pv de brug lineke van Vleuten

vrienden van amstel

Kreeftenberg

Prima, duidelijk communicatie. Enige min punt aan het arrangement 2jaar geleden geboekt door corona helaas niet door kunnen gaan. Maar wel volledig betaald. Als het dan zover is een prijsverhoging... Prima, duidelijk communicatie. Enige min punt aan het arrangement 2jaar geleden geboekt door corona helaas niet door kunnen gaan. Maar wel volledig betaald. Als het dan zover is een prijsverhoging doorvoeren. Stukje bedrijfsrisico is dat. Kun je de klant niet mee opzadelen.

De Vrienden van Amstel Live 2023

Han Geers

Alles is goed geregeld, je hoeft zelf eigenlijk nergens meer achteraan.

Vrienden van Amstel live

Ria

Top

Amstel live

Jaap

Geweldig georganiseerd we werden bij ons bedrijf in Lunteren opgehaald door een Bus Gebo tours * HelloBus*.
Er is zo weinig parkeerruimte daar maar de vooral geduldige vriendelijke chauffeur heeft het voor elkaar gebokst om de bus keurig voor de ingang te plaatsen.Onze complimenten.

Er werdt muziek gedraaid in de bus een geweldige voorbereiding op het Vrienden voor Amstel Live

Wat een beleving Amstel Live top top

Bij terugkomst wachte ons een verrassing van de chauffeur "Raimond".

Hij stond klaar met een traktatie een geweldige chauffeur een wereld gastheerschap en wij hebben het feestje voortegezet in de bus de chauffeur is een leuke DJ en liet zich niet gek maken.

Dank jullie wel voor deze onvergetelijke dag alles goed geregeld

Amstel live

Frank van Ravestijn

Fantastische ervaring !

Formule I grand prix Monza Italie

Mark van Hal

Vrolijke en meedenkende begeleiding die luistert naar de mensen. Hierdoor eerder op circuit gekomen en mooie plekken weten te bemachtigen.

f1 italie

Ronald E

Prima geregeld

Monza f1

Richard Middag

Super, goed georganiseerd en leuk contact.

F1 Monza

Jos van Opstal