Reviews

9.3 / 10
209 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.3/10
Info over verloop order
9.2/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.3/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Informatie op de website
9.2/10
After sales
9.2/10

209 Reviews

Anoniem

8/10
(Bewerkt)

De dienst na verkoop is goed nadat de verkoopsverantwoordelijke van Mechelen terug was hij heeft mij goed geholpen en de pelletkachel werkt terug perfect . Met dank Pascal

Sterke punten

De verkoper van Mechelen


Anoniem

2/10

Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso... Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso geplaatst zou worden.
Helaas beide is niet gebeurd

Sterke punten

Nee

Verbeterpunten of tips

Goede bereikbaarheid en after sales


Anoniem

2/10

Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen... Onprofessionele ervaring met het personeel. Ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. Na enige tijd eens gebeld Hoe de zaken ervoor staan. Het antwoord geen idee, maar als het er is krijgt U ze. .. Daarna kreeg ik een mail adres van de persoon die daar klaarblijkelijk over ging. Hij gaf echter geen idee waar mijn bestelling over ging en vroeg wederom om de foto's.
Sorry, maar het lijkt mij dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan en dat als ze zelf niet weten waar het over gaat je dat intern oplost. Nu blijk ik al weken te wachten op iets wat niemand iets van af weet?
Toen ik mailde dat ik dat niet Onprofessioneel vond een aannam dat ze dat zelf gingen oplossen kreeg ik als antwoord dat hij mijn antwoord ongepast vond en nu voor straf minimaal 2 weken extra moet wachten omdat de meneer in qwesti eerst op vakantie ging.
Wat een week houding en professionaliteit brrr

Sterke punten

Zorg voor goede interne communicatie en after sale. En ruimere telefonische beschikbaarheid.
En laat het personeel bedenken dat het hun werk is en ze daarvan eten.


Geert-Jan & Angelique van Dijk

10/10

Persoonlijke benadering; TOP service!

Sterke punten

De persoonlijke benadering vonden wij zeer prettig! Duidelijk en deskundig personeel!

Verbeterpunten of tips

Je bad samenstellen qua kleur en kuip op de website zou een goede aanvulling zijn.


Erika Eeckman

2/10

Slechte service !!!! Helemaal niet klantvriendelijk !!!! Hoop dat mijn beoordeling online komt !!! Want slechte beoordelingen worden eerst gelezen en erna gepost !!!!

Verbeterpunten of tips

Misschien personeel aanwerven die geschikt is voor die job !!!!

Reactie Sunspa Benelux:

De betreffende klacht is in samenspraak met dhr. Cambell opgelost.


Campbell

2/10

Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze... Dienst na verkoop een ramp in ons geval!!! Wij zijn onlangs verhuisd en onze jacuzzi is nog geen jaar aangekocht, dus valt die nog onder garantie. Indien wij die zelf verhuizen zijn wij onze garantie kwijt. ik probeer al maanden zowel telefonisch als via mail een afspraak te regelen. Na al die tijd blijven ze ons aan het lijntje houden en nu krijgen we via mail te lezen dat ze ons eigenlijk een beetje vergeten zijn. Waarna ook staat dat ze de komende weken geen tijd hebben door de drukte. Een dikke vette nul voor ons. Zeer goed om te verkopen maar eenmaal het geld binnen dikke flop. ik verdere stappen ondernemen!

Verbeterpunten of tips

Dienst na verkoop eens volledig vervangen door gemotiveerde medewerkers die alle dagen hun mail checken en klanten niet in de kou laten staan.


Ferdinand Kuijpers

8/10

Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden.... Wij zijn nu al lekker 3 weken aan het genieten van onze Lima. Gekocht in Breda in de showroom met een leuke korting. We twijfelden of we een donkere kuip zouden nemen maar die moest besteld worden. Nu een witte kuip maar daar hebben we geen spijt van. Wij hebben een goede ervaring met Sunspa Benelux


Gertrude

10/10

Heel simpel: geweldig!


Eelco Franckaert

10/10

Zeer goede service tijdens het aankoop- en leveringsproces en ook de na-aankoop-service was zeer positief!!

Sterke punten

Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost... Enkele weken geleden heb ik een review geschreven waarin aangegeven was dat er enkele problemen waren met de levering van de cover. Inmiddels is dit door Sunspa Mechelen zeer professioneel opgelost en zijn wij meer dan tevreden over de service die zij geleverd hebben. Niet alleen de normale service die van een bedrijf zou verwachten, maar zelfs nog een stukje verder bij het meedenken aan een gepaste compensatie.
Ondanks dat wij al zeer tevreden waren over het aankoopproces, zijn wij ook zeer tevreden over de omgang van Sunspa met hun klanten.
Mocht u interesse in een Jacuzzi hebben, dan zou ik zeer zeker Sunspa aanbevelen!!


Louis

10/10

Onze Jacuzzi is twee maanden geleden geleverd. We hebben gekozen voor de Spa Monaco. Het is echt een top jacuzzi we hebben nog geen seconden spijt van onze aankoop het is het geld echt 100% waard!!!!