Marieke

Sunspa Mechelen top!

Wij wonen in Brasschaat en hebben onze Jacuzzi bij Sunspa Mechelen gekocht vorig jaar. We kunnen alleen maar zeggen dat we heel erg tevreden zijn. Fauzie heeft ons super goed geholpen en alles tot... Wij wonen in Brasschaat en hebben onze Jacuzzi bij Sunspa Mechelen gekocht vorig jaar. We kunnen alleen maar zeggen dat we heel erg tevreden zijn. Fauzie heeft ons super goed geholpen en alles tot in de puntjes geregeld. Bedankt!

Maartje

Sunspa made my dream come true! Op en top genieten geblazen al sinds oktober

John Gabriels

Nogmaals dank. WIj kunnen deze kerst lekker bubbelen met zijn allen heel fijn!!!!!

Ja goede service

Nee geen tips

Annelies Bakker

Onze Jacuzzi komt volgende week en we kijken er heeeeel erg naar uit! Ervaring met Sunspa is uitstekend

Wij hebben onze Jacuzzi in de outlet gekocht. Scheelde behoorlijk wat in prijs en volgende week woensdag komen ze de Jacuzzi al plaatsen. Lekker met de aankomende feestdagen genieten met iedereen!

Koks

Wij hebben onze Jacuzzi in Breda bij Sunspa gekocht. We zijn zeer welkom geheten, goede uitleg gehad, leuk gesprek en ook een leuke deal. Tegemoet gekomen in onze wensen en ook de levering is zoals... Wij hebben onze Jacuzzi in Breda bij Sunspa gekocht. We zijn zeer welkom geheten, goede uitleg gehad, leuk gesprek en ook een leuke deal. Tegemoet gekomen in onze wensen en ook de levering is zoals wij hadden gevraagd ingepland. Niks te klagen voor ons.

Eddy van Heel

Aan alle verwachtingen voldaan

Kwaliteit en klantvriendelijk

Angela Martens

Afgelopen zomer is onze tuin geheel gerenoveerd. Omdat we al een tijd na hebben gedacht over het aanschaffen van een eigen jacuzzi hadden we een speciaal plekje open gehouden. Tussentijds op... Afgelopen zomer is onze tuin geheel gerenoveerd. Omdat we al een tijd na hebben gedacht over het aanschaffen van een eigen jacuzzi hadden we een speciaal plekje open gehouden. Tussentijds op internet gezocht naar een jacuzzi dealer waar we zijn uitgekomen bij Sunspa Benelux. Vanwege de afstand hebben wij de keuze gemaakt een bezoekje te brengen aan de showroom in Breda. Erg vriendelijk ontvangen en op ons gemak een rondje door de showroom gedaan. Door het grote aanbod wisten we niet meer waar we moesten kijken maar de verkoopster heeft ons alle uitleg en verschillen tussen de jacuzzis uitgelegd. Onze keuze is gevallen op het Lima model omdat we met het hele gezin willen kunnen genieten. Onze jacuzzi kon al snel geleverd worden en een dag na ons bezoek was de datum van levering al vastgelegd. Ook dit alles is professioneel verlopen. De installateur was alleen het melpool pakket vergeten dat we erbij hadden gekocht. Na een telefoontje naar de verkoopster werd deze een paar dagen later alsnog netjes geleverd. Een zeer positieve ervaring en een aanrader als u ook op zoekt bent naar een jacuzzi.
Met vriendelijke groet, Angela Martens

Vlootman, J.

Voor ons een topervaring, zowel met de mensen van deze firma als met de Jacuzzi

Erwin van Breugel

Productervaring: De ervaring is werkelijk super. Sinds augustus genieten we zeker een paar keer per week van onze spa.
Bedrijfservaring: Klantvriendelijk personeel. Eerlijk en oprecht advies....
Bedrijfservaring: Klantvriendelijk personeel. Eerlijk en oprecht advies. Ook over de energiekosten.

De persoonlijke service.

Wellicht is het tevens handig de handleiding niet alleen digitaal maar ook in gedrukte versie bij te leveren.

Gommans Swalmen

Wij zijn heel blij met de aankoop van onze infrarood sauna. Mijn spierpijn is een stuk verminderd sinds ik de infrarood
gebruik. Plaatsen was snel gebeurd en keurig gedaan

Zie uitleg

Geen punten