Zeer goede ervaring

Heel vriendelijk geholpen

Inneke Teunissen

In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel... In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel vriendelijk geholpen en alle tijd werd voor ons genomen. Komende zomer word het heerlijk genieten voor ons.

Heel goed geholpen

Goede verkoop en service

Goede service

Klantvriendelijk , ik zal waarschijnlijk 1 op de zoveel zijn , maar al 3 weken aan het wachten op een kapot stuk in onze pelletkachel

Klantvriendelijk

Betere communicatie tussen verkoper en onderfirma die alles plaatst en herstellingen uitvoert

Santens Jean-Paul

Wij zijn supertevreden met onze Infra4Health cabine! Nooit gedacht maar nu al een voltreffer!

Wij kregen een perfecte uitleg over de werking van onze cabine

Wiegmans

Zeer tevreden over dit bedrijf. Behulpzame mensen van begin tot eind

De dienst na verkoop is goed nadat de verkoopsverantwoordelijke van Mechelen terug was hij heeft mij goed geholpen en de pelletkachel werkt terug perfect . Met dank Pascal

De verkoper van Mechelen

Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso... Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso geplaatst zou worden.
Helaas beide is niet gebeurd

Goede bereikbaarheid en after sales

Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen... Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen idee, maar als het er is krijgt U ze. .. Daarna kreeg ik een mail adres van de persoon die daar klaarblijkelijk over ging. Hij gaf echter geen idee waar mijn bestelling over ging en vroeg wederom om de foto's.
Sorry, maar het lijkt mij dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan en dat als ze zelf niet weten waar het over gaat je dat intern oplost. Nu blijk ik al weken te wachten op iets wat niemand iets van af weet?
Toen ik mailde dat ik dat niet Onprofessioneel vond een aannam dat ze dat zelf gingen oplossen kreeg ik als antwoord dat hij mijn antwoord ongepast vond en nu voor straf minimaal 2 weken extra moet wachten omdat de meneer in qwesti eerst op vakantie ging.
Wat een week houding en professionaliteit brrr

Zorg voor goede interne communicatie en after sale. En ruimere telefonische beschikbaarheid.
En laat het personeel bedenken dat het hun werk is en ze daarvan eten.

Geert-Jan & Angelique van Dijk

Persoonlijke benadering; TOP service!

De persoonlijke benadering vonden wij zeer prettig! Duidelijk en deskundig personeel!

Je bad samenstellen qua kleur en kuip op de website zou een goede aanvulling zijn.