Erwin van Breugel

Productervaring: De ervaring is werkelijk super. Sinds augustus genieten we zeker een paar keer per week van onze spa.
Bedrijfservaring: Klantvriendelijk personeel. Eerlijk en oprecht advies....
Bedrijfservaring: Klantvriendelijk personeel. Eerlijk en oprecht advies. Ook over de energiekosten.

De persoonlijke service.

Wellicht is het tevens handig de handleiding niet alleen digitaal maar ook in gedrukte versie bij te leveren.

Gommans Swalmen

Wij zijn heel blij met de aankoop van onze infrarood sauna. Mijn spierpijn is een stuk verminderd sinds ik de infrarood
gebruik. Plaatsen was snel gebeurd en keurig gedaan

Zie uitleg

Geen punten

Rob

Alles zeer goed en netjes niks op aan te merken

Prettig geholpen in de showroom aardig personeel. Echt een doe maar gewoon mentaliteit wat ons erg aansprak.
Alles volgens afspraak verlopen.

Rob

Wij hebben 2 weken geleden onze infraroodsauna bij de outlet in Breda gekocht en vorige week is deze al geplaatst. Alles tip top in orde. Wij zijn er heel erg blij mee

Peter Clerx

Hele goede ervaring met Sunspa Benelux. Fijne mensen duidelijk in uitleg en leuke deal. Wij zijn erg blij met onze keuze voor de London. Sunspa Benelux bedankt

Patrick van Beckhoven

Top!

Service

Janneke en Nico

Zeer welkom ontvangen en geen opdringen. Thuis hebben we de brochure nog bekeken om ons tweede bezoek onze droom jacuzzi te kopen!! bedankt voor de service sunspa. Groetjes Janneke en Nico

G. Koenraadt

Voor onze privé spa & sauna in Tilburg hebben wij bij Sunspa Benelux in Breda de Spa London en de Spa Marrakech gekocht. We zijn zeer welkom ontvangen en hebben een fijne uitleg gekregen over de... Voor onze privé spa & sauna in Tilburg hebben wij bij Sunspa Benelux in Breda de Spa London en de Spa Marrakech gekocht. We zijn zeer welkom ontvangen en hebben een fijne uitleg gekregen over de modellen en de werking van de spa's. Ook de levering vond op de afgesproken datum en tijd plaats. Wij zijn uiterst tevreden over het bedrijf Sunspa Benelux.

van Dijnsen

In juli onze Monaco gekocht bij Sunspa Breda helemaal top

Zie bovenstaand

Keyner

Prettig bedrijf en dito mensen. Je betaalt natuurlijk best wat maar je krijgt ook echt een top bubbelbad. Althans dat vinden wij :)