8.5/10

Prima.

duidelijke beschrijvingen

Positief, snelle levering. Een goede service, er wordt goed meegedacht en eventueel maatwerk geleverd.

Goede service bij vragen

De prijzen vind ik relatief hoog.

Dressuurstal van Wijk

Wij zijn al heel wat jaren zeer tevreden gebruikers van diverse Superhorse producten!

Altijd goede service. Mogelijkheid tot het maken van producten specifiek op een probleem gericht.

Goede service, goed advies, veel kennis

Bianca Buurmeijer.

Snelle levering.

Prima bedrijf

onderstaand probleempje netjes afgehandeld en gecommuniceerd

Koerier heeft bij afwezigheid geen bericht achter gelaten, toen het pakket bij de buren afgeleverd was
Ook geen track&trace code ontvangen

Marie

Mijn ervaring met de produkten is zeer goed, maar ik ben zeer ontevreden met de ervaring met dit bedrijf.

Goede produkten

Geen credic card betalling mogelijk; Weinig kontakt en informatie; Geen track & trace van jouw bestelling; Klantenservice allen op ma-vr tissen 15-17 uur; Geen verkooppunten;

Reactie Super-horse:

We betreuren het dat het transportbedrijf het niet goed heeft gedaan, ter compensatie sturen wij u een gratis pakket toe.

S. Bosma

Mijn eerste bestelling maar tot nu toe verliep alles goed en snel. Goed op de hoogte gehouden van de verzending. Ben nu bezig om het product uit te proberen en hopelijk heeft het over een paar dagen...

Duidelijke beschrijving van het product.
Snelle service.

Via Linda Kouwenhoven zijn wij in contact gekomen met jullie product de muscle impuls dot bevalt ons zeer goed nu gaan we de summerskin uitproberen