A. Huizing

Inmiddels weer goede ervaring met Sunspa vestiging in Joure. Lijkt een goed en professioneel bedrijf. Correcte afhandeling van de verkoop en ook weghalen van onze oude Spa en installatie van de... Inmiddels weer goede ervaring met Sunspa vestiging in Joure. Lijkt een goed en professioneel bedrijf. Correcte afhandeling van de verkoop en ook weghalen van onze oude Spa en installatie van de nieuwe (model Enjoy M5) ging prima. Daarna begonnen er wat problemen. De Spa warmt te langzaam op (bij normaal weer ca. 1,3 graden per uur) en houdt de temperatuur niet vast bij gebruik. Deze daalt ca. 1,5 graden/uur wanneer je erin zit en de verwarming gewoon aan staat. Na het melden van deze tekortkomingen werd er op geen enkele wijze gezocht naar een oplossing, werd er alleen maar verdedigd en getracht de "schuld" bij mij neer te leggen. Dit ging tot op het niveau van evidente leugens. Na onderzoek door de eigenaar van Sunspa Joure hebben ze geconcludeerd dat dit kwam door disfunctioneren van een nieuwe medewerker. Deze is ontslagen en de problemen worden nu serieus geadresseerd.

Prima informatie tijdens de verkoop. Grote showroom waar veel modellen live bekeken kunnen worden. Goed advies.

Mogelijk kritischer zijn op nieuwe medewerkers die het bedrijf een slechte naam kunnen geven.

Feller Didier

Zeer goede ervaring ,klantvriendelijk

De service is top ,met dank aan Bas Tol

zo blijven verder doen met de topservice

Van Duyse

Nico is een man die steeds naar de juiste oplossing zoekt bij problemen !!! Een echte aanrader dus !

Service op maat van de klant

Geen, tevreden!

Caron

Dank aan Nico bij sunspa om alles in orde te brengen

dienst na verkoop aanpassen

Zeer goede ervaring

Heel vriendelijk geholpen

Inneke Teunissen

In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel... In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel vriendelijk geholpen en alle tijd werd voor ons genomen. Komende zomer word het heerlijk genieten voor ons.

Heel goed geholpen

Goede verkoop en service

Goede service

Klantvriendelijk , ik zal waarschijnlijk 1 op de zoveel zijn , maar al 3 weken aan het wachten op een kapot stuk in onze pelletkachel

Klantvriendelijk

Betere communicatie tussen verkoper en onderfirma die alles plaatst en herstellingen uitvoert

Santens Jean-Paul

Wij zijn supertevreden met onze Infra4Health cabine! Nooit gedacht maar nu al een voltreffer!

Wij kregen een perfecte uitleg over de werking van onze cabine

Wiegmans

Zeer tevreden over dit bedrijf. Behulpzame mensen van begin tot eind