Erika Eeckman

Slechte service !!!! Helemaal niet klantvriendelijk !!!! Hoop dat mijn beoordeling online komt !!! Want slechte beoordelingen worden eerst gelezen en erna gepost !!!!

Misschien personeel aanwerven die geschikt is voor die job !!!!

Reactie Sunspa Benelux:

De betreffende klacht is in samenspraak met dhr. Cambell opgelost.

Campbell

Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze... Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze garantie kwijt. ik probeer al maanden zowel telefonisch als via mail een afspraak te regelen. Na al die tijd blijven ze ons aan het lijntje houden en nu krijgen we via mail te lezen dat ze ons eigenlijk een beetje vergeten zijn. Waarna ook staat dat ze de komende weken geen tijd hebben door de drukte. Een dikke vette nul voor ons. Zeer goed om te verkopen maar eenmaal het geld binnen dikke flop. ik verdere stappen ondernemen!

Dienst na verkoop eens volledig vervangen door gemotiveerde medewerkers die alle dagen hun mail checken en klanten niet in de kou laten staan.

Ferdinand Kuijpers

Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden.... Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden. Nu een witte kuip maar daar hebben we geen spijt van. Wij hebben een goede ervaring met Sunspa Benelux

Gertrude

Heel simpel: geweldig!

Eelco Franckaert

Zeer goede service tijdens het aankoop- en leveringsproces en ook de na-aankoop-service was zeer positief!!

Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost... Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost en zijn wij meer dan tevreden over de service die zij geleverd hebben. Niet alleen de normale service die van een bedrijf zou verwachten, maar zelfs nog een stukje verder bij het meedenken aan een gepaste compensatie.
Ondanks dat wij al zeer tevreden waren over het aankoopproces, zijn wij ook zeer tevreden over de omgang van Sunspa met hun klanten.
Mocht u interesse in een Jacuzzi hebben, dan zou ik zeer zeker Sunspa aanbevelen!!

Louis

Onze Jacuzzi is twee maanden geleden geleverd. We hebben gekozen voor de Spa Monaco. Het is echt een top jacuzzi we hebben nog geen seconden spijt van onze aankoop het is het geld echt 100% waard!!!!

A

Super klantvriendelijk en wat een top jacuzzi! kan het iedereen echt aanraden wat een genot en plezier!!!!!

Vriendelijk en heel veel keuze als je echt op zoek bent naar een top jacuzzi

Sanne

Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we... Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we waren er al snel uit. Onze jacuzzi is nu besteld kan niet wachten!

van Ham

Heel fijn geholpen door de vriendelijke verkoper. Alles is rustig uitgelegd en geen gepush. Wij zij echt blij met onze aankoop en kunnen het iedereen van harte aanraden

Super blij met onze aanschaf van de jacuzzi! Hartelijk dank Sunspa Breda voor de juiste keuze en de leuke ontvangst in de showroom.