Kwaliteit
Deskundig advies
Prijs
7.8/10

JJ vd Wetering

Op zich prima bedrijf. Alleen de communicatie naar de klant toe kan veel beter. Maar gelukkig heeft Joanna veel goed gemaakt (SK Wolvega). Zij is erg begripvol.

Prima keuken die geleverd is. Ik heb alleen lang op de combi magnetron van Siemens moeten wachten, maar dat is algeheel bekend en niet de schuld van SK. Ik ben telefonisch netjes en vriendelijk te... Prima keuken die geleverd is. Ik heb alleen lang op de combi magnetron van Siemens moeten wachten, maar dat is algeheel bekend en niet de schuld van SK. Ik ben telefonisch netjes en vriendelijk te woord gestaan door Joanna en Herman (SK Wolvega). Vooral Joanna doet haar uiterste best voor de klanten.

De communicatie!! Er is overal flink personeel te kort. Dat er geen blik keukenmonteurs meer los getrokken kan worden is niet de schuld van SK. Maar blijf wel communiceren met je klanten! Toen ik... De communicatie!! Er is overal flink personeel te kort. Dat er geen blik keukenmonteurs meer los getrokken kan worden is niet de schuld van SK. Maar blijf wel communiceren met je klanten! Toen ik mijn combimagnetron en een nieuw aanrechtblad (het blad wat ik in maart kreeg bij mijn keuken was beschadigd) geleverd kreeg werd alles in de garage neergelegd. "Zoek maar een mannetje die het gaat plaatsen" , zei de bijrijder van de chauffeur. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb betaald voor een totaal afgewerkte keuken...
Heb ik dus eindelijk na 5 maand mijn magnetron, staat deze ingepakt in de garage op de vloer. Zo kun je klanten niet laten zitten. Gelukkig begreep Joanna mij en heeft ze een spoedmail naar de monteur gestuurd (die telefonisch 3 weken niet te bereiken zijn ivm vakantie)! Helaas nog geen reactie van Artiline gehad....

Vroeger was je als klant koning. Maar dat is nu al lang niet meer. En niet alleen bij SK. Ook bij de badkamerspecialist is er veel mis gegaan. Het persooneels tekort is overal groot. En waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar hoe los je het op? En hoe gaat de communicatie met klant? Dat is heel belangrijk. Ik ben verder super tevreden met mijn keuken van Superkeukens!!

de Vries

Na een prettig ontvangst waren wij in no time vakkundig geholpen door Demi Kruissen. Zij begreep meteen waar wij naar op zoek waren. Wij kunnen Superkeukens in Tiel zeker van harte aanbevelen.

Mooie showroom, heerst een prettige sfeer, genoeg keuze.

n.v.t.

Konings

Top bedrijf

Geen praatjes met kortingen, beslis nu en je krijgt vanalles extra. De moeite nemen met hun deskundigheid, de wensen van ons in acht nemen. De sfeer die er hangt is heel fijn.

Geen wat ons betreft

Lex

Prettige hulp bij uitzoeken van onze keuken. Zeer tevreden met eindresultaat!

Bereidheid tot uitzoeken van niet-standaard opties zoals bijvoorbeeld RVS blad van meer dan 4m.

-n.v.t.-

Saar

Op zoek naar een keuken voor een tamelijk ingewikkelde ruimte zijn we uitstekend geholpen door Edwin: rustig, eerlijk, creatief. Hij attendeerde op een bouwtechnisch detail, om dit met de aannemer... Op zoek naar een keuken voor een tamelijk ingewikkelde ruimte zijn we uitstekend geholpen door Edwin: rustig, eerlijk, creatief. Hij attendeerde op een bouwtechnisch detail, om dit met de aannemer te bespreken. Helaas bleek het keukenontwerp toen toch anders te moeten. Edwin is weer met ons gaan puzzelen tot we dik tevreden de deur uitliepen. De bestelling is gedaan en de levering is gepland. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Er wordt heel goed meegedacht.

Pietersz

Helaas heeft het zover moeten komen dat we een negatieve review online moeten plaatsen.
26 april is er een keuken bij ons geplaatst, waarbij het mis is gegaan met het inmeten. Wij hebben na het advies van de monteur een paar centimeters van onze muur moeten wegbikken Incl het nieuwe stucwerk. Daarnaast is er schade aan het frontje van de vaatwasser, is er een lijst nog niet afgewerkt en de koelkast en vriezer nog niet aan de deuren geplakt, wat steeds voor meer ongemak zorgt ivm mijn zwangerschap.

Wij hebben contact gehad met de verkoper die met ons de keuken heeft uitgezocht en die zou een collega vragen om langs te gaan, om de schade te bekijken en te overleggen hoe dit op te lossen.
Deze verkoper vergat eerst de afspraak in te plannen. Waardoor wij na 3 weken wachten maar weer verkoper nummer 1 hebben gebeld. Vervolgens kwam er een afspraak, maar kwam hij niet opdagen. Om vervolgens bij de derde afspraak langs te komen.
Daarna zouden wij terug gebeld worden en dit is niet gebeurd, wij hebben meerdere keren hier achteraan gebeld. Uiteindelijk zou dit bij een manager neergelegd worden die met de monteur om tafel zou gaan.

Weer zouden wij gebeld worden en is dit niet gebeurd. Vandaag zelf maar weer gebeld, maar zonder resultaat. Weer een terug bel notitie laten maken met de hoop dat er vandaag nog gebeld gaat worden. Inmiddels zijn er ruim 5 afspraken niet na gekomen.

We zijn bijna 3 maanden verder en er is nog niks opgelost. Wij zijn inmiddels zo ver om rechtsbijstand in te schakelen. Wij waren erg coulant door aan te geven niet alle kosten te willen verhalen, zoals meerder keren vrij moeten nemen van werk en spullen moeten huren. Inmiddels zijn we door de slechte service wel zo ver. Het is zo jammer, wij hebben bij de verkoper die niet zijn afspraken na kwam namelijk nog aangegeven maak er geen hoofdpijn dossier van. Wij zien graag een oplossing en dat is in ons geval alleen het vergoeden van de kapotte muur, zodat deze gemaakt kan worden. Als dat gerealiseerd was, hadden wij over 15 jaar weer 15.000 euro uitgegeven aan een keuken bij jullie. Helaas zullen we nu een concurrent opzoeken.

De verkoper met wie we de keuken hebben uitgezocht lijkt elke keer aan de telefoon het ook erg vervelend te vinden. Echter ligt de oplossing bij collega’s die zich er iets minder druk om maken.

Na de verkoop op papier, houd de verkoop voor de klant nog niet op. Dan begint je stuk service pas.

W.post

Tot dat de keuken betaald en geplaatst was.prima
Maar daarna is de service bar slecht.
Het is net als of je niet meer bestaat

Nul

Klantvriendelijkheid en service

Broekema

Bij binnenkomst al meteen vriendelijk ontvangen maar niet opdringerig

Matthijs

Mooi ontwerp en goede montage

Goed advies, kennis van zaken, goede monteurs en mooi ontwerp

W.post

In het begin prima tot dat ie betaald was toen was ….

Verkoop ,daarna heel zwak