A

Super klantvriendelijk en wat een top jacuzzi! kan het iedereen echt aanraden wat een genot en plezier!!!!!

Vriendelijk en heel veel keuze als je echt op zoek bent naar een top jacuzzi

Sanne

Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we... Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we waren er al snel uit. Onze jacuzzi is nu besteld kan niet wachten!

van Ham

Heel fijn geholpen door de vriendelijke verkoper. Alles is rustig uitgelegd en geen gepush. Wij zij echt blij met onze aankoop en kunnen het iedereen van harte aanraden

Super blij met onze aanschaf van de jacuzzi! Hartelijk dank Sunspa Breda voor de juiste keuze en de leuke ontvangst in de showroom.

Vanderborght

Wij hebben in februari onze Jacuzzi van Sunspa gekocht bij toonzaal Mechelen. Uitstekend geholpen door de verkoper die alle de tijd voor ons nam. Alles tot in de puntjes geregeld. Bedankt.

Kim&David en Kiano&Melissa

Vorige week is onze zwemspa geleverd en we zijn zeer tevreden! De levering was heel professioneel met een hijskraan en de installatie uiteraard perfect. Faouzi dank u wel voor uw vriendelijke en... Vorige week is onze zwemspa geleverd en we zijn zeer tevreden! De levering was heel professioneel met een hijskraan en de installatie uiteraard perfect. Faouzi dank u wel voor uw vriendelijke en zeer goede uitleg. U hebt ons zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken. Dat mag ook gezegd worden en onze kinderen zijn dol gelukkig! Ik raad iedereen Sunspa Mechelen aan!

- klantvriendelijkheid
- zeer goede en vriendelijke uitleg van Faouzi
- na service
- zeer behulpzaam

Eelco Franckaert

Zeer vriendelijk ontvangst en uitstekende begeleiding bij de keuze van een jacuzzi. Helaas problemen ontstaan bij de levering van de cover die nog niet opgelost zijn.

Zeer vriendelijk ontvangst en uitgebreid uitleg over de werking en het gebruik van de jacuzzi.

Helaas is onze jacuzzi geleverd met de verkeerde cover, ondanks het feit dat dit enkele malen vermeld is welke het moest zijn en dit ook duidelijk bevestigd is door SunSpa. Na meerdere malen contact... Helaas is onze jacuzzi geleverd met de verkeerde cover, ondanks het feit dat dit enkele malen vermeld is welke het moest zijn en dit ook duidelijk bevestigd is door SunSpa. Na meerdere malen contact te hebben met SunSpa gehad te hebben zijn zij vooral bezig met redenen te geven waarom dit fout is gegaan (stock niet goed opgevolgd, aparte afmeting jacuzzi enz.), maar hier heeft de klant natuurlijk niks mee te maken als aangegeven wordt dat de cover op voorraad is. Inmiddels is de jacuzzi 2 weken geleden geleverd en heeft SunSpa nog geen leveringsdatum van de nieuwe cover kunnen aangeven. Zeer spijtig aangezien we nu de cover handmatig moeten verwijderen en dat nogmaals de installateur langs moet komen.

A

Nog steeds zeer bij met onze aankoop bij Sunspa. Elke dag bijna genieten van onze spa samen.

December de Sunspa Napoli besteld en die is afgelopen week keurig geinstalleerd.
Bezorger denkt echt mee tijdens het plaatsen van de spa.
Enkele zaken in Nederland bezocht en je ziet al...
Bezorger denkt echt mee tijdens het plaatsen van de spa.
Enkele zaken in Nederland bezocht en je ziet al snel door de bomen het bos niet meer en de ene zaak heeft nog een mooier verhaal dan de andere zaak...... toch heeft Sunspa een duidelijk advies gegeven en komt niet opdringerig over.
We hebben over het gehele traject er een goed gevoel aan overgehouden.....als de aftersales ook zo verloopt zijn wij in ieder geval zeer tevreden.

Sunspa is erg flexibel en meedenkend

Sabrina en Huib

Hier dan onze review: In november onze infraroodsauna gekocht bij Sunspa en wat een genot en plezier hebben we er al van gehad! Mijn man heeft een hernia gehad vorig jaar en heeft er nu al baat bij.... Hier dan onze review: In november onze infraroodsauna gekocht bij Sunspa en wat een genot en plezier hebben we er al van gehad! Mijn man heeft een hernia gehad vorig jaar en heeft er nu al baat bij. En ook ik geniet er uiteraard met volle teugen van