Van Duyse

Nico is een man die steeds naar de juiste oplossing zoekt bij problemen !!! Een echte aanrader dus !

Service op maat van de klant

Geen, tevreden!

Caron

Dank aan Nico bij sunspa om alles in orde te brengen

dienst na verkoop aanpassen

Zeer goede ervaring

Heel vriendelijk geholpen

Inneke Teunissen

In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel... In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. We hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel vriendelijk geholpen en alle tijd werd voor ons genomen. Komende zomer word het heerlijk genieten voor ons.

Heel goed geholpen

Goede verkoop en service

Goede service

Klantvriendelijk , ik zal waarschijnlijk 1 op de zoveel zijn , maar al 3 weken aan het wachten op een kapot stuk in onze pelletkachel

Klantvriendelijk

Betere communicatie tussen verkoper en onderfirma die alles plaatst en herstellingen uitvoert

Santens Jean-Paul

Wij zijn supertevreden met onze Infra4Health cabine! Nooit gedacht maar nu al een voltreffer!

Wij kregen een perfecte uitleg over de werking van onze cabine

Wiegmans

Zeer tevreden over dit bedrijf. Behulpzame mensen van begin tot eind

De dienst na verkoop is goed nadat de verkoopsverantwoordelijke van Mechelen terug was hij heeft mij goed geholpen en de pelletkachel werkt terug perfect . Met dank Pascal

De verkoper van Mechelen

Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso... Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. Ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso geplaatst zou worden.
Helaas beide is niet gebeurd

Goede bereikbaarheid en after sales