Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

Super Keukens Huissen

Zeer slecht als het gaat om oplossen van problemen zoals ontbrekende onderdelen, schots en scheef zagen van achterwand.

De materialen in deze prijsklasse is de kwaliteit/prijsverhouding oke.

Op tijd laten komen van de monteur, van te voren voor afgifte goederen bij de klant controleren of alle bestelde artikelen wel aanwezig zijn, zijwand met dezelfde horizontale groef leveren ipv bij... Op tijd laten komen van de monteur, van te voren voor afgifte goederen bij de klant controleren of alle bestelde artikelen wel aanwezig zijn, zijwand met dezelfde horizontale groef leveren ipv bij ons verticaal, vriendelijkheid ontbreekt in de communicatie vanaf het moment dat je met (de manage(st)er van) de klantenservice belt van SK Huissen (contact met de verkoper-keukenadviseur is dan namelijk niet meer mogelijk), monteur beter leren meten/zagen.

Nanne Wiersma

Super relaxt en totaal niet opdringerig

Goede uitleg, je krijgt alle tijd om na te denken. Ze zijn er echt voor de klant!

Hendrie

Zeer slechte service je word aan een lijntje gehouden door de verkoop praatjes maar afspraken na komen ho maar

Mooie verkoop praatjes en beloftes

Mensen betalen veel geld voor een keuken en verwachten ook dat superkeukens hun afspraken na komen

Rita en Cor Swart

Vandaag is onze keuken geplaatst. Van A tot Z is alles buitengewoon soepel gegaan. Zeer goed geadviseerd door Rian Vingerhoeds. Blanco binnengekomen en dat is eigenlijk heel moeilijk maar ze wist... Vandaag is onze keuken geplaatst. Van A tot Z is alles buitengewoon soepel gegaan. Zeer goed geadviseerd door Rian Vingerhoeds. Blanco binnengekomen en dat is eigenlijk heel moeilijk maar ze wist ons prima te adviseren. Ook Nivedo Elektrotechniek met Erik en Paul was geweldig in het gehele traject. Echt super van Superkeukens. Bij ons geen horror. Nogmaals enorm bedankt allemaal.

Alles klopte in de logistiek en verwerking

Voor ons geen verbeterpunten. Was top

Symen Holwerda

Adequaat, snel en bovendien vriendelijk geholpen door Danny bij superkeukens Wolvega. Ons tekeningen met daarin hoe wij onze keuken wensten kon hij zonder problemen overnemen in zijn handige... Adequaat, snel en bovendien vriendelijk geholpen door Danny bij superkeukens Wolvega. Ons tekeningen met daarin hoe wij onze keuken wensten kon hij zonder problemen overnemen in zijn handige 3d-tool. Na goed doordachte feedback vanaf zijn kant en de mogelijkheden die er nog waren om de keuken helemaal naar onze wens te kunnen maken, waren de zaken zo doorgesproken en konden we uitkijken naar de oplevering. Sinds een week staat de keuken en het is een pareltje, perfect binnen budget en stiekem nog beter dan waar we oorspronkelijk voor gingen!

Danny dacht met ons mee, toonde allerlei opties en wist waarin we konden besparen of juist net even die extra konden inleggen voor een goede keuze.

Niets.

massuger

2 sterren omdat deskundig advies voor mij ook te maken heeft met de monteur die aangedragen wordt. Aangezien deze monteur flinke schade heeft veroorzaakt aan onze woning, en hiervoor weigert te... 2 sterren omdat deskundig advies voor mij ook te maken heeft met de monteur die aangedragen wordt. Aangezien deze monteur flinke schade heeft veroorzaakt aan onze woning, en hiervoor weigert te betalen, nergens op reageert, nummer blokkeert en superkeukens hierin zegt niks te kunnen betekenen. Erg jammer en een gemiste kans. Nare nasmaak op deze manier.

advies in de winkel was prima.

Help je klanten als ze problemen hebben met de monteur die door jullie is toegewezen. Is wel zo netjes

Jarco van Veenendaal

Een zeer prettige ervaring in Utrecht en later ook in Veenendaal gehad. Zeer goed geholpen en goed meegedacht met het ontwerp. Vakkundig gemonteerd door RS Montage, de 2 monteurs waren goed op... Een zeer prettige ervaring in Utrecht en later ook in Veenendaal gehad. Zeer goed geholpen en goed meegedacht met het ontwerp. Vakkundig gemonteerd door RS Montage, de 2 monteurs waren goed op elkaar ingespeeld. Afzuigkap was op dat moment niet leverbaar maar snel na geleverd en ook weer zeer snel en deskundig gemonteerd door RS montage.

Tiny

Verkoop slecht geinformeerd. Monteur niet kindvriendelijk. Service laat te wensen over en je kunt niet alles op de Covid afschuiven, dit bij voorbaat.

Niet echt een. Of toch, verkoper was vriendelijk.

Ben K

Prima ervaring met Superkeukens (derde keuken gekocht)

Als blijkt dat na levering iets veranderd of aangevuld moet worden, geen probleem bij Superkeukens