van Dijnsen

In juli onze Monaco gekocht bij Sunspa Breda helemaal top

Keyner

Prettig bedrijf en dito mensen. Je betaalt natuurlijk best wat maar je krijgt ook echt een top bubbelbad. Althans dat vinden wij :)

Carlo

Onze jacuzzi in breda gekocht in juli. Nu al paar weekjes bij ons op de camping aan het bubbelen. Echt lekker. Goede service gekregen. Vriendelijke mensen ook installatie was helemaal perfect. Bedankt

Chris

We hebben onze jacuzzi van sunspa nu 2 maanden en zijn er erg blij mee. heerlijk aromegeurtje in het water en lekker genieten bijna elke dag!

Loomans

Wat een top Jacuzzi! Heel tevreden

Zoals wij zeggen: helemoal goe!

Vriendelijk personeel en service

Maaskant

Super jacuzzi en vriendelijk geholpen. Niets aan te merken dus een goede ervaring

Huub

Hallo Sunspa

Hallo Sunspa

Zoals beloofd hierbij onze review. Wij vinden jullie een top bedrijf dat service op nummer 1 heeft staan. Genieten doen we dagelijks van onze spa! Bedankt nogmaals voor de fijne service.

Huub en Sandra

Nuiten

Geen poespas vriendelijk personeel en heel groot aanbod, misschien wel te veel ;) Super blij met onze Sunspa Monaco Luxury. Enige puntje van kritiek is dat we het bad niet geplaatst konden krijgen... Geen poespas vriendelijk personeel en heel groot aanbod, misschien wel te veel ;) Super blij met onze Sunspa Monaco Luxury. Enige puntje van kritiek is dat we het bad niet geplaatst konden krijgen op de in eerste instantie besproken dag. Fam. Nuiten

S.Guettache

Goede ervaring alles was prima verlopen
Mvg. S Guettache