SuperKeukens

SuperKeukens Ook benieuwd naar feedback over de webshop SuperKeukens? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1185
8.5/10
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SuperKeukens met 8.5/10. Gebaseerd op 1185 ervaringen.
Deskundig advies

Zeer slecht (2/10)

Ja kom je afspraken na

Score voor SuperKeukens:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Een niet zo goede ervaring. gemeld en contact gehad met manager zoeterwoude. op zijn vraag of hij mij een linkje mocht sturen om mijn ervaring te veranderen aan gegeven dat ik dit niet wilde, maar wel het linkje om mijnsite goede ervaring wel te bevestigen. nooit gekregen.

G. van der Weert
Onacceptabel (1/10)
G. van der Weert

Bij problemen los het binnen een normale termijn op.

Score voor SuperKeukens:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

De keuken in het filiaal in utrecht gekocht is prima totdat er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan..
bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. kan allemaal gebeuren. alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 weken !!!! duren. dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken..
mijn conclusie is superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.

Riessen
Goed (8/10)
Riessen

Keuken helemaal oplevert als op de tekening

Zoek eerst goed uit of een kookplaat goed is voor een keuken in een gewoon huis

Score voor SuperKeukens:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima geholpen in de showroom en monteurs ook goef.

Onacceptabel (1/10)
M van den Heuvel

Kom je afspraken na. Laat weten als het je niet gaat lukken. Maar communiceer ieder geval

Score voor SuperKeukens:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

In de showroom geweest met maten en wensen van onze keuken. hadden een afspraak gemaakt. meneer wilde iets meer tijd om een tekening te maken. nog eenmaal een mailtje gehad dat hij iets langer tijd nofig had. nooit meer iets van gehoord. slordig !!.

Gerrie van Geel
Gerrie van Geel

zeer vriendelijk erg ervaren

nee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goed dit is al mijn 2e keuken.

Voldoende (6/10)

kwaliteit van de keuken verbeteren

Score voor SuperKeukens:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Service en aanschaf ging wel oke. we hebben de keuken nu echter een paar jaar en al voor de derde keer schade (mogelijk door vocht maar dat lijkt me logisch in een keuken) waardoor keukenkast en frontjes vervangen moeten worden..
niet echt wat je noemt een kwaliteitskeuken. eerste onderdeel wel kosteloos opgestuurd gekregen. de schade van nu moeten we nog contact over hebben.

Heleen
Heleen

Prettige omgang, met wie je ook praat altijd een vriendelijk antwoord en weten ze het niet dan vragen ze het na en bellen ze je terug.

het is bijna jammer dat je niet ieder jaar een keuken nodig hebt! ;-)

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Hele fijne mensen die geweldige service leveren. ze denken echt met je mee en maken een keuken echt zoals jij dat graag wilt.

Onvoldoende (4/10)
Score voor SuperKeukens:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ze moeten leren om alles wat ze zeggen ook na te komen..
word veel beloofd wat ze niet altijd nakomen.

Uitstekend (10/10)

Gemakkelijk afspraken te maken en goede advisering

Voortvarend.

Marion van den Biezenbos
Marion van den Biezenbos

Zo geduldig en ze nemen alle tijd waardoor je totaal niet onder druk wordt gezet.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij gingen voor het wow gevoel en na verschillende schetsen en aanpassingen hebben wij het wow gevoel gekregen. fantastisch wat een geduldig personeel en ook het plaatsen is zo vakkundig en netjes gedaan. superkeukens super bedankt meer dan tevreden !.

Bedrijfsinformatie

SuperKeukens biedt kwaliteit keukens aan voor direct de laagste keuken prijs met uitstekende service, en garantie. SuperKeukens, zo’n naam zegt alles!
Adres
Nijverheidsweg 110