8.5/10
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SuperKeukens met 8.5/10. Gebaseerd op 1208 ervaringen.
Deskundig advies

J.G. Janssen
J.G. Janssen

Het gevoel!! en prijs...

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer leuke en behulpzame mensen. goed advies en geen druk om te beslissen. veruit de beste prijs..
daniel geeft je een heel goed gevoel en vertrouwen. tevens een goed gevoel voor humor. collega's zijn net zo vriendelijk maar ook behulpzaam als daniël er even niet is om ons te woord te staan..
het uiteindelijke resultaat van onze keuken is zelfs boven alle verwachting!.
we zijn dolblij met de nieuwe keuken en raden iedereen aan daar eens te gaan kijken...

SuperKeukens 1 beoordeling

Wij hebben nu al 2 keer een prachtige keuken gekocht bij superkeukens. .
prettige gang van zaken , goede prijzen . een bedrijf dat doet wat het beloofd ..

Nikki Hermens
Goed (8/10)
Nikki Hermens

Het meedenken en inleven in mijn situatie. Ook is de prijs kwaliteitsverhouding erg goed.

De service omtrent missende onderdelen. Ik moest hiervoor telkens contact opnemen met het magazijn in huissen. En zij konden mij niet echt verder helpen.

Score voor SuperKeukens:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De aankoop heb ik als erg prettig ervaren. ik ben netjes geholpen en er is gericht naar mijn situatie gekeken. dit was erg fijn!.
ik miste echter wel een aantal dingen. dit is bij post nl zoek geraakt. hier is veel mail en bel verkeer over geweest. dit koste ook veel tijd. dit heb ik als niet prettig ervaren.

Floris Jan Wijnveldt
Floris Jan Wijnveldt

Super service

Geen alles klopt daar deskundigheid en advies

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij deze wil ik superkeukens strijen een zeer warme douche geven. onze keuken vertoonde helaas door vocht en zeker bij de coocker na enige tijd boven de ingefreesde handgrepen verdikkingen. tot 2 maal toe zijn de betreffende deurtjes vervangen. nu na 2 jaar, was wel afgesproken, gebeurde het weer en zijn alle deurtjes vervangen met handgrepen..
wat een service ongekend, dus wil je een goede keuken die onverhoopt toch een mankement vertoond..
mijn ervaring en advies superkeukens strijen wat een top service en deskundigheid. hoefde niet die discussie aan te gaan zij kwamen zelf met de oplossingen. dus nogmaals bedankt een meer dan tevreden klant,.

Fam. Strik
Fam. Strik

het geduld

n.v.t.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn uitstekend geholpen in het kiezen van de juiste keuken in onze nieuw te bouwen woning..
rob rikken, van sk beuningen is een deskundige adviseur en wij voelden ons heel serieus genomen. geen.
snelle verkooppraatjes..
ook de plaatsing, door rijnland montage, verliep prima.

Dick de Roode en Bert van Kooij
Dick de Roode en Bert van Kooij

Meedenken en aandragen van mogelijkheden en alternatieven zowel op technisch als esthetisch gebied.

Tja, de eerlijkheid gebied ons om te zeggen dat het maken/tekenen van het leidingplan aandacht vraagt.....

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Kijk, dat is nou een "keukenboer" die doet wat je vraagt...en meer! vanaf de start met de adviseur plannen maken, tekenen en uitwerken. het aandragen van ideeën en keuzemogelijkheden is als uiterst prettig ervaren. ook als wij na een verkregen offerte tòch weer wat anders wensten was het geen probleem om opnieuw te tekenen en te plannen. zaken waar wij niet zo snel aan dachten zoals symetrie en "hoe-'t-smoelt" werden door de adviseur aangedragen om mee te nemen in onze keuzes. .
dan komt t wachten.... en de spanning loopt op. levering? keurig op tijd. dan de montage...: het leidingplan dat intussen was aangelegd bleek helaas niet helemaal te kloppen maat de monteur wist met veel creativiteit daar een mouw aan te kunnen passen. dan komt de ingebruikname.... en blijkt de gevraagde combi magnetron/oven met stoomfunctie er niet in te zitten maar een oven met stoomfunctie. dat was niet de bedoeling. onverwijld contact opgenomen met superkeukens natuurlijk. twee dagen later werd deze zonder probleem omgeruild voor het allernieuwste model op de markt. super-de-luxe waar het een studie van gaat worden om alle mogelijkheden te leren kennen. en nu de service van superkeukens: dit model was 1.000 euro duurder als de (nog nieuw en ongebruikte) oven die werd meegenomen. als soelaas voor dit misverstand werd ons slechts een bijbetaling van 500 euro gevraagd. zoek maar eens een bedrijf dat zoveel serrvice verleend. top!.

M. Plomp
Goed (8/10)
M. Plomp

Goed advies

Ze geven geen korting prima maar wees dan een beetje coulant als er iets veranderd wordt

Score voor SuperKeukens:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Op zich goede ervaring. monteur wist alleen niets van de inclusief btw regeling. wij hadden lage stelvoeten wilde deze ruilen voor hogere stelvoeten maar dan moesten we € 50 betalen. konden niet geruild worden. was dan nog coulance regeling. beetje jammer als je een keuken van bijna € 5000 koopt. we hebben zelf ook niet goed opgelet maar we vroegen om een hoge keuken op 1m01. hier is van beide kanten uit iets mis gegaan.

J.Hendrikx
J.Hendrikx

Deskundig,geduldig...en klantvriendelijk.Denken erg goed mee .

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goed en klantvriendelijk!.

Matig (5/10)

Grote showroom

De montage/monteur + contact met de klant.
Montage afspraak 2 x verplaatst, beschadigde onderdelen, afzuigkap doet het niet.
Duurt een eeuwigheid voordat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden.

Score voor SuperKeukens:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

In de winkel goed geholpen.

Uitstekend (10/10)

Het meedenken van a tot z.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fijn ontvangst, goede uitleg, geen gepush in tegenstelling tot andere zaken. positief.

Bedrijfsinformatie

SuperKeukens biedt kwaliteit keukens aan voor direct de laagste keuken prijs met uitstekende service, en garantie. SuperKeukens, zo’n naam zegt alles!
Adres
Nijverheidsweg 110