Bent u tevreden met het eindresultaat?
9.5/10
Communicatie en klantvriendelijkheid

fam. van 't Hul

Heel goed

Nunspeet

prima zo

snelle levering

Bedankt voor je review

Heel veel plezier met stoken!

We hopen dat jullie veel gezellige momenten bij de haard zullen hebben!

Team Superkachels!

B Oost

Zeer snelle en correcte communicatie. Zowel over de offerte als over het installeren wordt duidelijk gecommuniceerd. Zeer heldere all-in prijs. Die ook werkelijk all-in was.
Kortom zeer...
Kortom zeer tevreden vanaf aanvraag tot de haard brandend opgeleverd werd!

Tholen

All-in prijs op de website

Reactie Superkachels:

heel hartelijk dank ook voor uw review.

Fijn om te merken dat het snelle schakelen werd gewaardeerd.

Heel veel plezier met uw haard.

Team Superkachels!

Kees

Superr goed

Mariahout

zodoor gaan

snelle afwikkeling

Reactie Superkachels:

Hartelijk dank voor de review! We gaan ons best om zo door te gaan en veel mensen blij te maken! Bij vragen kunt u ons altijd bellen op appen! Heel veel stookplezier gewenst met u... Hartelijk dank voor de review! We gaan ons best om zo door te gaan en veel mensen blij te maken! Bij vragen kunt u ons altijd bellen op appen! Heel veel stookplezier gewenst met u haard! Hartelijke groet, Jeroen van Dijk Superkachels

M. Kok

Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder! We zijn bij meerdere kachelbedrijven geweest en liepen elke keer tegen teleurstellingen aan. Of men wist niet precies welke kachel voor onze situatie... Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder! We zijn bij meerdere kachelbedrijven geweest en liepen elke keer tegen teleurstellingen aan. Of men wist niet precies welke kachel voor onze situatie mogelijk was, of men kwam langs en dan hoorden we nooit meer wat. Kortom, in kachelbedrijven hadden wij geen vertrouwen meer. Tot dat we bij Superkachels in Apeldoorn kwamen. Van begin tot eind werd er meegedacht. Eerst stuurde men een bedrijf die een camera inspectie uitvoerde, daarna vond overleg plaats was mogelijk was. Na aankoop van een kachel kwam installateur langs om te kijken of alles klopte... Er werd niets aan toeval overgelaten.

Nunspeet

Geen tips. Het was gewoonweg super!

Communicatie en nakomen wat beloofd wordt. Ook toen het tegenviel bij plaatsing. Echt super

Reactie Superkachels:

Allereerst fijn dat u tevreden bent met het eindresultaat! We hebben ons best gedaan en zijn weer blij dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor de mooie review en het fijne contact. Heel veel... Allereerst fijn dat u tevreden bent met het eindresultaat! We hebben ons best gedaan en zijn weer blij dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor de mooie review en het fijne contact. Heel veel stookplezier gewenst! Hartelijke groet, Jeroen van Dijk

F. Al

Ik was opzoek naar een 3zijdige inbouw houtkachel die met SPOED geleverd en geïnstalleerd kon worden. Nergens in Nederland kon ik zo snel geholpen worden. Vriendelijke personeel heeft ervoor gezorgd... Ik was opzoek naar een 3zijdige inbouw houtkachel die met SPOED geleverd en geïnstalleerd kon worden. Nergens in Nederland kon ik zo snel geholpen worden. Vriendelijke personeel heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 3 weken een kachel thuis had staan en super straks geïnstalleerd door een TOP MONTEUR; Bertus van Manen. Beste man heeft netjes, nauwkeurig werk afgeleverd en boven alles was hij supervriendelijk en meedenkend. Dank voor de snelle service van medewerker Niels (superkachels Apeldoorn).

Apeldoorn

Vriendelijk, meedenkend, Alleen top kwaliteit

Reactie Superkachels:

hartelijk dank voor uw review! We waren blij om het in in korte tijd te kunnen realiseren voor u! Fijn dat u ook tevreden bent met de monteur, zo hoort het! Heel veel stookplezier gewenst! Team... hartelijk dank voor uw review! We waren blij om het in in korte tijd te kunnen realiseren voor u! Fijn dat u ook tevreden bent met de monteur, zo hoort het! Heel veel stookplezier gewenst! Team Superkachels

Th Willemse

EIND GOED AL GOED

Nw Beyerland

Eerlijk zijn

Dat het goed gekomen is!!

Reactie Superkachels:

Heel veel stookplezier gewenst met uw aangekochte haard!
Bedankt voor uw review!
Team Superkachels

Top bedrijf met vriendelijke medewerkers die echt hun best doen voor de klant. Bij onze sierhaard, ontbraken vanuit de fabriek 4 lampen.
Deze heren hebben dit binnen no time nageleverd. Ik ben...
Deze heren hebben dit binnen no time nageleverd. Ik ben zelf nadien nog benaderd of alles naar wens was. Een hele dikke duim voor deze firma.

Bovenkarspel

Comunicatie

Reactie Superkachels:

hartelijk dank voor uw reactie!
Fijn dat het gelukt is!
Heel veel stookplezier gewenst!

Johannes

Uitstekende service, deskundig en klantvriendelijk personeel

Doornspijk

Ga zo door!

Klantvriendelijk, deskundig en gunstige prijzen

F.J. Stoffels

Ik had laatst thermocoll nodig om een lint vast te zetten en was zo’n beetje heel Apeldoorn rond geweest naar het was nergens op voorraad. Bij Superkachels leek dat ook te geval totdat de verkoper... Ik had laatst thermocoll nodig om een lint vast te zetten en was zo’n beetje heel Apeldoorn rond geweest naar het was nergens op voorraad. Bij Superkachels leek dat ook te geval totdat de verkoper zich herinnerde dat hij nog een tube in zijn auto had. Op een holletje werd die tevoorschijn getoverd. Superkachels = Superservice!

Apeldoorn

Aaltje Bakker

Siebe is een vriendelijke verkoper. Hij heeft ons goed geïnformeerd en geholpen. We konden de accessoires meteen in de winkel bestellen via de website. Bedankt Siebe.

Meppel

Ze hebben zelfs een Rabo scanner voor als je direct via de website zaken wilt bestellen en betalen. Heel handig.

Beste Aaltje Bakker,
Hartelijk dank voor uw review!
We hebben het compliment doorgegeven aan Siebe.
Veel plezier met de haard!

Hartelijke groet,