Boban

Jammer dat onze jacuzzi niet op voorraad was dus moesten we 6 weken wachten.Maar nu heel erg blij met de jacuzzi. Alles was verder goed bedankt

J. Aerts

Wij kunnen niet meer zonder onze jacuzzi!

Schalk

Onze spa monaco is vorige week donderdag geinstalleerd door de jongens van sunspa. Vorig jaar hebben we al een sauna bij sunspa gekocht waar we al heerlijk van genieten en nu hebben we dus ook een... Onze spa monaco is vorige week donderdag geinstalleerd door de jongens van sunspa. Vorig jaar hebben we al een sauna bij sunspa gekocht waar we al heerlijk van genieten en nu hebben we dus ook een spa in de tuin. Het is heeeeerlijk! Weer fijn geholpen door sunspa.

Manuhutu

Goede ervaring en een super jacuzzi

Halime

Heel blij met onze jacuzzi

Jacuzzi

Ger

In augustus 2014 onze spa gekocht in breda bij sunspa bij verkoper fouzi. Hele nette vriendelijke jongen die ruim de tijd voor ons nam. lang getwijfeld tussen de london en napoli maar toch gekozen... In augustus 2014 onze spa gekocht in breda bij sunspa bij verkoper fouzi. Hele nette vriendelijke jongen die ruim de tijd voor ons nam. lang getwijfeld tussen de london en napoli maar toch gekozen voor de napoli. was niet niks de kosten maar we genieten er met iedereen enorm van. sunspa en fouzi bedankt en veel succes

S. Geus

In 2014 onze jacuzzi gekocht in Breda. De jacuzzi is echt super top. Wel hadden we de tweede week al een kapotte speaker maar dit werd netjes gemaakt door dezelfde installatie jongen. Wel moesten we... In 2014 onze jacuzzi gekocht in Breda. De jacuzzi is echt super top. Wel hadden we de tweede week al een kapotte speaker maar dit werd netjes gemaakt door dezelfde installatie jongen. Wel moesten we hier even op wachten door de drukte. Wij raden Sunspa toch zeker aan

Huibrechts

Hier is de klant pas echt koning. Beste prijs, breed aanbod, eerlijk advies, super service. Bedankt Sunspa

Kuisten

Zaterdag onze spa gekocht in Breda bij Sunspa. Zeer vriendelijke man die ons geholpen heeft en alles heel goed uitgelegd. De levering geregeld over 2 weken lekker nog voor de zomer. Hartstikke blij

Fam. van Peer

Heel erg blij met onze Sunspa Jacuzzi!!!!!!!!!!!!!!