Nuiten

Geen poespas vriendelijk personeel en heel groot aanbod, misschien wel te veel ;) Super blij met onze Sunspa Monaco Luxury. Enige puntje van kritiek is dat we het bad niet geplaatst konden krijgen... Geen poespas vriendelijk personeel en heel groot aanbod, misschien wel te veel ;) Super blij met onze Sunspa Monaco Luxury. Enige puntje van kritiek is dat we het bad niet geplaatst konden krijgen op de in eerste instantie besproken dag. Fam. Nuiten

Zie bovenstaand

Zie bovenstaand

S.Guettache

Goede ervaring alles was prima verlopen
Mvg. S Guettache

Ray

Vriendelijke verkoper nam alle tijd voor ons en alles goed uit gelegd. Ook een leuke korting gekregen voor onze spa nice en gratis instalatie. Nu wachten tot hij wordt geleverd gaat een lange week... Vriendelijke verkoper nam alle tijd voor ons en alles goed uit gelegd. Ook een leuke korting gekregen voor onze spa nice en gratis instalatie. Nu wachten tot hij wordt geleverd gaat een lange week worden want we kijken er na uit!

Boban

Jammer dat onze jacuzzi niet op voorraad was dus moesten we 6 weken wachten.Maar nu heel erg blij met de jacuzzi. Alles was verder goed bedankt

J. Aerts

Wij kunnen niet meer zonder onze jacuzzi!

Schalk

Onze spa monaco is vorige week donderdag geinstalleerd door de jongens van sunspa. Vorig jaar hebben we al een sauna bij sunspa gekocht waar we al heerlijk van genieten en nu hebben we dus ook een... Onze spa monaco is vorige week donderdag geinstalleerd door de jongens van sunspa. Vorig jaar hebben we al een sauna bij sunspa gekocht waar we al heerlijk van genieten en nu hebben we dus ook een spa in de tuin. Het is heeeeerlijk! Weer fijn geholpen door sunspa.

Manuhutu

Goede ervaring en een super jacuzzi

Halime

Heel blij met onze jacuzzi

Jacuzzi

Ger

In augustus 2014 onze spa gekocht in breda bij sunspa bij verkoper fouzi. Hele nette vriendelijke jongen die ruim de tijd voor ons nam. lang getwijfeld tussen de london en napoli maar toch gekozen... In augustus 2014 onze spa gekocht in breda bij sunspa bij verkoper fouzi. Hele nette vriendelijke jongen die ruim de tijd voor ons nam. lang getwijfeld tussen de london en napoli maar toch gekozen voor de napoli. was niet niks de kosten maar we genieten er met iedereen enorm van. sunspa en fouzi bedankt en veel succes

S. Geus

In 2014 onze jacuzzi gekocht in Breda. De jacuzzi is echt super top. Wel hadden we de tweede week al een kapotte speaker maar dit werd netjes gemaakt door dezelfde installatie jongen. Wel moesten we... In 2014 onze jacuzzi gekocht in Breda. De jacuzzi is echt super top. Wel hadden we de tweede week al een kapotte speaker maar dit werd netjes gemaakt door dezelfde installatie jongen. Wel moesten we hier even op wachten door de drukte. Wij raden Sunspa toch zeker aan