Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen... Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen idee, maar als het er is krijgt U ze. .. Daarna kreeg ik een mail adres van de persoon die daar klaarblijkelijk over ging. Hij gaf echter geen idee waar mijn bestelling over ging en vroeg wederom om de foto's.
Sorry, maar het lijkt mij dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan en dat als ze zelf niet weten waar het over gaat je dat intern oplost. Nu blijk ik al weken te wachten op iets wat niemand iets van af weet?
Toen ik mailde dat ik dat niet Onprofessioneel vond een aannam dat ze dat zelf gingen oplossen kreeg ik als antwoord dat hij mijn antwoord ongepast vond en nu voor straf minimaal 2 weken extra moet wachten omdat de meneer in qwesti eerst op vakantie ging.
Wat een week houding en professionaliteit brrr

Zorg voor goede interne communicatie en after sale. En ruimere telefonische beschikbaarheid.
En laat het personeel bedenken dat het hun werk is en ze daarvan eten.

Geert-Jan & Angelique van Dijk

Persoonlijke benadering; TOP service!

De persoonlijke benadering vonden wij zeer prettig! Duidelijk en deskundig personeel!

Je bad samenstellen qua kleur en kuip op de website zou een goede aanvulling zijn.

Erika Eeckman

Slechte service !!!! Helemaal niet klantvriendelijk !!!! Hoop dat mijn beoordeling online komt !!! Want slechte beoordelingen worden eerst gelezen en erna gepost !!!!

Misschien personeel aanwerven die geschikt is voor die job !!!!

Reactie Sunspa Benelux:

De betreffende klacht is in samenspraak met dhr. Cambell opgelost.

Campbell

Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze... Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze garantie kwijt. ik probeer al maanden zowel telefonisch als via mail een afspraak te regelen. Na al die tijd blijven ze ons aan het lijntje houden en nu krijgen we via mail te lezen dat ze ons eigenlijk een beetje vergeten zijn. Waarna ook staat dat ze de komende weken geen tijd hebben door de drukte. Een dikke vette nul voor ons. Zeer goed om te verkopen maar eenmaal het geld binnen dikke flop. ik verdere stappen ondernemen!

Dienst na verkoop eens volledig vervangen door gemotiveerde medewerkers die alle dagen hun mail checken en klanten niet in de kou laten staan.

Ferdinand Kuijpers

Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden.... Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden. Nu een witte kuip maar daar hebben we geen spijt van. Wij hebben een goede ervaring met Sunspa Benelux

Gertrude

Heel simpel: geweldig!

Eelco Franckaert

Zeer goede service tijdens het aankoop- en leveringsproces en ook de na-aankoop-service was zeer positief!!

Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost... Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost en zijn wij meer dan tevreden over de service die zij geleverd hebben. Niet alleen de normale service die van een bedrijf zou verwachten, maar zelfs nog een stukje verder bij het meedenken aan een gepaste compensatie.
Ondanks dat wij al zeer tevreden waren over het aankoopproces, zijn wij ook zeer tevreden over de omgang van Sunspa met hun klanten.
Mocht u interesse in een Jacuzzi hebben, dan zou ik zeer zeker Sunspa aanbevelen!!

Louis

Onze Jacuzzi is twee maanden geleden geleverd. We hebben gekozen voor de Spa Monaco. Het is echt een top jacuzzi we hebben nog geen seconden spijt van onze aankoop het is het geld echt 100% waard!!!!

A

Super klantvriendelijk en wat een top jacuzzi! kan het iedereen echt aanraden wat een genot en plezier!!!!!

Vriendelijk en heel veel keuze als je echt op zoek bent naar een top jacuzzi

Sanne

Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we... Vrienden van ons hebben vorig jaar een jacuzzi gekocht bij Sunspa en op aanraden van hun zijn we eens een kijkje gaan nemen. We kregen alle ruimte op de modellen te bekijken en uit te proberen en we waren er al snel uit. Onze jacuzzi is nu besteld kan niet wachten!